Gjest Mayamor Skrevet 11. august 2003 #41 Del Skrevet 11. august 2003 En av grunnene til at jeg falt for KG som diskusjonsforum - var det at mange er innom og svarer... Sjelden ser en samme spørsmål trone øverst - ubesvart - her inne. Det skjer ofte på andre diskusjonsforum... I tillegg til KG bruker jeg andre forum til spesielle spørsmål om graviditet etc... Apropos: tom. dagboken til Minnie har flere visninger enn "Dagens rose - tråden"... Er ikke det noe å tenke over? Ja takk til mangfoldet som er her på KG. Ja takk til de flinke moderatorene som er her...:kysse: Ja takk til Minnie og hennes syn. Ja takk til andre og deres syn... Ja takk til meg og mitt syn... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 11. august 2003 #42 Del Skrevet 11. august 2003 Synes ikke dette er noe å diskutere. Ta Minnie-historien for det den er: EVENTYR! Det skal ikke mye til for å forstå at personen bak Monnie E har fantasien i orden. Synes heller at vedkommende burde bruke tid og energi på å skrive en bok i stedet for usaklig krangel på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 11. august 2003 #43 Del Skrevet 11. august 2003 Hvorfor ikke like gjerne gi Minnie moderator-status, det ville spart moderatorene for en del jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Mona Skrevet 12. august 2003 #44 Del Skrevet 12. august 2003 Hvorfor bry seg med om Minnie er en reell person eller ikke??? Slapp av heller, dette er ikke IRL, og vi får da ta alt som det det er.. Hear! Hear! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #45 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg er en mann på 40.Yeah right! Jeg er en trøffelhelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 12. august 2003 #46 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg personlig er vant med og liker litt mer takhøyde. Selvfølgelig skal det være hyggelig - men dette er vel et diskusjonsforum? Da skal man kunne være litt uenig. Nå tenker jeg generelt og ikke akkurat denne saken her med Minnie. Skal man bare ha det hyggelig og diskutere bryllupskjoler tror jeg det blir et ganske kjedelig sted etterhvert. Helt enig. Takhøyde må man ha. Et forum hvor det bare er lov å nikke og være enig, dele ut klemmer ol blir fort kjedelig. Det er ikke det jeg mener. Poenget mitt er at heksejakter og drittslenging er noe vi alle bør søke å unngå? Ta dette for det det er, et et diskusjonsforum på nett, og ikke på noen som helst måte en avspeiling av virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 12. august 2003 #47 Del Skrevet 12. august 2003 Det er ingen enkel sak å forene «ikke på på noen som helst måte en avspeiling av virkeligheten» og ønske om ordentlige svar. Hvis jeg ønsker et svar i en diskusjon, synes jeg det er fint at det har bunn i virkeligheten. Å få høre om spesialiteter fra Narnia er sikkert fint det, men når man ønsker å ha et ordentlig svar betinger det nesten at det faktisk avspeiler virkeligheten. Poenget med å diskutere, er jo å lære. Alle gir ut sine argumenter, og så justerer man sine egne holdninger og verdier dersom argumentasjonen til motpartene er riktig. Da vil det være meningsløst å diskutere med personer med fiktive meninger (og da snakker jeg ikke om meninger som er satt på spissen), fordi man vil få en holdningsjustering som ikke er i tråd med virkeligheten. Som en reaksjon på dette, vil det automatisk oppstå en heksejakt hvis noen mistenker en bruker for å fare med løgn. Javel, jeg synes at dette begynner å gå litt langt, men det er slett ikke rart at det skjer. Og jo mer det strittes imot, og jo mer det snakkes om temaet, jo lenger går diskusjonen. Ved å slå hardt ned på det, tror (merk tror) jeg man bare kaster mer bensin på bålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 12. august 2003 #48 Del Skrevet 12. august 2003 Siden Minnie har valgt å bli slettet som bruker hos oss, og detter er en tråd til henne som hun ikke lenger kan svare i stenges den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg