Gå til innhold

Minnie E.

Sandman

Anbefalte innlegg

Når det gjelder navn PunkyB så vet faktisk Gry (red) mitt navn. Det har hun gjort helt siden jeg kom til KG for flere år siden.

Minnie

ok - da dukker kanskje Gry opp og bekrefter historien din da.

Uansett hvem du er så skaper du jo hvertfall mye debatt her på KG - det skal du ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Vi kan jo egentlig bare skylde oss selv for alle den oppstandelsen rundt denne brukeren. Hvis vi ikke hadde latt oss provosere, imponere, irritere eller hva det nå er vi gjør, så kanskje det ikke hadde vært så spennede for denne brukeren og være på KG. :roll: .

Jeg er ikke så opptatt av livet hennes eller om hva som er sant eller ikke sant, men jeg har latt meg provosere av den beskyttelsen og bomullen denne brukeren er pakket inn i....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor dere får energien til å gidde å skrive side opp og side ned og igjen og igjen lage nye tråder om det samme emnet. Hadde vært interessant å få vite hva dere får ut av det (bortsett fra flere innlegg på KG da selvfølgelig :wink: .) Dere hentyder til at visse brukere ikke har noe liv utenfor KG, og derfor bruker all sin til på å fabrikere en personlighet her inne, mens dere selv bruker masse tid på det samme temaet igjen og igjen og igjen...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Nå VET vi jo at det er en reell person bak nicket da... Må det til for å skrive liksom... :wink: Mer vet nok ingen... så... OG HVORFOR BRY SEG??? Dere veit ikke om jeg er ei dame på 40 heller, så hvorfor henge seg så opp i Minnie?!... :wink:

Ingen (eller få) veit NOE om NOEN her inne, så ta dette for det det er... Pust og og slapp av og ikke ta nettet så alvorlig...

sånn, nå er jeg ferdig også.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jennifer - det er vel like patetisk å irritere seg over de som irriterer seg - som å irritere seg over evnt. fake personer her inne.

Jeg er en av de som aner ugler i mosen - men jeg tror nok jeg står det over om det ikke kommer noen avsløringer her. Samtidig som jeg irriterer meg så er det jo underholdning. KG hadde jo vært ganske kjedelig uten litt krangler spør du meg da. Så jeg stort sett bare morer meg jeg.

Men som jeg har nevnt - er greit å lyve her inne - men det finnes grenser for hvor langt man bør/kan dra det. Men siden vi ikke ahr avslørt noen - så er det jo ingen (beviselige) fake personer her. Det må vi jo bare forholde oss til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå VET vi jo at det er en reell person bak nicket da... Må det til for å skrive liksom... :wink: Mer vet nok ingen... så... OG HVORFOR BRY SEG??? Dere veit ikke om jeg er ei dame på 40 heller, så hvorfor henge seg så opp i Minnie?!... :wink:

Ingen (eller få) veit NOE om NOEN her inne, så ta dette for det det er... Pust og og slapp av og ikke ta nettet så alvorlig...

sånn, nå er jeg ferdig også.. 8)

Kjære deg Lasse - jeg er ganske avslappet jeg. Var ikke meningen å skape så mye problemer for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jennifer - det er vel like patetisk å irritere seg over de som irriterer seg - som å irritere seg over evnt. fake personer her inne.

Kjære punkyB - Hvem sa noe om å irritere seg? :roll: Irriterer meg svært lite over KG jeg, men jeg kan ikke la være å undre meg litt over engasjementet noen viser her inne til tider...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet identiteten til mange av KG-brukerene, for eksempel gjennom mail de sender meg. Disse identitetene er selvsagt sikre hos meg. En av reglene våre sier dessuten at det ikke er lov til å identifisere seg selv eller andre gjennom navn.

Selv om jeg vet identiteten til flere personer bak flere kallenavn, vet jeg ikke om det de skriver er reelt eller ikke, eller om om profilene er diktet opp. Vi er på Internett, og alle kan "lage seg det livet de vil" - også på Kvinneguiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo egentlig bare skylde oss selv for alle den oppstandelsen rundt denne brukeren. Hvis vi ikke hadde latt oss provosere, imponere, irritere eller hva det nå er vi gjør, så kanskje det ikke hadde vært så spennede for denne brukeren og være på KG. :roll: .

Jeg er ikke så opptatt av livet hennes eller om hva som er sant eller ikke sant, men jeg har latt meg provosere av den beskyttelsen og bomullen denne brukeren er pakket inn i....

Som jeg skulle sagt det sjøl.

Hva med og bare gi f**n i hele jenta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet identiteten til mange av KG-brukerene, for eksempel gjennom mail de sender meg. Disse identitetene er selvsagt sikre hos meg. En av reglene våre sier dessuten at det ikke er lov til å identifisere seg selv eller andre gjennom navn.

Selv om jeg vet identiteten til flere personer bak flere kallenavn, vet jeg ikke om det de skriver er reelt eller ikke, eller om om profilene er diktet opp. Vi er på Internett, og alle kan "lage seg det livet de vil" - også på Kvinneguiden.

Det er greit det, jeg skjønner jo egentlig begrunnelsene dere gir - jeg skal ikke gnåle mer om dette. Tydeligvis bare jeg som irriterer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg Lasse - jeg er ganske avslappet jeg. Var ikke meningen å skape så mye problemer for deg.

problemer???... :ler: Nei, det skal mye mer til før jeg får problemer...

Men jeg må da få lov til å ytre mine meninger? Dersom du har motargumenter, så vær så god... :wink: Hånlighet biter imidlertid ikke. Dette er jo bare på nett ser du... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

problemer???... :ler: Nei, det skal mye mer til før jeg får problemer...

Men jeg må da få lov til å ytre mine meninger? Dersom du har motargumenter, så vær så god... :wink: Hånlighet biter imidlertid ikke. Dette er jo bare på nett ser du... :wink:

Vel - jeg stilte et spm. som jeg fikk svar på og har avfunnet meg med det. Så da er det vel ikke så mye mer å si. Jeg fikk uttrykt min mening og du din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere veit ikke om jeg er ei dame på 40 heller, så hvorfor henge seg så opp i Minnie?!... :wink:

Jeg er en mann på 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

----

Turbulensen her dreier seg om hvorvidt brukere snakker sant eller ei, om de er ekte eller ei. Jeg tror det blir mye lettere for ALLE om man prøver å huske at dette er Internett, vi står alle fritt til å være hvem vi vil. Og på KG skiller vi ikke mellom fiktive og ekte brukere, så lenge brukerne etterfølger reglene som gjelder her inne.

Noen velger å være ganske så åpen om sin identitet mens andre holder tilbake alle opplysninger. Andre igjen er åpen med modifikasjoner, de endrer kanskje på små opplysninger for at andre brukere ikke skal kunne sjekke deres identitet. Atter andre igjen legger til og med link til personlige bilder og har altså ingenting imot å avsløre absolutt alt. Alt er normalt, og alt er akseptert. Ingen er pliktig til å oppgi verken det ene eller det andre av personlige opplysninger, selv ikke om man er profilert som bruker her inne.

Legger merke til at mange mener vi moderatorer pakker enkelte brukere inn i bomull, beskytter dem osv. Dette er selvsagt helt feil. Hvorfor skulle vi ha noen interesse av å gjøre det? Vi ønsker at ALLE skal trives her, spiller ingen rolle hvilken signatur de har. Årsaken til at vi har valgt å bli moderatorer er jo nettopp at vi selv trives så godt her inne at vi har lyst til å gjøre en innsats for nettstedet. Hvorfor skulle vi ha noen interesse av å sette nettstedets popularitet på spill ved å opptre useriøst? Jeg tror det er viktig å huske på at det alltid er lett å finne argumenter som støtter ens syn i en sak. Ergo er det lett å føle at en selv blir utsatt for noe andre slipper. Man føler seg urettferdig behandlet. Men husk, i en sak kan begge parter føle seg urettferdig behandlet. Hvem har rett i en sånn situasjon? Hvem seirer og hvem ble overkjørt? Ikke lett dette.

Jeg garanterer dere at ALLE moderatorene gjør så godt de kan for å holde orden i forumet i henhold til reglene her inne. Og disse reglene er regler alle registrerte brukere har akseptert. Hjelp oss til å holde KGs forum hyggelig. For det er vel nettopp derfor vi alle er her inne, fordi vi synes forumet er hyggelig?

Nala - moderator

----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amen til Nala.

Som så mange har påpekt tidligere, dette er Internett og folk kan velge å være akkurat den de vil. Om noen lager alter egoer her inne - so what? Det står alle fritt til, dere står også helt fritt til å være ærlige og linke til hjemmesider som forteller om dere selv.

Kvinneguidens forum blir slik brukerne ønsker det skal bli. Er det krangling og "slå hverandre i hodet-tendenser" dere er ute etter, javel så blir det slik. Er dere hyggelige med hverandre så blir det hyggelig her inne. Det er DERE brukerne som bestemmer dette.

Vi moderatorer forholder oss til et sett av trivselsregler som redaktør har laget (og etter all denne kranglingen som har vært er det tydelig at noen regler trengs). Hadde alle fulgt reglene hadde vi ikke trengt moderatorer her inne.

Hvis dere ikke liker brukere eller ikke tror på det de skriver, hvorfor gidder dere da å bry dere? Hvis dere velger å ignorere, så har ikke lenger disse et aktivt publikum.

Orakel - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir egentlig litt sjokka over hvor mange som henger seg opp i en bruker. Og kom ikke med den at en høyt profilert bruker må finne seg i osv...

Om en bruker engasjerer dere så er det dere som velger å bli engasjert. Sånn er det på nettet, sånn er det når vi ser en film eller leser en bok. Hvorvidt man skaper seg en identitet eller bruker seg selv helt og holdent er heldigvis opp til hver og en av oss. Mange av oss tar det som en selvfølge at vi juger når vi skriver kontaktannonser på nettet? Forlanger dere at den som driver fx SprayDate skal oute de som er registrert bare fordi han eller hun var en annen enn den h*n ga seg ut for?

Neppe. Men dere forventer og forlanger det av oss og Gry. Og at den som juger må bli utestengt. Og får dere ikke vite navnet betyr det at det ikke kan bekreftes, ergo juger denne og dermed må utestenges.

Jeg synes alle kan lese reglene en gang til - deretter gå litt i seg selv og finne ut av hvor dette vanvittige engasjementet kommer fra. Det utløser hos noen en ufin side og hos noen nærmest aggresjon. Og da er det kanskje på tide med en tur i skogen...? Løsrive seg litt fra pc-en?

Jeg håper at ting kan roe seg litt ned nå, dette begynner å bli fryktelig slitsomt for oss alle - uansett hva vi tror og ikke tror, hva vi brys oss om eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

----

For det er vel nettopp derfor vi alle er her inne, fordi vi synes forumet er hyggelig?

---

Jeg personlig er vant med og liker litt mer takhøyde. Selvfølgelig skal det være hyggelig - men dette er vel et diskusjonsforum? Da skal man kunne være litt uenig. Nå tenker jeg generelt og ikke akkurat denne saken her med Minnie.

Skal man bare ha det hyggelig og diskutere bryllupskjoler tror jeg det blir et ganske kjedelig sted etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at noen har noe i mot diskusjon, men personlig synes jeg at angrep på andre brukere og total avsporing er utrivelig.

Det finnes MANGE diskusjonsforum på nettet og det er vel en grunn til at KG har så mange brukere?

Og det er en grunn til at jeg landet her i alle fall.

Mitt inntrykk er at de fleste brukerene er voksne, reflekterte mennesker som setter pris på en GOD diskusjon og muligheten til å spørre om råd og å gi råd, samtidig som man kan lufte meningene sine og kanskje lære ett og annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...