Gå til innhold

Lillesøsters fødselsdag...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

I dag er det min lillesøsters første fødselsdag etter at hun døde.

Jeg sitter her grytidlig, får ikke sove, og bare grubler.........

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har takket Gud for at hun fikk slippe å leve lenger. Men idag synes jeg det virker tomt og trist,

fullstendig meningsløst.

Jeg prøver å holde fast på at hun ikke hadde det så godt her på jorda sammen med oss, og at hun har det vanvittig mye bedre hos Gud i himmelriket. Men jammen skal Gudstroen tåle en trøkk innimellom.....

Jeg skal reise en tur på graven hennes i dag.

Jeg håper jeg finner noen hvite roser som jeg kan sette ned.

Hun skulle ha fyllt 25 år.....

*trist og deppa Tex som synes livet er grusomt urettferdig* :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk.....

Det gikk greit å komme seg igjennom dagen, vi har vært på graven og lagt ned hvite liljer og blå ridderspore, og ungene har lagt ned hver sin røde rose. Nå er det bare ettårs markeringen før dødsdagen igjen 8. november, så er hele det første året over.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må oppleve alt uten den som er borte en gang. Det er derfor man trenger et år til sorg tror jeg. I sør-Amerika bruker man å ha en seremoni på ett-årsdagen for et dødsfall. Egentlig så tror jeg det er ganske fint, å kunne minnes og hedre noen en stund etterpå når ikke sorgen er så fersk.

Klem til deg i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Så trist å miste søsteren sin, det mennesket man er vokst opp sammen med, hun som kjenner deg og vet alt om hvordan du tenker og fungerer :( Så vondt å miste henne.. føler med deg, Tex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Så trist å miste lillesøstern sin. Så vondt og ikke ha henne her i live blandt deg mer. Virker som dere sto hverandre nær. Hun ser sikkert ned på deg fra himmelen og passer på deg og alle hun var glad i.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet hvor tøft det kan være og ettårsmarkeringen må liksom være der. tror den går bedre for de fleste enn de hadde fryktet, men alle tankene som er der i forkant kan jo sliten en ut.

og selv om vi vet aødri så godt at den døde kanskje har det best som dø,så savner vi fordet. det er lov og sørge, men det er også lov og leve videre. det viktigste er at man klarer og minnes de som er dø uten og alltid tenke på de med tungt hjerte.

sender deg mange trøsteklemmer og tanker de nærmeste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen.......

På lørdag er det ett år siden hun døde,

så da skal vi ha ettårsmarkering ved graven.

Tror det skal bli godt å komme dit, gå igjennom det, og komme videre.

Jeg vet at hun har det mye bedre nå når hun bor oppe hos Gud, men allikevel er det et savn som er umulig å bli kvitt.

Jeg har et bilde av henne ved siden av sengen min og "sier godnatt" til henne om kvelden. Jeg føler at hun hører meg, og at hun formidler at hun har det bra. Det gjør godt, men det er like tomt her.........

En klem til alle der ute som har mistet noen.

En ekstra klem til care, og til Linemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...