Gjest Gjest_hei_* Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Hei. Sluken begynner å bli tett, og jeg mistenker at det er pga. mine lange hår som faller av i til tider ganske store mengder.. Har sett en slags "sil" i noen badekar, som samler opp håret og gjør det enkelt å fjerne. Noen som vet hvor man får kjøpt slikt? Kan prøve å beskrive nærmere senere. *løpe på jobb*
Belima Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 (endret) I en butikk som selger baderomsutstyr. Ellers så er det jo lurt å rense sluket hver gang noen dusjer da. Tar jo bare et minutt. Blir sluket tett, så bruk ikke Plumbo eller mister Muscel. Kjøp det hos en rørlegger. Endret 8. september 2009 av Belima
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Jeg har kjøpt mine i en baderomsforretning. Har en i metall og en i plast. Genialt og nødvendig. Sjeldent at jeg må rense sluk og rør her.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 I en butikk som selger baderomsutstyr. Ellers så er det jo lurt å rense sluket hver gang noen dusjer da. Tar jo bare et minutt. Blir sluket tett, så bruk ikke Plumbo eller mister Muscel. Kjøp det hos en rørlegger. Det funker ikke å rense det, hårene bare forsvinner ned igjennom. Tro meg, jeg har prøvd. Er et idiotkonsept, for man får ikke opp noe som helst, hverken selve sluken i badekaret, eller den sluken der røret fra badekaret forsvinner ned igjennom. Støpt fast av noen som sannsynligvis ikke tenkte veldig langt. Okei, takker. Lurte egentlig mer på evt. nettbutikker, men får ta meg en runde på den store web'en, og evt. ut i butikkene her også, for å se. Takk igjen. Når jeg tenker meg om kommer jeg bare på Bademiljø, men er ikke det sånne som pusser opp bad? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Bademiljø er også butikk. Spurte i en Bad og varme i dag og de hadde det.
Gjest ts Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Bademiljø er også butikk. Spurte i en Bad og varme i dag og de hadde det. Okei, daså. Da ordner det seg vel. Takk, takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå