Gå til innhold

katter

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har intrykk av at det er mest kattunger på sommers tid. Er det sånn at katter bare parrer seg på våren/sommeren? Eller kan det skje midt på vinteren også?

Har lyst på katt, men det passer dårlig akkurat nå mtp flytting og oppussing og mye stress utover høsten. Trist, for er et kull som er leveringsklart nå :( synes det blir så lenge å vente et helt år, kunne tenkt oss et nøste rundt juletider/nyåret da ting har roet seg og vi har kommet i orden.

Men så begynte jeg å tenke på at kanskje katter ikke går gravide på vinteren? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Katter er som kaniner og produserer unger som popkorn i mikrobølgeovnen. ;)

Hvorfor ikke kontakte dyrebeskyttelsen om du finner en avdeling i nærheten av deg? Jeg skal vedde på at de har masse katter på lager, både voksne og kattunger, hele året. :)

Skrevet
Katter er som kaniner og produserer unger som popkorn i mikrobølgeovnen. ;)

Hvorfor ikke kontakte dyrebeskyttelsen om du finner en avdeling i nærheten av deg? Jeg skal vedde på at de har masse katter på lager, både voksne og kattunger, hele året. :)

Ok :) Vi får se...det er nok overhengende stor fare for at vi skaffer en nå uansett... :sjenert: Greia er at onkel og tante til sambo har 2 kull med kattunger i hus nå, så vil gjerne adoptere en derfra ;) de er så dyrekjær at de har ikke hjerte til å avlive de ungene de evt ikke får gitt bort, så.... samtidig som vi har lyst på en katt, hjelper vi de også ;)

Skrevet

Husk at kattunger bør være 10-12 uker gamle før de tas fra moren. Det er heller ikke dumt å kastrere katten etter hvert, slik at den ikke "leker popkorn".

Lykke til med katt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...