Gjest Atacand Skrevet 9. august 2003 #1 Del Skrevet 9. august 2003 Hi Hi jeg er blitt ganske godt kjent nå med to stjerner. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 9. august 2003 #2 Del Skrevet 9. august 2003 Hehe... Gratulerer, er det ikke heeeeerlig?! Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 9. august 2003 #3 Del Skrevet 9. august 2003 Jau det er bare deilig,hvor lang tid tok det før du ble meget godt kjent . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 9. august 2003 #4 Del Skrevet 9. august 2003 Gratla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 9. august 2003 #5 Del Skrevet 9. august 2003 Tja.., når var det da..? Det måtte ha vært i begynnelsen av juli en gang, tror jeg. Det tok vel en måned circa. Det er etter 200 innlegg man blir meget godt kjent. Neste nivå husker jeg ikke, men jeg må nok henge i en stund til ja Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. august 2003 #6 Del Skrevet 9. august 2003 Fantastisk!! Gratulerer........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 9. august 2003 #7 Del Skrevet 9. august 2003 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 9. august 2003 #8 Del Skrevet 9. august 2003 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 9. august 2003 #9 Del Skrevet 9. august 2003 Gratulerer. Tør ikke si hvor kort tid jeg brukte på å bli ganske godt kjent ... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 9. august 2003 #10 Del Skrevet 9. august 2003 Javel .. jeg har aldri helt forstått dette her, jeg ... Trodde det var om å gjøre å ha færrest innlegg slik at man ikke ser helt "nerd" ut .... Men så er det omvent, altså ? Dere feirer hver "stjerne"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 9. august 2003 #11 Del Skrevet 9. august 2003 Gratulere. Du blir erfaren bruker etter 300 innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. august 2003 #12 Del Skrevet 11. august 2003 gratulerer.. stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 11. august 2003 #13 Del Skrevet 11. august 2003 Stå på! Jeg teller hver stjerne med stolthet, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå