Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 7. august 2003 #1 Del Skrevet 7. august 2003 Kom hjem til Oslo i kveld etter noen dager hos mine foreldre i Kongsberg. Jeg lover å svare på alle PM og e- poster som har kommet men det vil ta litt tid. Ber om forståelse for dette. Men jeg synes det er veldig hyggelig og rørende at folk viser meg slik omtanke. Etter forholdene har jeg det ganske bra nå- tar beroligende tabletter men kutter ned dosene litt etter litt så jeg ikke skal bli avhengig av dem. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2003 #2 Del Skrevet 7. august 2003 Bruk nå tiden til å komme deg, og slapp av. Håper det går bedre med deg etter hvert nå. Klemmer fra Merete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 7. august 2003 #3 Del Skrevet 7. august 2003 Ta den tiden du trenger. :kysse: Varme klemmer fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. august 2003 #4 Del Skrevet 8. august 2003 Bruk den tid du trenger. Du er i tankene våre hele tiden. Varme tanker går til deg Minnie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 8. august 2003 #5 Del Skrevet 8. august 2003 Ta den tiden du trenger og ta godt vare på deg selv! Mange varme klemmer fra Smurfa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 8. august 2003 #6 Del Skrevet 8. august 2003 Velkommen tilbake Minnie! Vi tenker masse på deg! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #7 Del Skrevet 8. august 2003 Hei Minnie. Kondolerer så mye med alt som har skjedd. Vet hvor tungt det kan være, men håper at alt blir bedre etterhvert.... Klem fra C. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 8. august 2003 #8 Del Skrevet 8. august 2003 ta godt vare på deg selv kjære Minnie, og jeg håper du klarer deg fint gjennom dette. du virker som en sterk person! klemmer fra Iset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 9. august 2003 #9 Del Skrevet 9. august 2003 Ville bare sende deg en trøsteklem! Det var så trist det som skjedde! Håper ting går bedre, jeg er sikker på at du klarer deg gjennom dette, det virker som du er en sterk person. Stoor klem fra *Lavendel* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå