Lille85 Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Jeg har en tatto på ankelen.. Og ble besatt!! Vil og MÅ ha en til !!! Men klarer ikke bestemme meg hvor hva! :-( Vet hvilken steder som er aktuelle, men ikke HVA jeg skal tattovere.. Sukk.. Så lurer på om det er noen her som er flinke å tegne...?? Som kanskje har lyst å designe en tatto til meg....? :-) På forhånd, tusen takk for svar!! :-)
Gal_dame Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 (endret) Du bør først sette deg ned å tenke på nøyaktig hva du vil ha. For all del ikkje ta noe hastverk greier som du risikerer ende opp med å angre på seinere. Tok min første på leggen og fant tatoveringen eg skulle ha på vei til tattoo-sjappa (hadde opprinnelig funnet ein eg ville ha rett før vi reiste, men ombestemte meg i bilen, og det er eg faen så glad for. Veit eg hadde angra på den i dag.), men eg var fornøyd og tok ein til 3 uker seinere som eg også var strålendes fornøyd med. Man finner mange flotte design på internett (bruk google for alt den er verdt) og du finner kanskje ein du liker slik. Da kan du få tattoo-artisten din til å gjøre den litt meir unik når han tegner den opp for deg, evt kan du si hva forandringer du vil ha. Eller så tar du kontakt med tattoo-sjappa og snakker med ein proffesjonell om hva du ønsker deg. Da kan han tegne opp litt forskjellige av designet du ønsker så kan du få endret evtuelle deler du ikkje liker før du får den på huden. Endret 22. august 2009 av Gal_dame
Lille85 Skrevet 22. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2009 Å google det har jeg gjort i mange år! :-P Hehe.. Så det er jeg ferdig med!!! Jeg prøvde også å snakke med de på tatto stedet, jeg sa hvor jeg ville ha og spurte om de hadde en mening om hva de syns passer på det stedet, hva de har sett som de syns var stilig, osv.. Men jeg fikk bare beskjed om å finne et bilde og så kunne de redigere litt på det.. Følte ikke at det hjalp.. Ikke i det hele tatt.. Jeg har lyst å skrive navnet til datteren min.. Et sted.. Men hvor?? Noen tips?? *Hjelp* :-P
Eplefe Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Hvis du kommer med en idé kan mange tatovører tegne ganske ålreit.
Gal_dame Skrevet 22. august 2009 #5 Skrevet 22. august 2009 (endret) Å google det har jeg gjort i mange år! :-P Hehe.. Så det er jeg ferdig med!!! Jeg prøvde også å snakke med de på tatto stedet, jeg sa hvor jeg ville ha og spurte om de hadde en mening om hva de syns passer på det stedet, hva de har sett som de syns var stilig, osv.. Men jeg fikk bare beskjed om å finne et bilde og så kunne de redigere litt på det.. Følte ikke at det hjalp.. Ikke i det hele tatt.. Jeg har lyst å skrive navnet til datteren min.. Et sted.. Men hvor?? Noen tips?? *Hjelp* :-P Om du ikkje heilt veit motivet, så er du nesten nødt til å finne det før de vil foreslå noe som helst, siden de ikkje veit hva du liker Om du vil ha navnet til datteren din, så er jo forslag til plassering: leggen/ankelen bak i nakken bakpå skulderen bak litt nedenfor kneet horisontalt nedover fra kneet vertikalt over hjertet øverst på overarmen, nær skulder håndledd (det gjør riktignok vondt om du skal ha fylte bokstaver) nedover innsiden av underarmen. Endret 22. august 2009 av Gal_dame
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå