Gå til innhold

Hvor finner jeg kvinner som liker å kikke?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er en gutt på 18 år som tenner voldsomt på tanken på å onanere mens en voksen ukjent kvinne ser på. Jeg forutsetter da at hun tenner på å se på dette så jeg snakker ikke om ukontrollert blotting. Hvor i alle dager finner jeg en kvinne som har lyst til å være min spesielle tilskuer - eller er dette unormalt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får finne deg en kjæreste da vel... Det er mange jenter/kvinner som har lyst til å se sin kjære onanere. Jeg personlig ville ikke gjort det med hvemsomhelsten... men... de finnes kanskje de også...?? Men.... jeg kan nok ikke svare deg på hvor du finner dem... kan ikke akkurat kjøpe en i butikken lissom...*ss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv på nettet, folk har SÅ mange forskjellige fetisjer, at du finner sikkert noen for deg der.

Hmm... Lurer på om eg hadde tent på noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til Katta:

Dersom du finner ut at du kan tenke deg noe sånt, kan jeg opplyse om at jeg har et pent utseende (mørk, grønne øyne, 1,88 /85) og 19 ivrige cm som håper noen vil se .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ti hi...

Høres litt spennende ut, men er ikke sikker på om eg hadde turt å gjøre noe sånt med en totalt ukjent mann/gutt icon_frown.gif

Du får lete på nettet.

Lykke til og kos deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikker mange som synes dette er kult. Du finner nok noen icon_smile.gif

Er mange "eldre" kvinner ( 30+ ) som liker unge gutter også... icon_wink.gif

Faktisk synes jeg det er litt kult selv -tanken på at en ung gutt ser på meg når jeg fingrer.

Dette er IKKE unormalt.

Lykke til.

Men du? Vær veldig forsiktig med å bli for privat/kontaktsøkende her på KG. Gry og moderatorene vil ikke at dette forumet skal være et slikt sted hvor man tar kontakt med hverandre på den måten.

Klem,

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

mmmmmm jeg synes det er fantastisk deilig å være på badet når min unge deilige gutt står i dusjen og vasker seg - blir jo litt kikking det også da. og hvis han onanerer i tillegg mmmmmmmmmmmmmm det er nydelig å se på. men han tenner utrolig på å se på at jeg onanerer også icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min elskling kan ikke fatte og begripe hvorfor det skal være opphissende å se på at han onanerer icon_lol.gif Det har vi ikke prøvd, men etter å ha lest det her inne så har jeg spurt om jeg kan få se på icon_lol.gif Så får vi se da...*sssssss*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Cassandra sa, min kjære skjønner heller ikke at jeg synes det er deilig å se på. Han synes det er mye bedre at jeg gjør det (og det er jo et fint kompliment!), men av og til får jeg overtalt ham... icon_wink.gif

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for veldig mange fine svar. Det er vel og bra å onanere for hverandre i et parforhold men det som gir meg kikket er at det skal være en ukjent dame (og helst over 30), og hun skal bli opphisset over synet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er en dame på 48 år som tenner på denne fantasien. Kunne tenkt meg å plukke opp en ung gutt og kanskje ta han med meg hjem til meg eller til et hotel. Jeg skulle ha kommandert han til å kle av seg og onanere foran meg. Ekstra pirrende hadde det vært dersom han hadde brukt en dildo på seg selv.

Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

eller du får finne deg en holme i skjærgården til sommeren..... mmmmm si fra hvilken da - så skal jeg komme og spionere på deg. icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg også, jeg også !

icon_wink.gif

Jeg ville gjort det ! Om jeg singel, og kunne stole på deg ! icon_wink.gif

Du virker vedlig tiltrekkende.

At en mann syntest at det er "lost" ..at en kvinne tenner på når de onanerer, er av og til at de er litt sjenerte. Men så tvinger seg til det etter lang diskusjon. Sånn som noen av oss jenter !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...
Gjest Anonymous

:D

Hei!

Om sommeren drar jeg/vi ofte til Langøyene i Oslofjorden.

Reiserute:

********

Fra Jernbanetorget (foran Oslo S)

Til Langøyene

Buss 60 mot Vippetangen

Avg: Jernbanetorget (foran Oslo S) 11.31

Ank: Vippetangen (ved Fiskehallen) 11.36

Gangveg fra Vippetangen (ved Fiskehallen) til Vippetangen [båt] ca . 2 minutter.

Ventetid:7 minutter

Båt 94 mot Langøyene

Avg: Vippetangen [båt] 11.45

Ank: Langøyene 12.00

Sammenlagt reisetid: 29 minutter

Det er også fint å spasere fra Rådhuset langs kaien (østover) til vippetangen og båten til Langøyende (10 min.).

Langøyene består egentlig av 2 øyer som det er fylt masse mellom (alle vet sikkert hva som ligger under).

Når du kommer iland (øst) er det "øya" til venstre som er mest spennede! Den som vender mot Bunnefjorden (sør).

Langs hele kysten fra der ferjen legger til og ned til enden av "øya" mot Nesodden (vest) er det komm.godkjent naturiststand (her har altså Oslo Kommune godkjent og lagt det vel til rette for en velfungerende blotterbiotop).

En kort beskrivelse av biotopen.

Øst der ferjen legger til: Menn, kvinner og par slik som på Huk. Svært fint å bade fra og både gress og svaberg. Ikke noe spesielt unntatt på ettermiddagen/kveld da det ofte kan være par (trekant) og menn som viser seg frem uten å støte andre. De som titter kan da titte sålenge de er diskre og holder seg i bakgrunnen!

Langs kysten mellom øst og vest: Mest homofile og noen par. Det går en sti lang hele denne "øya" fra øst til vest. Selve stien er vel verdt å gå fordi det finnes mange flotte utsiktspunkter og flora (masse liljekonvall øst) underveis. En føler seg hensatt til "syden".

Utifra denne stien går det stier ned til vannet (noen er bratte) med svært idylliske "viker". Her er det mest homofile og noen par som ligger. I tillegg ankrer mange båter opp langs her (mange homofile og noen par).

Langs denne strekningen (stien) foregår det hele dagen spennede ting.

Det er mest homofile som koser seg (husker ikke helt "slangen" for dette) men også par/menn men jeg har også sett kvinner onanere mens menn titter på (det var modig gjort!!) . Aktiviteten når sitt klimaks på ettermiddag/kveld rett før siste ferje!! Ellers tror jeg dette er et ganske trykt sted å vise seg frem for par og kvinner pga. det er mange homofile i området og de er ganske "tolerante" og det virker som om "drittsekkmenn" skyr slike områder som pesten i frykt for at andre skal tro de er homofile. Jeg har selv sammen med en annen jente flere ganger vist oss frem/sett på andre (par/menn/kvinner) i dette området.

Vest på 'øya': Her er mange fine steder å ligge. Det er småkupert/bratt og mange platåer å ligge på. Litt bratt når en skal bade. Det er også endel med klær her. Her er det fint å flørte på formiddagen (spesielt helt vest inntil vannet).

PS: Husk at det er IKKE alle (antagelig en svært lav prosent) som befinnner seg i dette området som liker blotting/titting!!!!!

Sørg for at du er HELT sikker på at andre er med på leken.

Dessuten hvis du er mann: Hvis du ser et par som koser seg. Ikke storm frem og prøv å delta! Hold deg i bakgrunnen (da kan det være stimulerende for paret også - det kan jo hende at de vil vise mer...).

Som oftest er par ute etter å treffe par, men noen menn kan jo få titte sålenge de ikke ødelegger leken.

Jeg tror IKKE det finnes tilsvarende sted i Oslo/Norge.

Kan ellers anbefale Cap'Agde i Frankrike.

PS: Håper ikke jeg ble FOR konkret.

Har du noen spørsmål send mail til:

E-postadressen er slettet, Gry (red). Om du ønsker at folk skal kunne ta kontakt med deg, opprett en profil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...