Gå til innhold

Min lille verden


Doratheexplorer

Anbefalte innlegg

Åååh jeg er så trøtt og daff :( Hadde egentlig tenkt gå å trene i halvtretiden, på Spenst...gidder ikke innerst inne, men bare må!! Kan ikke lavære...eller jo, kan jo skylde på at jeg har vondt i armen. Fysioterapeuten mente det var begynnelse på en betennelse, men at han skulle klare snu det før det gikk for langt. Nå har jeg hatt det leeenge og har ingen tro på at det snur. Må nok ta en tur til legen :sjenert:

Mannen har kveldsjobb i dag. Jeg skal kun kose meg hjemme med jentene, hjelpe de med leksene og leke med lillemor før hun legger seg. Kanskje vi tar en tur ut i finværet, er jo så fint vær nå :sol: Varm og fin høst :)

Så skal jeg lese litt når lillemor har lagt seg. Leser KAJA av Olav Gunnar Ballo, skikkelig bra altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest faerytale

:vinke:

Trene - ikke snakk en gang :fnise: Synes du er kjempeflink jeg :nigo: Det er vanskelig å finne motivasjonen når man har vondt i armen!!!

Kaja er jo bare såååå trist :cry3: Men det er god da! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, hele ettermiddagen ble bare rot :sjenert:

Kom meg på trening da og det var nå en positiv ting i allefall :trene: Stolt!

7-åringen dro hjem med ei klassevenninne etter skolen. Så da vi hadde spist middag måtte jeg hente henne der. Vel henta måtte jeg kjøre henne til besteforeldrene. Hun hadde sovet der fra i går til i dag og hadde glemt noe der... var klar for å bare kjøre rett hjem igjen, men så hadde mamma besøk av kusina si og ville ha oss inn. Der fikk vi vafler og hjemmelagd syltetøty :sikle:

Nå er vi endelig hjemme. Leksene er unnagjort og lillemor er snart klar for senga, det skal bli deilig! ;)

Fruen selv skal faktisk benke seg foran tv-en og se fotballkamp av alle ting :fnise: NRK2 :nigo:

Tjobing!

Endret av Jekka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problem, du venner deg til det etterhvert som du får 1-2-3 barn, ja kanskje 4 og 5 også :fnise: Det går seg til skal du se ;)

Sitter ned nå :)

:hug:

:fnise:

Veeel, jeg vet ikke om det er aktuelt med 4-5 barn akkurat ... ;)

Godt å lese at du greier å sitte ned litt da. :tunge1:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Veeel, jeg vet ikke om det er aktuelt med 4-5 barn akkurat ... ;)

Godt å lese at du greier å sitte ned litt da. :tunge1:

:klem:

Joooda Knøttet, bare å kjøre på ;)

:fnise:

Huff nei, det blir vel litt mange... 3 er akkurat passe :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Trene - ikke snakk en gang :fnise: Synes du er kjempeflink jeg :nigo: Det er vanskelig å finne motivasjonen når man har vondt i armen!!!

Kaja er jo bare såååå trist :cry3: Men det er god da! :jepp:

:klemmer:

Takk for at du synes det :rødme:

Kjennes nok ut som at jeg må ta meg en tur til legen snart, huff! :(

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at det går fint med lillemor i barnehagen! Vi har også merket de samme framskrittene, det gjør godt i mammahjertet :jepp:

Hehe, ser deg for meg når du baker sjokoladekake av brownies-mix :fnise: Bra det er flere distré husmødre! Så bra at mor di tok seg av den biffen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme etter en herlig trimtur i regnet :nigo:

Hadde egentlig ikke lyst å gå, men klarte nå å komme meg opp av sofaen da og det er jeg veldig glad for :strix:

Nyter stillheten i heimen, alle har lagt seg inkludert far sjøl ;) Godt å være litt alene av og til :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dautrøtt, så er happy for at det er torsdag og praktisk talt helg :strix:

Øyene var som lim i morges, umulig å få opp...skjønner hvordan lillemor kan være sååå morgenkvikk kl. 6 allerede :overrasket:

:fnise:

Skal være glad den dagen vi er ovenpå igjen og hun begynner å stå opp med storesøstrene sine og kan sitte nedi stua, se tv og spise tom&jerry kjeks ;)

Har lyst å sooooooove! Noen som har lyst passe henne ei natt så vi får sove lenge?? Bare å si i fra! :fnise:

I dag blir det pannekaker til middag. Ikke med blåbærsuppe til men tomatsuppe :sikle:

Mannen skal å snekre på spikerteltet og jeg skal slappe av! :sjenert: Må vel shine huset litt til helga så det blir litt koseligt rundt oss, ser ut som ett fjøs nå da :(

Men nå må jeg se til å få gjort noe på jobben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva du mener Gossip :vetikke:

:fnise:

Nå har jeg og lillemor vært alene noen timer. Storesøstrene har vært på besøk hos noen venninner de gikk i barnehagen med og mannen er og snekrer på spikerteltet.

Skulle egentlig tatt en runde med jif-moppen, menneh.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæææææææææælg :bolledeig:

Fikk vaska kjøkkenet og gangen i går. Får se om jeg får tatt stua og badet i ettermiddag...tenkte egentlig begynne vaske campingvogna klar til vintercampen da, nok å gjøre jaa :sjenert:

Skulle også vært og malt ferdig spikerteltet så vi får det tørt til vi skal koble vogna til da.

En ting er i allefall sikkert og det er at det blir hjemmelagd pizza i kveld :sikle:

Mannen har jobb i morgen, så jeg blir hjemme med jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var nammis med pizza, den var supergod :sikle:

Må jo skryte av meg selv når ikke noen andre gjør det :fnise:

Mannen er på jobb, og det er kanskje like greit siden vi har regn i dag :regn:

Har litt lyst ta jentene med meg og dra til byen en tur, men problemet er at det går myyye peng der. Cubus har jo 30% på alle varer i dag, så kommer garantert til å komme ut derifra med noe ;)

Så hadde jeg tenkt på nye gardiner og det er jo ikke billig akkurat selv om KID har 30 eller var det 40% på alle gardiner nå. Også er jeg usikker på farger :vetikke:

Sånn egentlig skulle jeg ha vært hjemme og vaska campingvogna innvendig da. Men kan selvfølgelig gjøre det når mannen er kommet hjem i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å sier hei. Høres ut som vi har rimelig likt kaotisk liv med 3 små, selv om dine to store er noe større enn mine.

Bor dere langt nordpå da? Vi bor på Helgeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hektiske dager for tiden :sjenert:

Helga ble brukt til å snekre ferdig spikerteltet og male det. Har fortsatt ikke malt ferdig noen lister innvendig, men det får vi ta når vi har fått vogna på plass.

Ble litt tid til kos på kveldstid da. Fredag lagde vi hjemmelagd pizza, nammis :sikle: Lørdag hadde mannen jobb, så da var jeg hjemme med jentene :) Vi var en snartur i byen og shoppa litt. Kjøpte litt undertøy til meg og en longs til eldstejenta på Cubus :) Så kjøpte jeg gardiner til stua, 70 kroner for 6 panelgardiner på KID :tommelopp: Røverkjøp! Fikk ikke lik farge til alle 3 doble vinduene, men gjør ikke noe om jeg har en annen farge der vi har tv-en og sofaen ;) På kvelden ble det taco og MGP junior :) Jentene kosa seg. Jeg og mannen kosa oss med litt vin :vin:

Søndag hadde vi en nydelig dag. Holdt på noen timer på formiddagen med spikerteltet. Fikk malt ferdig og rydda mens lillemor sov i vogna i flere timer, flinke pia til mamma! :)

Da vi var ferdige der dro vil til mamma på middag.

På ettermiddagen ble det tid til en times trening på Spenst.

Campingvogna ble vaska på kvelden, godt å få det gjort etter mange dagers utsettelse ;)

I går begynte eldstejenta på drilling, 2 timers trening i uka. Hun har snakka om det leeenge så det var greit at hun endelig fikk anledning begynne :)

Ble tid til en times trimtur i finværet i går kveld :trene: Er så godt komme hjem når man har vært ute og gått i rask gange og er sliten i føttene.

Turntreningen startet opp igjen i dag etter sommerferien. Eldstejenta får trening på tirsdagene og mellomste får på torsdagene. Så nå er onsdagene ledige ettermiddager, og det skal de få være! Kjekt å ha en dag som man kan bruke til familien.

Er glad for at det er onsdag i morgen allerede. Vi har håp om at vi får kjørt opp vogna og kobla den til spikerteltet i morgen, så vi kan bruke det i helga. Mannen har fritt i 3 dager, det blir himmelsk deilig. Nå har han jobben 5 av 6 lørdager i det siste så er på tide at han får fritt nå :sjenert:

Lillemor er så snill når jeg leverer henne i barnehagen hver morgen. Sitter bare og kikker på meg og smiler. Nå som hun har sluttet å krype er hun ikke fullt såå masete på meg. Virker som at hun heller vil komme seg avgårde på egen hand og utforske litt mere i stedefor å henge på meg liksom. De ansatte skryter av henne, sier at hun er lett å ha med å gjøre og lett og forstå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke: innom for litt oppdatering.

Snakk om røverkjøp på gardiner da :hoppe:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pusilusvennen! :)

Kos at du stikker innom av og til ;)

Ser at det er flere som gjør det, men ikke såå mange som legger igjen noen ord :sjenert:

Må ta meg en tur innom boka di også, er altfor sløv til å oppdatere meg hos andre. Kan det være tida som ikke strekker til? :nigo:

:hug:

===============================================

Har så vondt mellom skulderblarne at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg :( Har gått til behandling siden mars nå, men ikke så veldig mye bedre, bare litt. Har fått frikort nå, så er jo greit å fortsette da. Må snart ringe legen å få ny rekvisisjon også.

I natt har vært en drømmenatt. Sovna ved halv12 tiden og har sovet som en stein til kl ble 0630 :overrasket: Første natta på lenge at lillemor ikke var våken. Hun la seg ikke før over 8 i går, derfor hun fant ut at hun skulle sove så lenge som til halv7 da, halv time lenger enn vanlig. Kanskje vi bare skal fortsette legge henne senere enn vanlig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pusilusvennen! :)

Kos at du stikker innom av og til ;)

Ser at det er flere som gjør det, men ikke såå mange som legger igjen noen ord :sjenert:

:flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine:

Var såååå trist på H&A i dag :tristbla: Måtte se bort på slutten, så ikke mannen skulle spørre hva jeg grein for :fnise:

Har heldigvis tatt det opp da, så får se alt en annen gang ;)

Endret av Jekka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...