Fimlen Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Eg og min sambuar er begge svært glade i dyr, og då særleg kattar. Me har snakka lenge om at me ynskjer å ta til oss ein katt, men problemet er at me leiger ein sokkelleilighet. Me har eit godt forhold til dei me leiger hos, og dei er sjølv glade i dyr då dei har ein liten hund. Vil det vere frekt av oss å spørre dei om me kan skaffe oss ein katt? Leiligheten er for øvrig relativt stor, og grunna eg er student med korte dagar på skulen vil eg kunne vere mykje heime for å ta meg av katten. Eg føler alle annonsane seier at kjæledyr ikkje er ynskja. Er det vanleg at nokon godtek dyr når ein leiger?
Gjest Wacmoc Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Eg og min sambuar er begge svært glade i dyr, og då særleg kattar. Me har snakka lenge om at me ynskjer å ta til oss ein katt, men problemet er at me leiger ein sokkelleilighet. Me har eit godt forhold til dei me leiger hos, og dei er sjølv glade i dyr då dei har ein liten hund. Vil det vere frekt av oss å spørre dei om me kan skaffe oss ein katt? Leiligheten er for øvrig relativt stor, og grunna eg er student med korte dagar på skulen vil eg kunne vere mykje heime for å ta meg av katten. Eg føler alle annonsane seier at kjæledyr ikkje er ynskja. Er det vanleg at nokon godtek dyr når ein leiger? Om det ikke står i kontrakten at det IKKE er lov med husdyr, hadde jeg spurt Er overhode ingenting frekt med at dere vil ha en pus
Gjest Cipheria Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 (endret) Eg syns det går an å spørje uansett kva det står i kontrakten. No veit jo utleigaren at leigarane er ansvarlege menneskjer, kan vere at dei ville ombestemt seg mtp dyr etter at dei hadde blitt litt betre kjent med personane og veit at dei tar ansvar for dyra. Står det i kontrakten at det ikkje er lovleg med dyr, er det nok mest sannsynleg at dei får nei. Men ingenting i vegen for å spørje. Kan legge til at det er mest vanleg å nekte dyr. Vanskeleg for dyreeigarar å finne seg bustad, som regel. Då må man ofte senke krava, og kanskje bu dyrare (enten i avstand til skule/ jobb eller storleik på leilegheit). Endret 17. august 2009 av Cipheria
Cayenne Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Nei, synes ikke det er frekt å spørre om dere kan skaffe dere katt. MEN dere bør tenke dere godt om før dere skaffer dere dyr mens dere er på leiemarkedet! En ting er om dere får lov å ha katt der dere bor nå, men en eller annen gang må dere vel flytte. Husk at en katt kan leve i 15-20 år Nei, jeg sier ikke at man skal måtte forutsi hvordan livet sitt blir de neste 15-20 årene, men man tar en risk når man skaffer seg dyr mens man leier. Jeg ønsket å være fosterhjem for DB mens jeg leide leilighet (ville ikke skaffe meg eget dyr mens jeg leide), så prøvde å finne leilighet der jeg kunne ha en katt. Det var jammen ikke enkelt! Fikk vært fosterhjem i ett år mens jeg leide av noen jeg kjente, utenom det var det plent umulig å finne noe der man kunne ha dyr. Prøvde i to-tre måneder, så på hybler, treroms, i sentrum, utenfor sentrum.. Fant ingenting. Og kjenner til nok av folk som har måttet kvitte seg med dyret pga de ikke fant et sted å bo. Og det er ikke akkurat barebare å finne nytt hjem til en voksen katt... Med mindre noen i familien/nære venner tar den, så er det store sjanser for at avlivning er eneste utvei. Det har kanskje litt å si hvor man bor, har inntrykk av at det kan være lettere å leie med dyr på bygden enn i storbyene, men på bygden er det til gjengjeld mindre å velge i da.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 Det er da aldri frekt å spørre. Det får da være måte på underdanighet.
Brunhilde Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Jeg vet ihvertfall at naboen min leier ut til et ungt par med katt, var ikke noe problem i det hele tatt. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 Jeg ville spurt Huseiern vår syntes det var helt ok at vi fikk katt, og hun og katten har blitt gode venner. Men man må selvsagt akseptere et nei, og tenke over hvordan bosituasjonen sannsynligvis blir i årene framover. Katter kan finne på å leve i 15-20 år, og vi har jo ansvar for dem hele livet deres.
Fimlen Skrevet 20. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2009 Takk for svar! Me kjem nok til å ta det opp ein dag denne veka, då me skal fornye leigekontrakten osv. Føler det er passande å diskutere dette i ein slik situasjon. Cipheria: Me har endå ikkje bestemt oss for kva me ynskjer å gjere. Ein endeleg avgjørelse tek me nok etter me har fått eit eventuelt ja. Når det kjem til dette med at me er på leigemarkedet, har ikkje det så mykje å seie for oss. Dette vert nok den siste plassen me leiger før me kjøper noko for oss sjølv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå