Anna Lovinda Skrevet 29. september 2003 Forfatter #441 Del Skrevet 29. september 2003 Nå, nå, Bertha. Dette er litt for meget informasjon. Jeg behøver ikke å vite alle detaljer fra den amorøse natten din med lurven (og Donpedro). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 29. september 2003 #442 Del Skrevet 29. september 2003 Nå, nå, Bertha. Dette er litt for meget informasjon. Si meg, er du skap-sørlending eller, Lovinda? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 29. september 2003 Forfatter #443 Del Skrevet 29. september 2003 Nei, jeg er dannet. Lørdag avholdes et noe forsinket ball på Godset. Antrekk er kjole og hvitt. Selvsagt godtas ikke designerantrekk fra i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 29. september 2003 Forfatter #444 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg sitter her med en sterk følelse av antiklimaks. Har nettopp fått bekreftet en ting jeg allerede visste. Merkelig at dette berører meg i så stor grad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2003 #445 Del Skrevet 29. september 2003 Det gjør ofte det Lovinda! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2003 #446 Del Skrevet 29. september 2003 Nå har jeg sittet her en søndag formiddag og fundert videre. Jeg vet ikke hvor bra det er at jeg tenker så mye, men kanskje jeg kan ha tenkt fra meg innen kvelden kommer? Da er vi to som sitter i samme båten, Bertha. Gidder du å sette deg litt mer til venstre, så vi ikke kantrer? Jeg tror jeg setter meg godt til rette i båten jeg også. Vil ikke ha noe av at dere kullseiler!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 29. september 2003 #447 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg sitter her med en sterk følelse av antiklimaks. Har nettopp fått bekreftet en ting jeg allerede visste. Merkelig at dette berører meg i så stor grad. Hvada hvada hvada hvada????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 29. september 2003 Forfatter #448 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg tror jeg setter meg godt til rette i båten jeg også. Vil ikke ha noe av at dere kullseiler!!!Greit, det, men kan du styre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 29. september 2003 Forfatter #449 Del Skrevet 29. september 2003 Hvada hvada hvada hvada????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 29. september 2003 #450 Del Skrevet 29. september 2003 SI DET Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2003 #451 Del Skrevet 29. september 2003 Greit, det, men kan du styre? Det tror jeg faktisk dere bør gjøre sjøl. Jeg kan hjelpe til å lese kart, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 29. september 2003 Forfatter #452 Del Skrevet 29. september 2003 Har du Båtsertifikat? Og da mener jeg ikke Røkke-versjonen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2003 #453 Del Skrevet 29. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 29. september 2003 Forfatter #454 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg liker ikke det smilet, Revetispen. Det virker ikke særlig dannet, om jeg må si det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 29. september 2003 #455 Del Skrevet 29. september 2003 Dere kan skryte så mye dere vil av at dere også tenker fælt for tiden - men det er likevel ingen av dere som slår meg i å holde seg våken om nettene. Det vil med andre ord si at jeg tenker mest. *tramper tilbake til egen dagbok igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 29. september 2003 Forfatter #456 Del Skrevet 29. september 2003 Da skal jeg innta en bedre middag. Jeg tenker at enkelte individer har kommet på bedre og mer dannede tanker innen jeg returnerer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 30. september 2003 #457 Del Skrevet 30. september 2003 Er du ferdig med å spise kjøttkakene dine nå? Eller er det en sånn syvretters dannet seanse hvor man sitter til bords hele natta: Rett nr 1: En reddik på salatblad. Rett nr 2: En kvart kjøttkake på salatblad. Rett nr 3: Kjøttkake på en seng av ertestuing. Rett nr 4: Kjøttkake i brun saus med potet. Rett nr 5: Kjøttkake med stekt løk og tre salatblad. Rett nr 6: Skivet kjøttkake på toast med ketchup. Rett nr 7: Dessert - vaniljeis med kjøttkake. Det kan være lurt å bytte ut vinglasset som følger til hver rett, med et glass vann eller lignende (Gøy-saft). I hvert fall hvis tilværelsen skal forsette å være dannet også etter middagen. Jeg legger herved inn søknad på stillingen som Mat-og-drikke-konsulent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 30. september 2003 Forfatter #458 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg spiser ikke kjøttkaker. Det er ikke dannet mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 30. september 2003 Forfatter #459 Del Skrevet 30. september 2003 Er det mulig???? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 30. september 2003 #460 Del Skrevet 30. september 2003 - Que??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå