Kreps Skrevet 15. september 2003 #301 Del Skrevet 15. september 2003 Hva med meg da? jeg er en topp konsulent. som kan brukes til det meste. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 15. september 2003 Forfatter #302 Del Skrevet 15. september 2003 Morsomt at du skulle komme med forspørselen akkurat nå. Jeg satt akkurat og tenkte på at du ville være en ypperlig skalldyrkonsulent. Hva synes du om det? I tillegg er stillingen som utenrikskonsulent ledig. Ansvarsområdet til utenrikskonsulenten er å ta seg av all kommunikasjon med utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 15. september 2003 Forfatter #303 Del Skrevet 15. september 2003 Du er ikke tilfeldigvis i slekt med Jacob Winche-Lanche, han som er programleder i Heisann Montebello? Synes jeg ser visse likheter etter hvert nå. Var det virkelig så åpenbart? Ja, vi er nok i slekt. Hva var det som avslørte oss? Den dannede framferden? Våre dannede holdninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 16. september 2003 #304 Del Skrevet 16. september 2003 Morsomt at du skulle komme med forspørselen akkurat nå. Jeg satt akkurat og tenkte på at du ville være en ypperlig skalldyrkonsulent. Hva synes du om det? I tillegg er stillingen som utenrikskonsulent ledig. Ansvarsområdet til utenrikskonsulenten er å ta seg av all kommunikasjon med utlandet. Ja skalldyr konsulent kan nok passe meg bra, Helt nøyaktig hvilke oppgaver er mine da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 16. september 2003 #305 Del Skrevet 16. september 2003 Det var helt klart den dannede framferden. For ikke å glemme -en endingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 16. september 2003 #306 Del Skrevet 16. september 2003 La meg snekre og møblere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. september 2003 Forfatter #307 Del Skrevet 16. september 2003 Ny og oppdater konsulentliste: malingskonsulent møbelkonsulent snekkerkonsulent trappekonsulent landskapskonsulent garderobekonsulent baderomskonsulent appelsinjuicekonsulent (Bertha) skadedyrkonsulent (Revetispa grunnet velutviklet luktesans) kjellerkonsulent (Revetispa) gå-i-veien-konsulent (Bertha) oversettelseskonsulent (Adina, fordi hun kan periferidialekter) førstekonsulentkonsulent (Revetispa) andrekonsulentkonsulent (Bertha) festkonsulenter (Bertha og Revetispa) livvaktkonsulent (CeNedra) tauhoppingskonsulent (CeNedra) skalldyrskonsulent (Kreps) møbleringskonsulent (Kira) Snekkerkonsulent (Kira) Dårlige nyheter. Jeg har bestilt flygel, som skal stå i det ene soverommet. Jeg tenkte at det ville passe ypperlig til temaet Aftenhimmel. Den dårlige nyheten er at dørene til rommet ikke er brede nok til at vi får inn flygelet. Slik det ser ut nå, må vi antagelig rive veggen som vender ut mot verandaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. september 2003 Forfatter #308 Del Skrevet 16. september 2003 Jeg må ut og handle igjen. I kveld skal jeg spise middag med min meget gode venn. Jeg føler for å pynte meg. Men da jeg tittet i skapet, hadde jeg ikke et eneste brukbart klesplagg. Ergo må jeg ut og handle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. september 2003 Forfatter #309 Del Skrevet 16. september 2003 1000 innlegg!!!! I den anledning, vil jeg unne meg selv et aldri så lite udannet: Jiiiiiiiiihaaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 16. september 2003 #310 Del Skrevet 16. september 2003 Grattis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 16. september 2003 #311 Del Skrevet 16. september 2003 Flygel på soverommet?! Det må være for å holde snorkingen i en dannet F-dur. Jeg ser ingen annen forklaring. Ikke en eneste.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. september 2003 Forfatter #312 Del Skrevet 16. september 2003 Ja, flygel på soverommet. Jeg innreder etter tema. Det blir derfor ikke soverom i konvensjonell forstand. Dette burde du vite, Bertha. Du som er min andrekonsulentkonsulent. :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 16. september 2003 #313 Del Skrevet 16. september 2003 Vel, nå er jo jeg langt fra den skarpeste kniven i skuffen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. september 2003 Forfatter #314 Del Skrevet 16. september 2003 Nei, det var jo sant...beklager. Jeg mente ikke å rippe opp i dine mangler. Ja; jeg har blitt bløtere. Det er all denne nuddelterapien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 16. september 2003 #315 Del Skrevet 16. september 2003 Apology accepted. Lurer på om jeg også burde gå litt i terapi - for å bli litt skarpere, rett og slett. Finnes det skalle-terapi i brevkursform, mon tro? Får gå og sjekke på internet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. september 2003 Forfatter #316 Del Skrevet 16. september 2003 Dette er en hemmelighet: Du får tidsnok bruk for dine skarpere sider (om noen). Du skal nemlig være overraskelsesmomentet i Ungkaren. Du skal komme inn litt senere, og du kan ikke stemmes ut av lurven, for å skape litt spetakkel i hønsegården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 16. september 2003 #317 Del Skrevet 16. september 2003 Sammen med ti-tyve andre vesener i et firemannstelt? Hva tror du om meg, eller? Jeg nekter - jeg har klaustrofobi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. september 2003 Forfatter #318 Del Skrevet 16. september 2003 Jeg tror at du lett lar deg kjøpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 16. september 2003 #319 Del Skrevet 16. september 2003 Vel, hvis det plutselig er snakk om penger såh... Jeg foretrekker 100$-sedler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 17. september 2003 #320 Del Skrevet 17. september 2003 Unnskyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå