Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller

Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Morsomt at du skulle komme med forspørselen akkurat nå. Jeg satt akkurat og tenkte på at du ville være en ypperlig skalldyrkonsulent. Hva synes du om det? I tillegg er stillingen som utenrikskonsulent ledig. Ansvarsområdet til utenrikskonsulenten er å ta seg av all kommunikasjon med utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke tilfeldigvis i slekt med Jacob Winche-Lanche, han som er programleder i Heisann Montebello? Synes jeg ser visse likheter etter hvert nå.

Var det virkelig så åpenbart? Ja, vi er nok i slekt. Hva var det som avslørte oss? Den dannede framferden? Våre dannede holdninger?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at du skulle komme med forspørselen akkurat nå. Jeg satt akkurat og tenkte på at du ville være en ypperlig skalldyrkonsulent. Hva synes du om det? I tillegg er stillingen som utenrikskonsulent ledig. Ansvarsområdet til utenrikskonsulenten er å ta seg av all kommunikasjon med utlandet.

Ja skalldyr konsulent kan nok passe meg bra, Helt nøyaktig hvilke oppgaver er mine da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny og oppdater konsulentliste:

malingskonsulent

møbelkonsulent

snekkerkonsulent

trappekonsulent

landskapskonsulent

garderobekonsulent

baderomskonsulent

appelsinjuicekonsulent (Bertha)

skadedyrkonsulent (Revetispa grunnet velutviklet luktesans)

kjellerkonsulent (Revetispa)

gå-i-veien-konsulent (Bertha)

oversettelseskonsulent (Adina, fordi hun kan periferidialekter)

førstekonsulentkonsulent (Revetispa)

andrekonsulentkonsulent (Bertha)

festkonsulenter (Bertha og Revetispa)

livvaktkonsulent (CeNedra)

tauhoppingskonsulent (CeNedra)

skalldyrskonsulent (Kreps)

møbleringskonsulent (Kira)

Snekkerkonsulent (Kira)

Dårlige nyheter. Jeg har bestilt flygel, som skal stå i det ene soverommet. Jeg tenkte at det ville passe ypperlig til temaet Aftenhimmel. Den dårlige nyheten er at dørene til rommet ikke er brede nok til at vi får inn flygelet. Slik det ser ut nå, må vi antagelig rive veggen som vender ut mot verandaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ut og handle igjen. I kveld skal jeg spise middag med min meget gode venn. Jeg føler for å pynte meg. Men da jeg tittet i skapet, hadde jeg ikke et eneste brukbart klesplagg. Ergo må jeg ut og handle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flygel på soverommet?! Det må være for å holde snorkingen i en dannet F-dur. Jeg ser ingen annen forklaring. Ikke en eneste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, flygel på soverommet. Jeg innreder etter tema. Det blir derfor ikke soverom i konvensjonell forstand. Dette burde du vite, Bertha. Du som er min andrekonsulentkonsulent. :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det var jo sant...beklager. Jeg mente ikke å rippe opp i dine mangler. Ja; jeg har blitt bløtere. Det er all denne nuddelterapien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apology accepted.

Lurer på om jeg også burde gå litt i terapi - for å bli litt skarpere, rett og slett. Finnes det skalle-terapi i brevkursform, mon tro? Får gå og sjekke på internet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en hemmelighet: Du får tidsnok bruk for dine skarpere sider (om noen). Du skal nemlig være overraskelsesmomentet i Ungkaren. Du skal komme inn litt senere, og du kan ikke stemmes ut av lurven, for å skape litt spetakkel i hønsegården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...