Gunilla Skrevet 18. august 2003 #61 Skrevet 18. august 2003 Mislikte navnet mitt da jeg var liten. Ville gjerne hete Victoria eller charlotte eller andre navn. Er veldig glad i navnet mitt i dag (ikke det samme som nicket, nei). Er ikke så mange som heter det, skjønt jeg har truffet på 7-8 stykker som heter det. Har også et ikke så vanlig mellomnavn (pikenavn) og etternavn. Er fornøyd med det også!
Gjest Dolphina Skrevet 18. august 2003 #62 Skrevet 18. august 2003 Er fornøyd med mitt jeg. Er kanskje litt vanlig og var svært populært ei stund, men da syntes jeg det var stas bare! Er faktisk litt over 14000 som heter det, men det gjør ikke meg noe. Har ingen i omgangskretsen som heter det samme, heller ikke i familien! Passer meg godt!
koldbruna Skrevet 19. august 2003 #63 Skrevet 19. august 2003 Jeg har bestandig synes navnet mitt har vært kjedelig. Men jeg har lært meg og overleve med det navnet.Men har ett klengenavn alle kaller meg da. koldbruna
Padmee Skrevet 19. august 2003 #64 Skrevet 19. august 2003 Jeg hatet navnet mitt da jeg var liten. Da jeg begynte på videregående begynte jeg og bruke dobbeltnavnet mitt, og det var litt bedre. Men jeg har alltid vært sur på pappa fordi han nektet mamma å kalle meg Iselin. Det er jo så fint i forhold. Men navnet mitt er ikke så veldig vanlig i min generasjon, har faktisk ikke møtt noen andre på min alder som heter det samme som meg. På landsbasis er det 223 som heter det samme dobbeltnavnet som meg.
Nikki Skrevet 19. august 2003 #65 Skrevet 19. august 2003 Jeg liker fornavnet mitt. Det har jeg egentlig alltid gjort... :D
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2003 #66 Skrevet 19. august 2003 Ja jeg liker navnet mitt!! Det var min storebror som bestemte det, han var 7 år da jeg ble født. " Er det jente skal hun hete Hanne og er det gutt skal han hete Børre" Jepp, jeg er glad jeg er jente gitt!!!
Gjest Cruella Skrevet 19. august 2003 #68 Skrevet 19. august 2003 Jeg liker fornavnet mitt. Det/de er ikke sjeldne, men kombinasjonen er sjelden - faktisk bare 3-4 i Norge som heter det samme som meg. Det jeg ikke liker er at jeg alltid må forklare hvordan det skal staves....
Admèra Skrevet 19. august 2003 #69 Skrevet 19. august 2003 Er ikke spesielt imponert over fornavnet mitt nei. Har aldri likt det og kommer heller aldri til å gjøre det. Mellomnavnet mitt, derimot, er jeg veldig glad i, og det er en helt spesiell grunn til det. Men det blir kun brukt skriftlig. Dessverre.
aniqa Skrevet 20. august 2003 #70 Skrevet 20. august 2003 Nei , jeg er ikke spesielt glad i navnet mitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå