Gå til innhold

"Skal vi danse?" 2009


*Heart*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen andre som blir svimmel av Triana, her?

Hun har så syyykt mye ansiktsfakter, skulle tro hun hadde tiks.

Jeg blir helt rar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det var utrolig godt gjort av Carsten, å prestere så godt etter en prolaps. Håper Carsten går til topps. :duskedame::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Mia greidde seg kjempebra. Synes også at Jan Thomas glimtet til ikveld. Og Carsten med vond rygg, gjorde en flott oppvisning.

Margrete var kjempefestlig i tøyet, men det var de allesammen.

Jeg elsker dansende marinegaster/sjømenn. :fnise:

I det hele tatt, morsom underholdning.

:danser:

Endret av hjertesukka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvordan i alle dager klarte halvard flatland det trikset han viste??

jeg dør av nysgjerrighet..he he

Tallene står på de ulike kortene i en kombinasjon slik at når han får vite at tallet han skal finne kun står på de to siste kortene, må det være 48.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tallene står på de ulike kortene i en kombinasjon slik at når han får vite at tallet han skal finne kun står på de to siste kortene, må det være 48.

dette lurte jeg også på...

skjønte ikke jeg heller. skjønner jo hva du mener, men forstår alikevel ikke at han finner ut av det når han vet de ikke står på de to siste kortene. det er jo et hav av tall han kunne skrevet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette lurte jeg også på...

skjønte ikke jeg heller. skjønner jo hva du mener, men forstår alikevel ikke at han finner ut av det når han vet de ikke står på de to siste kortene. det er jo et hav av tall han kunne skrevet..

Det er logikk...

Jeg så ikke så nøye på plansjene, men jeg kan tenke meg at hvert tall kun viste seg på en eller to plansjer, og at han ut i fra det kunne regne seg fram til hvilket tall det var.

Jeg så at den første linjen på første plansje var oddetall (muligens primtall, det husker jeg ikke), det danner grunnlaget for min teori.

For eksempel kunne plansje nr 4 kanskje ha alle tall med 40 i seg... når det ble sagt at tallet var på den plansjen, visste Flatland at tallet ville være mellom 40-49...

når tallet i tillegg viste seg på plansje 5, som kanskje hadde alle tall med 8 i seg (8-18-28-38-48-58), er det logisk at tallet på være 48.

Dette er et eksempel på hvordan det KUNNE vært... :)

Det kreves hukommelse og logisk tenkning, og er imponerende på det viset, men magi er det ikke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det var litt rart at margrethe ikke innså at hun hadde noen begrensninger. Hun var 7 mnd på vei, og hadde bare helt enkle trinn i dansen mens de andre er opp ned og turner og herjer. Var helt ok at hun gikk ut synes jeg:)

Triana er utrolig fjasete

Halvard er skikkelig likandes

Carsten er :rødme:

Mia er flink

Jan Thomas begynner jeg å få nok av. Kristoffer også... Er det noen andres kjæreste som er SÅ inkludert i dette programmet?? Jeez!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...