Gjest gjest meg Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 hva er symtomene på hd på hund???? jeg skal til legen med han, men lurte på om noen her har efaring med det, min er en blanding hund med rettriver i seg, noen ganger kan han bare begynne å halte, når han har vært rolig en stund, serlig etter natta, å etter en god tur, så i dag vil jeg ikke gå tur med han, så ser jeg om det hjelper
Troyamin Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Min golden blanding har svak hd. Symptomene hennes er stiv bakpart etter å ha hvilt etter lufteturen. I tillegg blir ho værre når det er lavtrykk.
Cayenne Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 hva er symtomene på hd på hund???? jeg skal til legen med han, men lurte på om noen her har efaring med det, min er en blanding hund med rettriver i seg, noen ganger kan han bare begynne å halte, når han har vært rolig en stund, serlig etter natta, å etter en god tur, så i dag vil jeg ikke gå tur med han, så ser jeg om det hjelper Dette kan være symptomer på HD ja. Hvor gammel er hunden da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå