Gå til innhold

Kykkelikokos nye prøverdagbok

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

En stund siden jeg har vært innom deg. Og her var det virkelig trist å lese igjen...... :grine: Vil bare sende en stor, god :klemmer:

Endret av Coxy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, det går forsåvidt greit nok, men noen ganger lurer jeg på om "ting" (les: jeg) noen gang vil bli som før. Merker at følelsene på en måte ligger utenpå huden. Er både hårsår og lett å tilte :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har mistet to ganger etter hverandre, og den siste var såpass mange uker på vei, ja, så kan det godt hende du kommer til å ha det med deg lenge, og kanskje alltid. Men ting blir lettere etterhvert, det er jo ikke lenge siden, og det er viktig å ikke bagatellisere det, er ganske tøft det du har vært igjennom :klemmer: Så det er lov å være lei seg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Hei Angelou :klem:

Det går mye bedre med meg med tanke på abortene, men sånn helsemessig så er jeg desverre i dårlig forfatning :fnise: Har fått halsbetennesle, og vi har ikke fått feiret 17. mai i dag pga at Live og jeg er syk. Tilbragte tre timer på legevakten i går. Veldig lite moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, det er vi :) Litt hoste igjen hos meg, og bittelitt øyekatarr, men ellers er det full fart :)

Venter på IKM nå. Fertilityfriend sier at IKM er 9. juni, men i såfall har jeg en 36dagers syklus. Tror mer på at det er 3. juni som er IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er første etter mensen. Men vi prøvde etter aborten også, uten at det ble noe baby da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi går på denne mnd, men blir jeg ikke gravid så tror jeg vi dropper hele greien. Jeg blir helt frynsete av denne prøvegreien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt, og så blir man jo frynsete av å leve i usikkerhet i begynnelsen også da når man har opplevd å miste to ganger i strekk :klemmer: Krysse fingre for dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror kanskje vi sier oss fornøyd med et barn, men vi har ikke snakket noe mer om det/kommet til noe enighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Kan jo hende det uansett er greit med en pause og kanskje bare se hva som skjer ? Klemmer til deg :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes liksom det er litt dumt at det blir så stor aldersforskjell, men hvem vet, kanskje vi ombestemmer oss om et par år :)

Akkurat nå driver jeg i hvert fall og overbeviser meg selv om at det holder med et barn. Det var jo det vi hadde tenkt til i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...