Gå til innhold

Kykkelikokos nye prøverdagbok

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har aldri spottet sånn en dag uten noe videre, verken som gravid eller ikke gravid.

Jeg temper jo (som du vet :ler:) ikke, så 100% sikker på eggløsning kan jeg jo ikke være. Men jeg testet positivt 22., 23. og 24. med Clearblue, samt hadde veldig sterke EL-smerter og mye EL-slim. Så jeg antar at jeg hadde EL 25. des eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nå og venter på mensen jeg da ;) Holder forventningene lave så jeg ikke blir så skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det spennande for tida, skjønnar eg! :hoppe:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næh, lite spennende. Venter på mensen. Tok en negativ graviditetstest i dag igjen, så da kan man si med stor sikkerhet at jeg ikke er gravid. Det er vel ca 14 dager siden vi :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at mensen kom, eller litt skuff da såklart :( Men satser på at neste PP er gullmåneden for dere :klemmer: Da får vi gå gravide sammen da, det er jo kos :) Tar nok ikke lang tid før det klaffer igjen for dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var egentlig bare godt at den kom nå, for jeg visste jo at jeg ikke var gravid :) Så nå er jeg klar for neste syklus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,ja, bra den kom da, og at det ikke ble skikkelig syklustull etter SA. Blir litt lettere å regne dager og sjekke etter EL også nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...