Gå til innhold

Kykkelikokos nye prøverdagbok

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klem: Vi er flere her som vet hva du går gjennom og hvor tøft det er. Godt du er sykemeldt, for man klarer ikke å fungere i en normal hverdag med en gang etter at man har mistet.

Tenker masse på deg, og vit at jeg er her om du vil prate med noen :kos:

:klemmer: Det er godt å ha dere.

Omtanke er ikke alltid like greit å takle når en står midt oppi det, men det er jo godt å ha mennesker rundt en som vet at man har det litt tøft også :klemmer: Vær hjemme med god samvittighet du, og gå på jobb igjen når du er klar for det :klemmer:

Ja, det var derfor jeg fortalte dem om graviditeten såpass tidlig også. Tenkte at det ville være greit om de fikk vite hvis det gikk galt også. Men det er nok litt tøffere enn jeg hadde trodd..

Så trist å høyra at du har hatt ein SA. :( Tenker på deg, og sender deg ein stor klem. :klemmer:

Takk for klemmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig oppløftende resultat på HCG-prøvee.

hcg 1: 1500

hcg 2: 1600

Med andre ord hadde verdiene steget fra mandag til onsdag. Hadde håpt at de hadde sunket masse. Vil bare bli ferdig med dette. Nå må jeg sikkert ta ny prøve igjen på mandag når jeg er hos legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart de hadde steget? Har ikke peiling på slikt jeg, den gangen jeg mista ble det konstantert på UL og rett til utskrapning etterpå.

Håper det går greit med deg i dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke legen din UL? Da ville jeg helt klart at spurt om han kunne ha sjekket egglederne dine! Om det er en exu, så kan man ha blødninger/spotting og rare hcg stigninger... Og det er ikke noe du vil gå med til egglederen sprekker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så rart de hadde steget? Har ikke peiling på slikt jeg, den gangen jeg mista ble det konstantert på UL og rett til utskrapning etterpå.

Håper det går greit med deg i dag :klemmer:

Den hadde bare steget med 100 da, så jeg regner med at kroppen ikke hadde sluttet helt å produsere HCG. Nå har det jo kommet mye mer ut av kroppen, så jeg regner med at det er i orden nå. På en måte kunne jeg ønske at jeg fikk utskrapning, men det virket ikke som om det var vanlig. De vil visst helst at kroppen skal ordne opp selv.

Du har ikke legen din UL? Da ville jeg helt klart at spurt om han kunne ha sjekket egglederne dine! Om det er en exu, så kan man ha blødninger/spotting og rare hcg stigninger... Og det er ikke noe du vil gå med til egglederen sprekker ;)

De har UL på legekontoret tror jeg. Har blødd mye mer enn spotting altså. Kom ut en plommestor klump (sorry for EKLE detaljer).. Men skal til legen på mandag, så får vi se hva han sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STort sett så får man vel ikke utskrapning når kroppen ordner opp selv, og det er vel en grunn til det, det er nok det beste :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil helst at kroppen skal ordne opp selv ja, og bruker ikke utskrapning om det ikke er nødvendig. Og det kan være kjekt å få tatt en UL etter at blødningene er over for å sjekke at alt er ute også :wink;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om så snakket legen om at jeg måtte ha henvisning til Ski for UL. Så tydeligvis har de ikke UL på legekontoret likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos legen. Han ringte til Ahus for å høre om de ville ha meg inn på UL hos gyn., men det ville de ikke. Så jeg har tatt ny hcg-prøve i dag og skal inn igjen på onsdag til ny prøve. Er blå på begge armene, ser ut som en narkis :P

Tok en graviditetstest i går, og da kom det såvidt en skygge. Regner med at kroppen snart har gjort seg ferdig. Er litt øm i magen når legen kjente etter, og blør litt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært hos legen. Han ringte til Ahus for å høre om de ville ha meg inn på UL hos gyn., men det ville de ikke. Så jeg har tatt ny hcg-prøve i dag og skal inn igjen på onsdag til ny prøve. Er blå på begge armene, ser ut som en narkis :P

Tok en graviditetstest i går, og da kom det såvidt en skygge. Regner med at kroppen snart har gjort seg ferdig. Er litt øm i magen når legen kjente etter, og blør litt enda.

Uff jeg har så vondt av deg. Håper virkelig kroppen din ordner opp selv og at du slipper noe mer mas! Ble du videre sykemeldt eller?

Stooooor klem til deg fra meg og gutta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sykemeldt til og med onsdag. Legen spurte meg om jeg trengte sykemelding, men jeg visste ikke hva jeg skulle svare. Føler meg jo bedre nå. Han mente at jeg skulle ta disse dagene til hjelp. Er litt godt også, for jeg gruer meg til jeg skal tilbake på jobb. Begynte å tute inne hos legen da han spurte meg hvordan det gikk. Føler meg som en sutreunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er da ikke noe sutreunge, du har bare vært igjennom noe som er tøft for alle og enhver. Husket jeg skulle avbestille første svangerskapskontrollen min omtrent ei uke etter at jeg mista. Hulka i telefonen, følte meg bra dum ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, vi fikk det til rett etter MA`en. Så teorien om at man er veldig fruktbar etter å ha mistet stemte iallefall for oss ;)Men må jo være klar for det også da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...