Gå til innhold

Han liker ikke at jeg går ut på byen


Gjest Gjest_Litt frustrert

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Litt frustrert

Ja tittelen sier det meste. Nå springer jeg ikke ut hele tia. Er ute kanskje en helg i mnd enten en fredag eller lørdag. Det kan være seg lønningspils eller middag med venner. Og kanskje en Onsdag i uka da frem til kl 10 og jeg kjører.

Har vært full to ganger i fjor vinter, men ikke noe mer enn det. Jeg kommer alltid hjem i 2 tia og er ikke sørpefull - står opp kl 8 hver morgen og tar meg av ungene. Må og legge til at jeg legger ungene før jeg går ut på byen som oftest.

Personlig blir jeg litt frustrert for han går på fotball kamper og da har jeg ungene helt alene. Er jeg urettferdig her? Mener hadde jeg vært ute hver helg og ukedager så hadde det vært noe annet.

Trenger sårt noen tips for jeg blir litt små sprø :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja tittelen sier det meste. Nå springer jeg ikke ut hele tia. Er ute kanskje en helg i mnd enten en fredag eller lørdag. Det kan være seg lønningspils eller middag med venner. Og kanskje en Onsdag i uka da frem til kl 10 og jeg kjører.

Har vært full to ganger i fjor vinter, men ikke noe mer enn det. Jeg kommer alltid hjem i 2 tia og er ikke sørpefull - står opp kl 8 hver morgen og tar meg av ungene. Må og legge til at jeg legger ungene før jeg går ut på byen som oftest.

Personlig blir jeg litt frustrert for han går på fotball kamper og da har jeg ungene helt alene. Er jeg urettferdig her? Mener hadde jeg vært ute hver helg og ukedager så hadde det vært noe annet.

Trenger sårt noen tips for jeg blir litt små sprø :s

Jeg tror mannen din er sjalu, og kansje litt usikker. Han synes det er ubehagelig at du drar på byen. Han bør allikevel bite det i seg, fordi et slikt "usynlig fengsel" kan ødelegge kjærligheten mellom dere to. Jeg synes at han rett og slett skal hente deg med bil når du er på byen, og prøve å få barnevakt den timen det tar. Hvis han gjør det, så er han jo sikker på at du ikke blir med feil mann hjem(som han frykter). Jeg tror ikke du forstår helt hvor redd han er fordi det er uaktuelt for deg å være utro, men han er kanskje redd fordi han har blitt lurt av en gammel x, eller fordi han har venner som har blitt sveket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og gubben er heilt like selv om vi ikkje går mye, eg liker ikkje han går ut på byen aleine og han hadde ikkje likt at eg hadde gått ut aleine heller. Derfor lar vi være med det, og går heller ut sammen. Enkel løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Fie_*
Ja tittelen sier det meste. Nå springer jeg ikke ut hele tia. Er ute kanskje en helg i mnd enten en fredag eller lørdag. Det kan være seg lønningspils eller middag med venner. Og kanskje en Onsdag i uka da frem til kl 10 og jeg kjører.

Har vært full to ganger i fjor vinter, men ikke noe mer enn det. Jeg kommer alltid hjem i 2 tia og er ikke sørpefull - står opp kl 8 hver morgen og tar meg av ungene. Må og legge til at jeg legger ungene før jeg går ut på byen som oftest.

Personlig blir jeg litt frustrert for han går på fotball kamper og da har jeg ungene helt alene. Er jeg urettferdig her? Mener hadde jeg vært ute hver helg og ukedager så hadde det vært noe annet.

Trenger sårt noen tips for jeg blir litt små sprø :s

Hvordan vet du at han ikke liker det, eller hva sier han om det?

Prøver han å nekte deg eller blir han sur el? (Bare spør for å få et innblikk i situasjonen).

En gang i mnd høres ikke ille ut, er noe sånt jeg selv gjør.

(Samboer synes det er helt greit, ofte drar jeg på nachspiel og blir der til

den lyse morgen. Sender mld om hvor jeg er o.s.v).

Du kommer jo relativt tidlig hjem, og det går heller ikke ut over neste dag,

siden du skriver at du er oppe om morgenen og tar deg av ungene.

Hvorfor er ikke mannen din med ut på byen evt?

Og at du er ute til kl 10 en gang i uka, hvorfor er det et problem?

(Siden han drar på kamper og synes det er greit)

Er det p.g.a alkohol evt? Blir det sure miner om du er på besøk hos ei

venninne til kl 10 og bare drikker kaffe også??

Jeg synes han virker ganske urimelig, er det mulig det er andre ukjente

årsaker til at han reagerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tittelen sier det meste. Nå springer jeg ikke ut hele tia. Er ute kanskje en helg i mnd enten en fredag eller lørdag. Det kan være seg lønningspils eller middag med venner. Og kanskje en Onsdag i uka da frem til kl 10 og jeg kjører.

Har vært full to ganger i fjor vinter, men ikke noe mer enn det. Jeg kommer alltid hjem i 2 tia og er ikke sørpefull - står opp kl 8 hver morgen og tar meg av ungene. Må og legge til at jeg legger ungene før jeg går ut på byen som oftest.

Personlig blir jeg litt frustrert for han går på fotball kamper og da har jeg ungene helt alene. Er jeg urettferdig her? Mener hadde jeg vært ute hver helg og ukedager så hadde det vært noe annet.

Trenger sårt noen tips for jeg blir litt små sprø :s

Jeg kjenner meg igjen i mannen din. I ett tidligere forhold jeg har hatt tenkte jeg ikke så mye over at hun gikk ut på byen og kom sent hjem, gjerne innom nachspiel. Etter en tid viste det seg at hun hadde vært utro flere ganger og det ble slutt mellom oss. Etter 2 år kom jeg inn i ett nytt forhold og følte meg trygg på. Etter en tid begynte jeg å tro at jeg gjenkjente samme mønsteret. Vi snakket om det og hun tok hensyn til hva jeg sa. Ikke ved å gå mindre ut eller på fest men ved å berolige meg, fortelle hvor hun hadde vært og hvem hun var med. Det hjelper så utrolig mye bare det å få en SMS fra henne når hun er ute. Da vet jeg at hun tenker på meg. Jeg har blitt det mange kaller sjalu, men jeg vil heller kalle det at jeg er veldig redd for å miste henne som jeg er så utrolig glad i:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke mannen din er sjalu men kanskje han hadde synes det var hyggelig om du ville ha med han ut også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Litt frustrert

TS her: Tusen takk for svar. Grunnen til at vi har gått ut hver for oss er egentlig mangel på barnevakt. Jeg pleier å sende ham en melding i løpet av kvelden der jeg sier at jeg har det bra og når jeg kommer hjem sånn ca. Han kjenner godt de jeg går ut med og jeg har ingen hemmeligheter for ham.

Jeg vil gjerne gå ut med mannen min og det er kun vi som går ut når vi en gang får barnevakt.

Han har ikke hatt noe imot når jeg har kjørt i en ukedag og vært ute noen timer.

Jeg synes det er kjekt når han går ut med kompiser. Jeg unner ham alene tid med gutta og jeg synes kanskje at han bør unne meg det med jentene. Vi går ut og spiser vanligvis og har noen drinker på byen. Ender aldri på noe nattklubb og det vet vet + jeg tar alltid taxi hjem med ei venninne så jeg er veldig forsiktig der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Da ser det ut som om det er en usikkerhet han har som dere må få satt ord på. Du er ikke urimelig sett fra det du skriver her. Men han kan ha meniger og grunner du ikke har tenkt over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer liker mindre og mindre at jeg går ut alene. Han er ofte med min vennegjeng, men av og til vil vi venninner bare være oss. Han sender små stikk og mener at jeg gjør akkurat som mine single venninner. Altså drikke seg full, flørte med gud og hvermann og ha sex i hytt og pine. Må si at ingen av mine venninner lever sånn. Jeg kjenner det knyter seg i magen og har derfor avstått fra mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer liker mindre og mindre at jeg går ut alene. Han er ofte med min vennegjeng, men av og til vil vi venninner bare være oss. Han sender små stikk og mener at jeg gjør akkurat som mine single venninner. Altså drikke seg full, flørte med gud og hvermann og ha sex i hytt og pine. Må si at ingen av mine venninner lever sånn. Jeg kjenner det knyter seg i magen og har derfor avstått fra mye.

Når det knyter seg i magen er vel det ett tegn på dårlig samvittighet. Hvis det viktigste er å gå ut på byen med single venninder burde dere være single selv!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det knyter seg i magen er vel det ett tegn på dårlig samvittighet. Hvis det viktigste er å gå ut på byen med single venninder burde dere være single selv!!!

For meg betyr "knyting i magen" at man kan føle seg urettferdig behandlet! Synes også du har en merkelig holdning når du setter det å gå ut på byen av og til som det viktigste man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

på seg selv kjenner man andre, så når han blir nervøs når du er ute aleine, så sier det jo litt om hvordan han er når han er ute med gutta....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tina_*

Gjest her som skrev om magefølelsen.

Sambo har ingen kamerater og er derfor avhengig av min vennekrets.

Jeg har ingen dårlig samvittighet. Går ut for å skravle med venner og å danse. Masse latter. Går alltid pent hjem. Skulle jeg ha klint her og der så skulle jeg ikke vært samboer. Jeg er ute alene kanskje en gang i måneden. Atså så er det ikke hver helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...