Gå til innhold

Changing Rooms byttet ut med Fantasy Rooms

Anbefalte innlegg

Skrevet

BBC Prime har byttet ut Changing Rooms med noe som heter Fantasy Rooms. Så det her om dagen og synes ikke det var like gøy som Changing Rooms... :grine:

Hva synes dere? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke sett fantasy rooms ennå, men likte changing rooms veldig godt. Hva er forskjellen på de to programmene?

Skrevet

har akkurat sett changing rooms på BBC jeg, klokka 1430 i dag :o

Skrevet

Har bare sett ett program så langt (det går igjen i dag kl. 19) og da gikk det ut på at han ene langhårete designeren som noen ganger var med på Changing Rooms designet/pusset opp ett rom sammen med huseieren. I programmet jeg så ønsket hun seg en spisestue som liknet et egyptisk gravkammer, så i tillegg til litt oppussing ble det en del historisk pjatt. Synes ikke det er så interessant når jeg forventer å se morsom oppussing... Men det er vel bedre enn ikke noe sånt program i det hele tatt... :roll::)

Ser nå at House Invaders går kl 14:30... Var det det du mente Arwen? Det har de vel ikke pleid å vise på Prime før tror jeg....? Synd at jeg som regel ikke er hjemme da...

Skrevet

Verre er det at de sender Big Strong Girls (repriser) i stedet for Big Strong Boys for tiden (om morgenen 08.30 og i helgene).

Fantasy Room synes jeg er helt OK. Har sett 3-4 episoder og det er ganske morsomt enkelte ganger. Fyren har fantasi så det holder.

Selvsagt er ikke alt like pent og det blir ofte litt ekstremt.

Changing Rooms kommer nok tilbake. Det er mulig at de sender litt andre ting nå om sommeren, for det kommer nye episoder.

Skrevet

Å ja, nå husker jeg :oops: Fantasy rooms er ikke istedet for Changing Rooms, men har gått noen år ved siden av Changing Rooms. Jeg liker den langhårete programlederen! Morsomt program, han tar helt av og det er morsomt å se på løsninngene hans - men jeg kunne aldri tenkt meg å bo i noen av "fantasi rommene" han lager! Jeg så et program der temaet var art deco - en del fine detaljer, men helheten ble vel overveldende for min smak.

Skrevet

Laurence Llewelyn-Bowen er helt utrolig synes jeg.

Var meget skeptisk til ham i begynnelsen (første gangene jeg så ham). Men nå har jeg faktisk lært meg å like ham.

Han ER ekstrem, men det gjør liksom ikke noe.

Jeg adopterer som regel bare en og annen idè uansett.

Skrevet

oppss.. så plutselig at det var house invaders jeg hadde sett ja :oops: sorry

Skrevet

Fått med meg at de har byttet ut CR jeg også..

Har egentlig ikke gitt FR en sjanse, for jeg har ikke

orket å sett en hel episode..

:roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Laurence er jo bare herlig da :D Ekstrem, men kul. De Fantasy Rooms- programmene som går nå er repriser, er ikke sikker på House Invaders, men regner med at det er samme saken der. det er jo ferie både her og i GB...

Man altså... Jeg VIL ha Big Strong Boys i stedet for Big Strong Girls....

Jeg vil, jeg vil, jeg vil!!!!

Skrevet

Jeg vil ha tilbake Jake og Gavin!!!

Riktignok er tuppene i Big Strong Girls litt morsomme noen ganger, men de kan ikke måle seg med mine faste lørdag og søndags-venner.

*sende stygge mailer til BBC Prime*

Gjest Anonymous
Skrevet

Du og jeg Lea!!! Du og jeg!!!

Jentene er morsomme, men det er ikke sååå spennende med store jenter i barnehagedress som gjør seg til for kamera...

...men godgutta....

Skrevet

*sukk*

Dessuten vet Jake ALLTID hva ting koster...

Jeg blir like skuffet hver lørdag, når disse tuppene dukker opp (og at det er REPRISE) i stedet for gutta Boys.

Vi burde vel starte en folkeaksjon pga dette?

Gjest Anonymous
Skrevet

Waco kommer til å starte Lea-og-Revetispa-fanclub nå...

Skrevet

:hoho:

Jeg tror at han allerede har gjort det... under falskt nick.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...