Gå til innhold

For oss som gifter seg i 2011


Bernermamma

Anbefalte innlegg

Høres ut som en nydelig kjole! :)

Ja, jeg trpr at utebryllup blir veldig fint. Det er en stor hage ja, er på en gård. Du kan finne det her.

Og har fått avtalt med trompetisten, så da blir det dét også helt sikkert. :hoppe:

Mvh Yvonne :heiajente:

Wow! Det var bare dødsnydelig! *Misunnelig* :) Å gratulerer med bestilt tropetist :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal også gifte meg i 2011 :) Vi forlovet oss nå i julen og skal gifte oss 9. juli. Det er bursdagen til min kjære så det blir en lett bryllupsdato for ham å huske :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_kristin_*

Vi gifter oss 4. Juni 2011 :rødme:

Lokalet er booket og vi ( eller jeg :P ) er i full gang med planene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kristin_*
Gratulerer!! Hvilket lokale har dere valgt?

Vi har valgt et stort forsamlingshus!

Ganske enkelt og greit egentlig, men passer bra for oss =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei

Vi skal gifte oss 4 Juni 2011 :) Å det er vel på høy tid siden vi har vært forlovet i 9 år.

Trodde jeg var ute litt i tidligste laget siden jeg allerede har booket kirke og lokale men etter å ha lest litt inn her så blir jeg nesten litt stressa :fnise:

Er ikke så garva her inne enda siden dette er mitt første innlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest endelig sker det
Vi skal gifte oss 23.juli.2011 :yvonne:

Noen flere i 2011? :)

Vi har snakket om juni 2011 men ikke nogen bestemt dato endnu - der er så længe til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kristin_*
Hei

Vi skal gifte oss 4 Juni 2011 :) Å det er vel på høy tid siden vi har vært forlovet i 9 år.

Trodde jeg var ute litt i tidligste laget siden jeg allerede har booket kirke og lokale men etter å ha lest litt inn her så blir jeg nesten litt stressa :fnise:

Er ikke så garva her inne enda siden dette er mitt første innlegg...

Gratulerer!

Sammme dato som oss ;)

Har ikke "gjort" så mye enda vi heller, men kirke,lokale, forlovere, musikk å menyen er i boks nå =)

Gleder oss til den store dagen selv om det er en god stund til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest jenteløve87

Skal ha et herlig vinterbryllup den 12. februar 2011! :)

Kirken er booket i dag, driver og kikker etter lokale.

Synes vi har masser av tid! Og det er jo litt færre som gifter seg på vinteren, så tilgjengeligheten på en del ting er jo mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi forlovet oss lille julaften og da blir det bryllup i juli eller august 2011. Hurra! Kirke og lokaler er bestemt, men ikke dato enda. Forhåpentligvis bestemmer vi oss snart :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gifte oss 22.januar 2011. :yvonne: Kirke er bestilt og lokale er nesten i boks. Må telle litt mer penger først... :)

Har ellers god tid så jeg klikker meg rundt på nettet for å få inspirasjon, og kvinneguiden er vel mest besøkt, tror jeg.. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har endelig min samboer og jeg satt dato for Bryllup :) 27.08.2011 :) Bestilte kirke i dag, spennende. Kan ikke tro det, men gleder meg veldig :)

Endret av Felicity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommerjenta*
Vi har bestemt oss for å flytte datoen til 6. august 2011. Vi ønsker å gifte oss ute, og leie lokaler hos Norsk folkemuseum. Andre som har kjennskap til lokalene der?

Mvh Yvonne :heiajente:

Vi skal gifte oss helga før dere, og var og kikket på lokalene der. Synes de er kjempefine:) Skal dere ta vielsen i stavkirka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gifte oss helga før dere, og var og kikket på lokalene der. Synes de er kjempefine:) Skal dere ta vielsen i stavkirka?

Vi valgte å gå bort fra den løsningen siden det ble litt for dyrt rett og slett. Det blir vielse ute i stedet for. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommerjenta*
Vi valgte å gå bort fra den løsningen siden det ble litt for dyrt rett og slett. Det blir vielse ute i stedet for. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Det skjønner jeg. Stavkirka er kjempefin, men vi også valgte bort den mye pga. prisen. Men nå er vi på jakt etter andre lokaler også. Lykke til videre med prosessen. Det blir nok helt nydelig i de omgivelsene der :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...