Gå til innhold

For oss som gifter seg i 2011


Bernermamma

Anbefalte innlegg

Vi gifter oss 25.juni 2011. Lokalet er booket.

Vi har også fått booket lokale og skrevet kontrakt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har også fått booket lokale og skrevet kontrakt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Hvilke lokale ble det på dere?

Har ikke helt klart å bestemme oss hverken for dato, sted eller land enda. Men har da god tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et fantastisk lokale Yvonne!

Akk, gjestelisten....

Synes dette er vanskelig, hva gjør dere med søskenbarn?

Begge har relativt god kontakt med utvalgte. Vi synes begge at det ikke går ann å kun invitere utvalgte. Dermed ender vi opp med 20 søskenbarn med partnere om vi skal ta de med. Og da må det kuttes i venner. Om vi dropper søskenbarn så blir det relativt mange "eldre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, veldig fornøyd med valget, om jeg må si det selv. Spesielt fordi vi ønsker å bli viet ute, og det er fine muligheter for det der. :)

Angående søskenbarn, så har jeg såpass mange jeg egentlig ikke kjenner noe godt, i tillegg til at jeg har realtivt stor familie, så jeg vurderer å ikke invitere søskenbarn (alle er de gutter langt opp i åra, har ikke noe forhold til dem, så virker bare for dumt). Forloveden min kommer antagelig til å invitere sine søskenbarn fordi han har mindre familie enn meg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pronovias_*

Hvor langt har dere kommet jenter???

Vi har satt dato, bestemt oss for lokale og kirke, men har ikke booket enda. Er på jakt etter fotograf.

Kjolen er sikret, noe jeg er glad for etter å ha kikket på neste års "bløtekake" kolleksjon fra Pronovias.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor langt har dere kommet jenter???

Vi har satt dato, bestemt oss for lokale og kirke, men har ikke booket enda. Er på jakt etter fotograf.

Kjolen er sikret, noe jeg er glad for etter å ha kikket på neste års "bløtekake" kolleksjon fra Pronovias.

Skal vi se.:)

Legger ut lista mi her.

Klart=Grønt

Delvis klart=Orange

Ikke klart=Rødt

Utstyr til bruden

Kjole

Tiara

Slør

Sko

Undertøy

Strømper

Frisør

Brudebukett

Utstyr til brudgommen

Sko

Dress/smoking

Vielse

Den som skal vie oss.

Benker osv.

Partytelt tilfelle regn.

Bryllupsfesten

Lokale

Mat/catering

Drikke

Bar

Musikk

Bryllupskake

Fotograf

Hotell til bryllupsnatta

Limosin

Lage invitasjoner

Pynt

Bortkort

Menyer

Takkekort

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærnsmo gård. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Virkelig flott lokale!! Fikk dere den datoen dere ønsket, eller var det vanskelig å "få plass" der?

Kommet langt med forbredelsene også ser jeg.

Har ikke kommet like langt. Men dato er satt. Vi har funnet ut hvor tror vi vil ha festen og vielsen, samt hvilke type feiring vi vil ha. Er i kontakt med fotografer.

Kjolen, sløret, undertøy, hans antrekk og sko (bruker et par pensko jeg har, men brude kanskje se etter et par hvite vinterstøvletter) er klart.

Endret av Ebano
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Virkelig flott lokale!! Fikk dere den datoen dere ønsket, eller var det vanskelig å "få plass" der?

Kommet langt med forbredelsene også ser jeg.

Har ikke kommet like langt. Men dato er satt. Vi har funnet ut hvor tror vi vil ha festen og vielsen, samt hvilke type feiring vi vil ha. Er i kontakt med fotografer.

Kjolen, sløret, undertøy, hans antrekk og sko (bruker et par pensko jeg har, men brude kanskje se etter et par hvite vinterstøvletter) er klart.

Jepp, vi fikk den datoen vi ønsket, dvs 6. august 2011. :)

1 1/2 år igjen nå. :hoppe:

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss også i 2011 :jepp: Og jeg gleeder meg for å si det mildt:p Vi har funnet plass og kirke, men skal dra en dag å se på det for det kan jo hende det ikke ser ut sånn som det ser ut på bilde:s Syns det er litt vanskelig å planlegge selv om jeg har god tid...Også har jeg funnet drømme kjolen på nettet. Den blir vist lagd i Kina, men jeg vet ikke hvor lurt det er å bestille kjoler via nettet...Vil liksom ikke bli lurt eller skuffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinterbrud <3

Vi gifter oss i begynnelsen av 2011 og føler at vi virkelig har begynt å få litt ting på plass her nå :)

Lokalet (frognerseteren) og kirke er i boks, kjolen min er også kjøpt :) Jeg har også ordnet med sminkør/frisør og begynt å tenke på ting som blosmter, farger osv.

Vi brukte LAAAANG tid på å bestemme oss for lokalet, tror vi var å så på alle mulige steder i Oslo/Akershus før vi bestemte oss.

Neste på listen er å prøvesmake mat :) SPENNENDE!

Hva står på menyen til dere andre? Jeg er litt spent på forretten da min kjære ikke tåler skalldyr og det stort sett er det det går i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi gifter oss 11.juni 2011, og jeg gleder meg!

Da min kjære er svensk så har vi vurdert å ha det i Stockholm - det er så mange fine steder å ha festen. Vi har preliminærbooket lokale der allerede, og også reservert noen andre steder..

Vinterbrud - hvilke lokaler i Oslo har dere sett på? Eventuelt noen du vil anbefale?

Syns det er veldig vanskelig. Personlig er jeg og min kjære svært opptatt av å velge RETT lokale, da vi føler at dette er det som virkelig setter rammen for stilen på festen..

Hjelp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første innlegg her inne på kvinneguiden :)

Må si jeg synes det er kjekt å se at der også er andre som skal gifte seg i 2011 og som er tidlig ute :) Jeg har fått mange rare blikk og kommentarer fordi vi var så tidlig ute :gjeiper: Vi satt datoen for noen måneder siden, og vi har bestemt oss for å gife oss 09.07.2011 :) Kjolen er klar og har begynt leting etter lokaler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første innlegg her inne på kvinneguiden :)

Må si jeg synes det er kjekt å se at der også er andre som skal gifte seg i 2011 og som er tidlig ute :) Jeg har fått mange rare blikk og kommentarer fordi vi var så tidlig ute :gjeiper: Vi satt datoen for noen måneder siden, og vi har bestemt oss for å gife oss 09.07.2011 :) Kjolen er klar og har begynt leting etter lokaler :)

Hvordan ser kjolen ut? :)

Nå har jeg vært i kontakt med en rekke trompetister og musikkfolk ift bryllupsfesten. Har funnet ut at trompetist til vielsen hadde vært fint, siden vi ikke gifter oss i kirken, men utendørs. I tillegg har jeg vært i kontakt med unitarforbundet ift vielse.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan ser kjolen ut? :)

Nå har jeg vært i kontakt med en rekke trompetister og musikkfolk ift bryllupsfesten. Har funnet ut at trompetist til vielsen hadde vært fint, siden vi ikke gifter oss i kirken, men utendørs. I tillegg har jeg vært i kontakt med unitarforbundet ift vielse.

Mvh Yvonne :heiajente:

Kjolen er perlehvit, har stropper som går rett over skuldrene, litt utringning, folder framme på kjolen som går helt ned, snøring bak og et slags sølvbroderi som går rett under puppene :gjeiper: er dårlig å forklare, hehe.

Så koselig med utebryllup! Er det i en hage, eller? Å det blir sikkert utrolig fint dersom dere velger å ha trompist i bryllupet :) Jeg synes vertfall det er nydelig med trompetspilling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen er perlehvit, har stropper som går rett over skuldrene, litt utringning, folder framme på kjolen som går helt ned, snøring bak og et slags sølvbroderi som går rett under puppene :gjeiper: er dårlig å forklare, hehe.

Så koselig med utebryllup! Er det i en hage, eller? Å det blir sikkert utrolig fint dersom dere velger å ha trompist i bryllupet :) Jeg synes vertfall det er nydelig med trompetspilling!

Høres ut som en nydelig kjole! :)

Ja, jeg trpr at utebryllup blir veldig fint. Det er en stor hage ja, er på en gård. Du kan finne det her.

Og har fått avtalt med trompetisten, så da blir det dét også helt sikkert. :hoppe:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss 11.juni 2011! :bryllup:

Til nå har vi reservert lokale og bestilt kirke. I tilegg har mannen kjøpt pensko og vi har såvidt begynt å handle inn alkohol. Kjoletittingen begynner i april. Det skal bli spennende! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss 11.juni 2011! :bryllup:

Til nå har vi reservert lokale og bestilt kirke. I tilegg har mannen kjøpt pensko og vi har såvidt begynt å handle inn alkohol. Kjoletittingen begynner i april. Det skal bli spennende! :hjerte:

så koselig=)

Må få deg en bryllupsdagbok etterhvert her inne da!

Alltid morro å se hva andre gjør til planegging og hvor langt de har kommet=)

Gratulerer så masse <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...