Gå til innhold

Shygirl og Prinsen gifter seg 19.06.2004


@shygirl@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå tenkte jeg at jeg skulle legge ut linker til litt forskjellig som jeg har falt litt for... :)

Denne er favoritten :hjerter: !

Sincerity model 2801

Denne er nyyydelig :Nikke: !

Sposa Bella- Sallie Bee Model Diandra

:hoppe:

Og denne :vinke: !

Sposa Bella- Star Dust Model Jasmine

Her er noen brudebuketter jeg liker:

Denne

Nummer tre av bukettene fra Floriss Blomstertorget i Stjørdal, her

Den nest siste av de innsendte bildene her

Kommer innom med flere linker senere.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, koselig å lese i dagboken din! Gratulerer med forestående bryllup, og kos deg med planleggingen. Jeg ser at du er litt spesiell i kjolevalget, artig det, de fleste er kanskje veldig tradisjonelle i valg av kjole. Jeg er også det, så jeg syns den siste kjolen var finest (etter min smak) :wink: Buketten fra Floriss var noe av det nydeligste jeg har sett tror jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg og tusen takk for at du stakk innom, Mikkelbrud... :)

Jeg hadde egentlig ikke tenkt så mye over at kjolene jeg har falt var litt spesielle, men du har jo rett i det... Litt utradisjonelt, men det hadde vært litt gøy å skille seg litt ut også... :wink:

Jeg synes også den buketten fra Floriss var den fineste, men jeg frykter for at det ikke er mulig å få laget en slik her jeg bor... :grine:

Vi har, såvidt jeg vet, kun 1 blomsterbutikk her i byen... Regner med at de ikke lager slike der... Tror det går mere på de tradisjonelle bukettene, hvis de i det hele tatt lager slike.. :klø:

Det minner meg om at jeg må sjekke opp akkurat det...

*lage seg en huskeliste*

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom vi hjem fra Oslotur... Med kjolen i kofferten.....!!!!!

:hoppe::hoppe::briller::hjerter::tommelsmil::tommel::hoppe::hoppe:

Er så utrolig glad for at akkurat den delen gikk så knirkefritt!! :)

Kjøpte Kjolen, tiara, slør (train), halskjede, veske og korsett hos Kristins brudesalong på Lillestrøm... For en service......! Kan ikke annet enn å anbefale dem, altså... :)

Mens vi var i Oslo, gikk jeg å tuslet litt for meg selv... Fant da noe lekkert undertøy til bryllupsnatten... :wink:

Har også kjøpt inn 2 vinrøde hjerteformede fat til å ha stearinlys på. Fant 2 cremefarvede kubbelys med diamanter på, vinrøde, gull- og cremefarvede stearinlys formet som roser... Nyyydelige... De vil nok bli flotte på bordene.... :)

Denne uken skal vi ringe litt rundt å forhøre oss litt i forhold til brudebuketten, overnatting på bryllupsnatten og Prinsen skal kikke litt etter bryllupsreise... Tror ikke det er for tidlig sjekke dette nå...

Hvor tidlig må man booke fotograf....? Regner med at det er en attraktiv dato vi har satt oss og at det kan bli mange om beinet.... Hva tror dere..?

HER er forresten kjolen.....!! :)

Jasmine fra Sposa bella......!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Så gøy, da! :P

Gratulerer og lykke til med planleggingen...!

Har du kommet langt med den ennå, forresten....?

:)

Hei igjen! Ja, vi føler at vi er i rute. Til nå er dette klart til den store dagen:

* Kirke

* Selskapslokaler

* Forlovere har takket ja

* Toastmaster har takket ja

* Brudekjole, tiara og sko er kjøpt

* Catering-byrå og meny bestemt

* Budsjettet i havn

* Bryllupsbil ordnes av en kamerat

* Monogram er påbegynt

* Gjesteliste klar

* Bryllupsreise bestilt og betalt

* Har gjort meg opp meninger rundt hår, blomster, smykker etc.

* Gjennomgangsfarger og tema bestemt

* Musikk i kirken bestemt

Jøss, nå ble jeg litt overrasket over meg selv. Har faktisk fått gjort en del. Har ikke laget en slik liste før nå. :ler: Du lurer på om det er på tide å bestille fotograf, og det tror jeg. Vi har ennå ikke bestemt oss 100%, men det er det neste vi må få booket. 19. juni er, som du sier, en populær dato, så da er det førstemann til mølla.

Gratulerer med kjole, forresten! Den var veldig fin!

Lykke til videre med dine forberedelser, du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen skogeki! :)

Ser ut til at dere har mye i boks, du også....!

Er det bare vi som somler?! *stressa nå*

Neida... Stresser egentlig ikke, selv om jeg liker å være ute i god tid..

Skal sette meg ned i natt (skal på jobb i natt...) å lage meg en liste over hva som må i boks i nærmeste framtid... Må nok ta den ringerunden på fredag.... :)

Du har nok rett i det at man ikke ser hvor mye man egentlig har klart før man lager en liste.... Men så er det herlig å finne ut man egentlig er godt i rute, også.. :)

Hvilken kjole skal du ha...?

Har du laget deg egen bryllupsdagbok....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei på deg Shygirl!!

Så du hadde fått deg så fin kjole, så jeg måtte innom om gratulere.

Pussig at den som skulle ende opp med "min" kjole var en jente jeg kan få lov til å følge fremover her på KG!! Lov meg at du passer ekstra godt på den, og så ber jeg pent om at du legger ut bilder etter bryllupet......

Kos deg med videre planlegging, vi sees inne på bryllupssidene!!

Klem Tex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Shygirl.

Vil bare gratulere med kjøpt kjole (selv om det kanskje er litt sent) Heldig du som har den hengende hjemme, jeg må vente helt til januar før jeg får den jeg :(

Likte forresten den nest siste brudebukketten du linket til best :D

Ha en fin dag.

Arwen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei.

Takk for hilsen i dagboka mi.

Jeg har ikke prøvd skoene fra Lisenett, men regner med at de blir OK etter å ha gått litt i de uansett, de fleste sko blir jo faktisk det. Hvilke sko var det du likte? Synes det er kjempemange fine der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Arwen... :)

Koselig at du stakk innom...

Har akkurat svart deg i dagboken din....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med en liten oppsummering på hva vi har og ikke har i boks...

I boks:

¤Kirken 19.06.2004, kl. 15:00.

¤Forlovere

¤Brudekjolen, Slør, Undertøy, Halskjede, Tiara og Veske

¤En liten del av drikkevarene

¤Lokalet er booket

Holder i disse dager å undersøke:

¤Brudebukett

¤Hotell for bryllupsnatten

¤Bryllupskaken

¤Skjenkebevilling

¤Frisør

¤Fotograf

¤Underholdning

¤Ønskelisten

Mangler å fikse/finne ut av:

¤Toastmaster

¤Middag/koldtbord

¤Sko og underskjørt til bruden

¤Klær og sko til brudgommen

¤Gjestelisten og invitasjonene

¤Ringene

¤Bordplassering

¤Bordkort

¤Tilpassing av kjolen

¤Bryllupsreise

:o

Det er visst mye mere som gjenstår enn jeg trodde...

Hvordan i alle dager skal man rekke over alt.....

Tror det er natt nå.. Så får jeg heller kikke litt over og føre på det som manger i morgen....

*nattinatt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thanks! :)

Skal bestille sko mandag morgen....

Må bare tenke i noen dager før jeg finner ut hvilke jeg skal ha...

*tenktenketenke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...

Nå er det en stund siden jeg skrev noe sist.

Siden da har vi:

*Bestilt overnatting for bryllupsnatten

*Bestilt sko til meg, får bare håpe de passer!

*Sjekket priser og muligheter på -bryllupskaken

-brudebukett

*Bestilt mere utstyr til innbydelsene fra

Panduro, hentet pakken i dag.

*Laget helt ferdig et eksemplar av

Innbydelse og Sanghefte + tre-fire

ulike eksemplar av bordkortene.

*Bestilt time for tilpassing av kjolen!!

*Bestilt flybilletter til Oslo for tilpassing

av kjole, kjøp av underskjørt (?) og

klær + sko til brudgommen.

:)

Ting begynner definitivt å falle litt på plass, men jeg håper vi kan bestemme oss for gjestelisten snart.

Den har vært lagt på is en liten stund nå, vi klarer ikke å komme fram til noen løsning... Vi står mellom å invitere de nærmeste, å invitere alle eller å invitere kun de vil absolutt vi kose oss sammen med den dagen... Hvilket stort sett vil si at vi står på null..

:x

Vi har hatt litt turbulente forhold i min familie og jeg er veldig usikker på om vi skal invitere de det gjelder... Sambo sier at det får bli fullt og helt opp til meg i og med at det er mine slektninger det gjelder, men han føler det akkurat likedan..

I løpet av denne uken skal vi ha gjestelisten klar...

Det hadde liksom ikke vært så gøy å invitere noen som jeg vet kommer til å ødelegge hele dagen for meg...

:evil:

*sukk*

I tillegg er det en av brødrene til mamma som ikke snakker med henne lengere, av en eller annen merkelig årsak... :o

Da synes jeg egentlig ikke han har noe i hennes datters bryllup å gjøre heller... Hvis han virkelig er så barnslig at han ikke kan snakke med henne, hvordan skal det da bli når alle skal samles..?? Vil jo absolutt ikke ødelegge dagen for henne heller...

:-?

Hjeeeeeelp! Noen som har noen tips????

I morgen skal sambo ordne med hotell for Osloturen og sjekke fotograf.

Jeg tenkte jeg skulle ringe et par frisørsalonger for å sjekke om de tar brudepynting og hva slags priser de har...

Vi skal forresten også lage hjemmesidene for bryllupet klare denne uken.

Må sette meg ned å lete etter litt bilder, bakgrunner osv. en av de nærmeste dagene... Også må vi få tatt noen bilder av oss selv med digitalkameraet for å ha med på sidene...

Vi holder på å skal pusse opp badet for tiden, så vi driver å ringer at og fram til Comfort i disse dager... Det er jo nesten ikke mulig å få snakke med en som kan svare på noen spørsmål der nede... Vi må jo få tegnet badet slik det vil se ut når det er ferdig og få et nogenlunde prisoverslag før vi kan booke noe... De reklamerer jo med at de tar hele jobben til avtalt tid og pris.. Det er bare det at sist vi prøvde å få i gang en oppussing av badet var det ikke mulig for dem å koordinere alt mellom de forskjellige håndtverkerne... *arg* :evil:

De må bare ikke komme noe slikt vås denne gangen... (Vi fikk aldri pusset opp pga det. Tror det er et års tid siden....)

Det går en del tid med til det også...

Må tenke litt til nå så jeg får skrevet ned hva mere som må gjøres nokså snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er forresten skoene jeg har bestilt... De er vel like rundt hjørnet, tenker jeg...

Gleder meg til å få prøvd dem!!!! Er så spent på om de passer... Jeg er litt bred over vristen, så det er ikke barebare å finne sko som er passelige all over....

Disse har jeg bestilt i en litt bredere modell, så vi håper på det beste...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også å venter på sko fra lisenett i disse dager. Tipper de kommer sammen med kjolen min som jeg også har bestillt fra henne. *spent*

Håper det ordner seg med gjestelisten da. De fleste er vel innstilr på å ta seg sammen på en så viktig dag? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...