Gå til innhold

Shygirl og Prinsen gifter seg 19.06.2004


@shygirl@

Anbefalte innlegg

Velkommen til min bryllupsdagbok

Her vil jeg etterhvert notere ned aaaaalle tanker og planer i forbindelse med vårt bryllup.. :P

Vi har ikke kommet så langt i planleggingen ennå, men liiitt har vi da fått gjort...

*Avtalt tid for seremonien i kirken. Kl. 15:00 lørdag 19.06.2004

*Spurt de vi ønsket som forlovere. Begge svarte JA!! :)

Resten kommer etterhvert.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Jeg hilser på i dagboken din jeg :) Gratulerer med det forestående bryllupet. Og kos dere med planleggingen frem til den store dagen.

Og ikke glem å oppdatere denne dagboka da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Jeg hilser på i dagboken din jeg :) Gratulerer med det forestående bryllupet. Og kos dere med planleggingen frem til den store dagen.

Og ikke glem å oppdatere denne dagboka da... ;)

Hei på deg, og takk for det :)

Håper å få brukt denne dagboken en del framover... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tiden sitter jeg her med nyoperert fot og har ikke fått brukt pc'en på noen dager, men min kjære sambo kom i går hjem fra jobb med en laptop som jeg kunne låne over helgen.. :P Så satte han opp et trådløst nettverk og vips, her sitter jeg på internett oppe i stuen. :)

Vi har ikke kommet så veldig mye lengere i planleggingen, grunnen til det er at vi bor på en nokså liten plass og det er ikke bare-bare å få booket ting så tidlig. Da vi snakket med prestekontoret før sommeren for å få fastsatt dato, hadde ikke de lagt ut avtalekalender for så langt fram i tid...

*sukk*

Iallefall....

Flere ting vi har klarlagt:

*Laget 5 "testinvitasjoner". Vi skal bruke vinrøde kort med kremhvite/elfenbensfargede konvolutter. Når vi lager dem selv vil alle få sin personlige invitasjon og det er ikke sikkert at noen av dem er helt like... :)

*Bestilt flybilletter til meg, sambo og min forlover. Vi drar til Oslo i høst, sender sambo på besøk til foreldrene sine mens vi bor på hotell og koser oss. Da blir det kjoleprøving, shopping og avslapping.. :P

Vel.. Det var alt foreløpig.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvordan går det med planleggingen her da? Er jo så nysgjerrig på hvor langt folk har kommet, så jeg har tatt turen innom "alle" bryllupsdagbøkene :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei på deg Ringblomst! :)

Det går for tiden rolig med planleggingen... Jeg hadde håpet å få klarlagt festlokale og få en endelig bekreftelse på at kirken virkelig er satt av til oss på den datoen og det klokkeslettet, men den gang ei...

Prestekontoret synes fortsatt det er aaaaaalt for tidlig og har ennå ikke lagt ut noen "avtalebok" for så langt fram i tid...

Må nok ta den ringerunden for å få fastsatt festlokalet snart...

Noen flere småting som snart er i orden:

*Serviettene. Har funnet noen nydelige servietter i et tykt linstoff, hvor fargen er elfenben. Gjenstår bare å handle dem inn.

*Stearinlysene. Har endelig funnet stearinlys i elfenben og vinrød, så nå er det bare å handle inn dem også.

Driver og tenker litt på dette med koldtbord/middag. Vi vet ikke ennå om vi skal ha middag for de nærmeste før festen og koldtbord og kaker på selve festen. :o

Noen tips....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært innom mange tanker for hvordan vil skulle ha det. Så tanken med middag for den nærmeste familien og fest for hele slekten og venner etter på, har blitt tenkt ja. Men vi bestemte oss for buffet og fest for alle samtidig - vi føler det blir mindre stress og hyggeligst sånn.

Syntes dert var litt rart at kirken ikke ville reservere dag og tidspunkt for dere - vi ringte og ga beskjed da vi forlovet oss i 2001 vi. Det skrev de ned på en post-it-lapp som de har flyttet fremover i noen år :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei @shygirl@

Stakk hodet bare såvidt innom for å hilse på en bruker jeg ikke har hatt kontakt med. Håper foten din er på bedringens vei, og selvsagt: Lykke til lørdag 19.06.2004!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært innom mange tanker for hvordan vil skulle ha det. Så tanken med middag for den nærmeste familien og fest for hele slekten og venner etter på' date=' har blitt tenkt ja. Men vi bestemte oss for buffet og fest for alle samtidig - vi føler det blir mindre stress og hyggeligst sånn.[/quote']

Vi har snakket en del om akkurat det med middag/koldtbord, men kommer liksom ikke fram til noe...

Lurer på om vi skal følge deres eksempel... Dumt å ha for mye på tapetet på en slik dag... :)

Litt vanskelig å få noe konkret ut av prinsen min...

Jeg stresser ikke med det, men synes nesten vi må ha det klart liten stund før vi skal sende ut invitasjonene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes dert var litt rart at kirken ikke ville reservere dag og tidspunkt for dere - vi ringte og ga beskjed da vi forlovet oss i 2001 vi. Det skrev de ned på en post-it-lapp som de har flyttet fremover i noen år :ler:.

Det har vært prinsens jobb å reservere kirken, men jeg tror vi har reservert den. Det er bare det at de ikke har noen avtalebok for den tiden.. Regner med at de gjør noe liknende som de gjorde med dere.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei @shygirl@

Stakk hodet bare såvidt innom for å hilse på en bruker jeg ikke har hatt kontakt med. Håper foten din er på bedringens vei, og selvsagt: Lykke til lørdag 19.06.2004!

Hei på deg! :)

Nå er foten helt bra og vi er sånn nogenlunde i gang med planleggingen igjen... Tar det egentlig nok så rolig..... :)

Takk for at du stakk innom...! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med bryllupet!!!!! Dagen blir sikkert akkurat som dere ønsker!

:vinke:

Heihei, og takk for det...!

Vi håper på det beste... :)

Det blir sikkert bra til slutt... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått en pakke fra Panduro med mye spennende i...

Blandt annet er følgende klart:

*Gullfarvede runde flytelys

*Brevkort med konvolutter for å lage invitasjonene

*Gull deko med tekst og pynteborder

I helgen har jeg FRIIIII fra arbeid, og da tenkte jeg å ta en runde gjennom noen av deres bryllupsdagbøker for å hilse på...

Skal også lage en oppsummering av hva vi har og hva vi mangler av utstyr til invitasjoner og sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei på deg!

Så gøy, da! :P

Gratulerer og lykke til med planleggingen...!

Har du kommet langt med den ennå, forresten....?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

Høres ut som om du fikk en spennede pakke fra Panduro . Kos deg med laging av innvitasjonene og lykke til med videre planlegging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Shygirl!

Ville bare stikke innom og si hei, egentlig. Hvor gammel er du og sambo forresten?

Er i det nysjerrige hjørnet i dag...

Lykke til videre i forberedelsene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...