Gjest Gjest_Nelly_* Skrevet 6. august 2009 #1 Del Skrevet 6. august 2009 Da begynner jeg. Jeg er altså en jente/kvinne på 21. Jeg er bare 1.64 cm og veier triste 66,5 kilo. Det er triste kilo da jeg ikke er så høy og har den velkjente pæreformen. (brede hofter). Jeg er ikke feit, men jeg kam godt se for meg at jeg går ned noen kilo, mister fett rundt magen, og kommer i bedre form. Antal kilo jeg vil bli kvitt er 5. Og det skal funke! Jeg har hatt mine opp- og ned turer når det kommer til trening. Slik som nå. Det er jo alltid et eller annet på tapeten. Nå er det oppussing. Og DET tar sin tid. Men det klør i kroppen etter å komme meg tilbake på trening! Så nå har jeg tatt saken i egene hender. For jeg VET at det ikke bare er meg som tenker tanker som: "skal jeg dra på trening i dag..? neei.. jeg tar det heller i morgen". De tankene er i allefall hos meg 24/7. Så nå har jeg bestilt pilatesballer, pilatesmatte og en trenings-DVD. For det er faktisk ganske greit å trene hjemme av og til. Spesielt om det er dårlig vær! Er det noen som har i allefall en fot i samme båt som meg der ute? Det jeg sliter med for tiden er faktisk suget etter brus. Ikke snop eller chips og den slags. Bare brus. Men nå har jeg skjerpet meg og tatt vann! MEn det jeg lurer litt på er: hvor lang tid tar det før man merker fysisk forskjell på kroppen etter trening? Jeg skal prøve å holde dagboken oppdatert på hva jeg har trent og alt det der.. men det blir ikke lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest2_* Skrevet 6. august 2009 #2 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg kjenner igjen det med å ikke komme heelt igang med treningen, det er lett å finne unnskyldninger. Å trene hjemme fungerer greit for meg (yoga og pilates... i tillegg går jeg ganske mye turer, men kunne vært flinkere), men nå skal jeg flytte til et sted med treningssenter i gangavstand, så skal prøve å få meldt meg på et kurs eller to der også Erfaringsmessig så synes jeg jeg merker effekter av trening med en eneste gang, jeg! Ikke at jeg får synlige muskler og kjempekondis på dagen selvfølgelig, men f eks etter en dag eller to med pilates kjenner jeg at holdningen er noe bedre. Det i seg selv er motiverende, i tillegg til at det veldig fort blir mindre tungt å gjennomføre en økt, man får litt bedre teknikk osv. Skal prøve å henge med i tråden for å se om jeg klarer å innarbeide jevnere treningsrutiner. Strategien er å kombinere det med gode rutiner ellers i livet, noe jeg har vært dårlig på leeeenge, men som jeg har båe behov og motivasjon for å endre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Nelly_* Skrevet 6. august 2009 #3 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg kjenner igjen det med å ikke komme heelt igang med treningen, det er lett å finne unnskyldninger. Å trene hjemme fungerer greit for meg (yoga og pilates... i tillegg går jeg ganske mye turer, men kunne vært flinkere), men nå skal jeg flytte til et sted med treningssenter i gangavstand, så skal prøve å få meldt meg på et kurs eller to der også Erfaringsmessig så synes jeg jeg merker effekter av trening med en eneste gang, jeg! Ikke at jeg får synlige muskler og kjempekondis på dagen selvfølgelig, men f eks etter en dag eller to med pilates kjenner jeg at holdningen er noe bedre. Det i seg selv er motiverende, i tillegg til at det veldig fort blir mindre tungt å gjennomføre en økt, man får litt bedre teknikk osv. Skal prøve å henge med i tråden for å se om jeg klarer å innarbeide jevnere treningsrutiner. Strategien er å kombinere det med gode rutiner ellers i livet, noe jeg har vært dårlig på leeeenge, men som jeg har båe behov og motivasjon for å endre... Ja, jeg har jo faktisk Sats ca 10 minutter gange fra der jeg bor. men jeg har de dårlige rutinene med at om det regner, utsetter jeg det hele tiden. Men man taper jo bare på det! Så hyggelig at du vil henge litt med! Jeg vil bare tilføre at jeg holder på å male leiligheten min nå. og bare det i seg selv er trening:P Svetter og styrer på. Ble støl i hele kroppen første dag. Men når jeg er ferdig med leiligheten bærer det RETT på sats! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MooCow Skrevet 6. august 2009 #4 Del Skrevet 6. august 2009 Saa flott da, lykke til! Selv har jeg blitt hekta paa trening og trener 2-5 ganger i uken. Det har jeg aldri faatt til foer. Sett deg et maal, ett holder i massevis, og naar du en dag ikke har lyst til aa trene kan du si til deg selv at da naar du jo aldri maalet ditt. Det fungerer for meg ihvertfall. Jeg fant ut at jeg virkelig hadde lyst til aa faa strammet opp bakenden litt, og det har jeg faatt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå