Gå til innhold

Pleiepikes tankehjørne....

pleiepike

Anbefalte innlegg

Hahaha... Ja, det var nå det.. Vet ikke om det blir noe på han i morra jeg... Har TR på besøk.. Så... Men, det har vel aldri hindret oss før :ler::lur:

I dag har jeg vært på jobb, kom nettopp hjem Happy.gif Nå ska jeg se på film og ska ede noen stekte poteter og karbonade

Og du ska i kveld da?

Ser au frem t da!! Blir koooooos! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha... Ja, det var nå det.. Vet ikke om det blir noe på han i morra jeg... Har TR på besøk.. Så... Men, det har vel aldri hindret oss før :ler:

I dag har jeg vært på jobb, kom nettopp hjem Happy.gif Nå ska jeg se på film og ska ede noen stekte poteter og karbonade

Og du ska i kveld da?

Ser au frem t da!! Blir koooooos! :ler:

Var på vors i går og så endte jeg med å gå ut. Det var koselig til jeg skjønte at han jeg liker ikke er interessert i meg whatsoever. Men så snakket jeg med en gammel venn og ble i godt humør igjen! Haha.

Mye sladder skal det bli! :lur::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare lyst te å grine!!! Men jeg vet ikke hvorfor :sjenert: Føler meg bare så følelsesladet, men vet ikke me hvilke følelser.....? Noen som har følt det samme???? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah! Jeg har jo sendt inn søknad om stipend/lån 2009/2010, men har ennå ikke fått svar av de.. Kan det virkelig være SÅ mange som søker lånekassa disse dager??? Trodde de fleste var fedig me å søke.. På mine sider inne på lånekassa står det at det vil ta opptil 5 UKER før jeg vil få svar!! OMG! :kjefte: Er det virkelig mulig? Nå eier jeg da ikke helt tålmodighet, for det har jo "bare" gått to uker.. Men alikevel.... :sjenert:

---

Nå sitter jeg og leser, og det er faktisk utrlig spennende.. Trudde aldri psykologi kunne bli SÅ spennende.. Nesten bedre enn valig sykdomslære jo :ler: Kanskje det er det jeg til slutt havner innen? :skratte: Jeg har alt for mange ønsker/drømmer innen helsevesnet. Så jeg tror jeg rett og slett må la tiden bringe meg dit det er meningen jeg skal være..

Tiden flyr så fort, litt over 1 mnd til første eksamen.. Jaiks.. I desember har jeg 3 eksamner.. 1 eksamenshelg på ambulansekurset, når jeg da har tatt en eksamen og bestått er jeg amulansesidepersonell. Oxo er det en eksamen i ren sykdomslære og farmakologi(medisiner) og en i sykepleie til pasienter. Begge eksamene gir meg til samme 30 studiepoeng, det er ganske masse det... Håper seriøst jeg får god karakter her jah! :jepp:

Lurer på om jeg senere i dag ska bake, har så lyst på no godt.. Gikk gjennom skapet i ste og så at jeg var blitt angrepet av sånn meldyr.. Måtte kaste masse bakevarer :sukk: men heldigvis hadde de bare angrepet 1 hylle!! Fra nå av skal ALT i plastposer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner til den følelsen at du vil gråte, men ikke vet helt hvorfor. Tror det er vanlig. Eller er det vi som er uvanlige? :fnise:

Ang de der melposedyrene og at du vil ha det oppi plastposer, kjøp eller sånne fine bokser og ha de oppi. Selger mye fint mange steder, og billige på ikea. Er fint å se på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen anelse, sikkert vi som er unormale :ler:

Jah, jeg vet ikea har mange fine sånne... Men jeg er nok ikke en som bor nærme ikea :sukk:

Men skal te Finnøy om litt, kanskje jeg må ta meg en tur innom ikea på veien bort...? :fnise: Men boksene må ikke bli for store, vi har ikke et stort kjøkken :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen anelse, sikkert vi som er unormale :ler:

Jah, jeg vet ikea har mange fine sånne... Men jeg er nok ikke en som bor nærme ikea :sukk:

Men skal te Finnøy om litt, kanskje jeg må ta meg en tur innom ikea på veien bort...? :fnise: Men boksene må ikke bli for store, vi har ikke et stort kjøkken :hoho:

Får nok handle litt julegaver til dere på Ikea i år jeg ;)

Skal til krs i desember har jeg tenkt, kjøpe komper og CB JULEBRUUS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ bare diggår studiedagår!! :fnise:

Nå har jeg vært hjemme tirsdag, onsdag og i dag.. Og jeg har fått lest MASSE!! :strix:

føler jeg får lest masse når jeg er hjemme, selvom jeg har masse som forstyrrer meg au da :ler: Men jeg får uansett gjort litt da.. Klesvask, oppvask, litt rydding, masse lesing, litt KG og lite tv faktisk. Hører på P4 jeg heller.. Øker min konsentrasjon. Selvom jeg me glede sku sett på I gode og onde dager på TV3.. :hoho:

Har nå tent litt stearinlys her, siden det er litt sånn guffent her inne.. Blir så kos me levende lys :nigo::ler:

I dag er jeg hjemme alene frem te i kveld, min samboer er på jobb i kveld.. Han sku rett på jobb etter skolen sa han.. Derfor tenkte jeg at jeg sku lage blomkålsuppe, siden det liker han ikke :ler::spise::kokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuuu.. Helga er over og ny uke er på plass(snart).. Ikke minst så er det NOVEMBER! Det nærmer seg jul! :ler:

Denne helga har vært helt rolig.. Ikke gjort noe som helst egentlig. Var i dag på middagsbesøk hos mora te samboeren. Koselig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julepraten er over alt syntes jeg :ler:

Jeg gruer meg litt til julen no, jeg er så fattig :sur: Men jeg skal til polen i begynnelsen av desember, satser på å shoppe alle billige julegaver der. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, du ekke alene om å være blakk :ler: Det flyr møll ut av lommeboka mi :hoho: Den er ganske skrapt jah. Og jeg som ska på tur te Oslo i morra :frustrert: Men jeg har mamma med meg da :skratte:

Ska en tur te DK før jul, jentetur. Håpet var å kjøpe endel der da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne uka blir hektisk gitt... I dag blir det masse lesing.. Leser om luftveisinfeksjoner hos barn, holder på å skrive oppgave om det nå.. Også må jeg stikke 17.00 for å rekke et møte 18.00.. Når jeg kommer hjem fra det møte var planen å bake, men jeg lurer på om jeg ska droppe det og kanskje bruke tid på min kjære heller :rødme: :jepp:

I morra reiser jeg en snartur te Oslo. Mamma ska på et par undersøkelser på Riksen, så vi ska da på en liten "jentetur". Blir å fly inn på morraen og hjem igjen me fly i 21-tiden. Er veldig glad for at vi ikke ska ta flyet som gikk i 6-tiden på morraen jah :hoho: Ska også treffe josefine88 der inne.. Blir kos! Hu er min gamle nabo :jepp:

Onsdag er det obligatorisk skole i Arendal 09.15. Så jeg må dra hjemmefra 0630!! :hakeslepp: Høres ikke tidlig ut, men jeg må sitte på bussen i 90 min! :ler:

Ska være der hele dagen også er det tebage te Kr.Sand hvor jeg da må lese og jobbe med oppgaven.. Er det ikke en ting, er det iallefall x-antall andre ting.

Torsdag er det lesing og skole. På ettermiddagen får jeg besøk av Ma.. Kos :nigo:

Også er det ennå mer skole og lesing på fredag..

Helgen, joda, da har jeg FRI!!! :nigo::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det noe tid på gubben eller ? :lur:

Gleder meg masse til du kommer i morgen, vi har litt av hvert å prate om ja :D! og så håper jeg selvsagt på den jenteturen til DK :D

Kjempeflink du er med skolen, jeg har ikke vært fullt så flink =( Men nå blir det hardkjør før eksamen og MASSE obligatoriske dager =(

Hate November!

Ser bare frem til desember nå :D

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELG!!! :strix

Har få planer for helga.. Samboeren er ikke noe særlig hjemme i helga heller.... Så i morra havner jeg på et sykkelløp ute på travbanen, som sanitetspersonell.. Litt mindre spennende men... :ler: Noen må jo gjøre det da.. :jepp:

Denne uka har egentlig gått veldig fort.. Jeg var ikke i Arendal på onsdag siden jeg lå hjemme med migrene :sukk: Så derfor er jeg på skolen nå i Kr.Sand og tar det opp der heller :nigo: Men dette er GØRR kjedelig.. Men det er noe sykehuset pålegger oss å måtte ha for å kunne komme i praksis senere...

Tirsdag var jeg i Oslo.. Kjempekoselig.. Godt å kunne treffe på Josefin88 og søs... Søs har jo sine problemer med stoff og slikt, men når jeg nå traff henne så hu godt ut :jepp: det var egentlig fantastisk å se! Men jeg tar ingen glede på forskudd.. Håper bare hu endrer seg iallefall!

Ellers ble det litt vandring rundt om i sentrum og god mat på Egon! :spise: Hadde kyllinggreier.. Var knallgodt!!

Dagens plan er å hjem og lese litt etterpå.. Er egentlig veldig trøtt siden det ble veeeeldig lite søvn i natt(:lur:):hoho: så burde nesten lagt meg, men har alt for møe som ska leses på! :sjenert:

Men, det blir garantert en tidlig kveld! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gah, er det seriøst så lenge siden jeg trøkka noe ned her?? :hakeslepp:

Da er det virkelig på tide å skrive litt nå.. :ler:

Egentlig har det ikke skjedd så møe fra denne kanten.. Holder på me å skrive på den ene oppgaven jeg har på skolen. Og jeg er ganske lei den nå. Vil bare bli ferdig og begynne ordenlig på eksamenslesinga.... Men, det kommer det au, oppgaven er snart ferdig da :nigo: Den ska leveres om halvannen uke te. Så satser på at dette går bra! :jepp:

Ellers har det vært atter en uke me sykdom, snørrete nese, hoste, nysing og sår hals.. Begynner å bli temlig lei kan man si.. Har vært forkjølet nå siden sommer, og det kommer i bølgedaler.. Noen dager er jeg fin i formen, andre dager er jeg helt jævelig! :sukk: Jeg vil bli frisk!!!! Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjipt å være sånn syk i en så lang periode. Jeg og er sånn. Jeg kan ofte bli sånn små syk, jeg blir skjelden snegeliggende. Akkurat som det ikke bryter skikkelig ut. Da er det nesten bedre og bare bli skikkelig syk, og bli ferdig med det.

Hvordan går det med oppgaven og sånt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...