Gå til innhold

Det største i verden


Taurus

Anbefalte innlegg

GRATULERER SÅ MASSE MED SPIREN I MAGEN!!!!!!

Dette var jo verdens beste julegave!!! Nå skal jeg krysse fingre og tær sånn at spiren klamrer seg fast i deg :D Ønsker deg en riktig god jul Taurus!

Kos oh klem fra Sessa 34+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

WOW !!!!!!!!

Her har det jammen skjedd ting ja !!!!! :D

GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅ MYE MED 2 BLÅ TAURUS !!!!!!!

Dette er deg og din kjære vel unt !!!! :D :D :D

HURRA, HURRA nå ble jeg virkelig glad på deres vegne !!!!!!!!! :D :D :D :D

ØNSKER DERE EN FLOTT JUL & ET GODT NYTTÅR !!!

Kos dere masse med hverandre og tanken på den lille spiren som vokser i magen din. :D

Masse juleklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Gratulerer så myyyye!

Det var jo kjempeflott julegave!

Dette blir nok en glad jul for dere :D

Ønsker dere god jul og lykke til!

:nisse: klem Tilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!!!!

Dette var deilig å lese, Taurus!!!

GRATULERE SÅ MYE MED 2 BLÅ!!!!!!!

Jeg er kjempeglad på dine vegner, vennen!

Masse klemmer fra Zafir og Lillebror 33+0 (tror jeg, går litt i surr nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW GRATULERER MED TO BLÅ, FOR EN JULEGAVE :lol::lol:

Så kosleig, hadde ikke fått med meg det jeg, skal krysse fingrende for at alt går bra denne gangen.

Dere får vel ekstra oppfølging siden dere har mistet, nei dette var veldig koselig.

Klarer og glede meg over de som blir gravide her inne, og spesiellt de som har slit.

GRATULERER,GRATULERER,GRATULERER :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott, Taurus!!!!!

Gratulerer så mye med 2 blå, for en fantastisk julegave og for en flott start på det nye året!!!! Jeg krysser alt jeg har for at den lille spiren blir i magen din frem til terminen i august!

Kos dere masse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODT NYTTÅR Taurusjenta vår!!!

(Og du...jeg gleder meg til du kommer med en oppdatering! Er jo så spent på hvordan formen din er :) )

Masse Nyttårsklemmer fra Zafir og Lillebror 33+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke har gitt lyd fra meg, men jeg har ikke hatt det så bra i julen tross alt :veldigsur: Har vært ultrakvalm hele julen, blæææhh. I tillegg har jeg vært livredd for å miste igjen, sovet dårlig og hatt litt angst rett og slett. Mot slutten av ferien har jeg også hatt kraftige smerter i magen, men bare periodevis. Men alt har gikk bra frem til nå søndag, da var jeg 7 uker på vei, og begynte å silblø :o :o Jeg gråt og styrte, og ringte gyn pronto på mandag morgen. Fikk komme til med en gang. Gikk inn der i full forvissing om at jeg hadde mistet, og kom ut igjen med beskjed om jeg skal ha TVILLINGER!!!!!!!!! Prins bare begynte å le, men jeg sitter igjen med en blanding av stoor forventning og mild panikk. Blødningene var et hematom, dvs at jeg har hatt blødninger tidlig, rundt uke 5, som har kapslet seg inn. Nå sprakk den, og det er den som har gjort vondt.

Men her tar vi ingenting for gitt, mye kan gå galt, og med tvillinger er sjansen enda større for abort. Jeg skal tilbake til gyn om en uke, og regner med tette oppfølging fremover. I cant bloody well believe it!!!!

Skal jeg føle :sjarmor: , eller :sjokk: eller :-?

I lys av Ringenes herre er jeg nå en twinbearer :hoho: i stedet for en ringbearer.

Vi får bare vente og se hva som skjer, og krysse fingrene videre. Kaster opp daglig, og sover sikkert 12 timer i døgnet for tiden. Sliter med maten, fordi jeg ikke får i meg nok mat, og da blir jeg kvalm (også). Men går dette bra skal jeg nok takle kvalmen også.

Mer opdatering siden da jenter. Beklager at jeg er så selvopptatt, men jeg skal ta meg en runde i bøkene en dag jeg er i god form. Man blir litt selvsentrert av dette her altså....

Stoor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D WOW!!!!!! :D

Ja, det må man si! Kan tenke meg at du har hatt noen både herlige og grufulle uker på samme tid. Tenke seg til at det finnes to babylusker inni magehuset ditt nå. Det er jo utrolig flott og spennende, men det lager nok en del ekstra hodebry vil jeg tro... Ønsker deg all verdens lykke til videre i svangerskapet, og håper det går super fint med begge bebisene dine!!

Klemmer fra Sessa T-27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg på sammen med Sessa, og ønsker dere all mulig lykke med de 2 husokkupantene du har i magehuset ditt.

Krysser fingrene for at alt går bra videre i svangerskapet deres, kos deg masse, snart er det liv og røre rundt deg!

*gratulasjonsklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 2 STYKKER!!! :hoppe:

Gurimalla! Dette er jo helt utrolig Taurus!

Og jeg sier gurimalla igjen...når jeg tenker på hvor redd du måtta ha vært da du gikk inn til gyn og trodde at dette gikk skeis, og så får du sannelig verdens beste beskjed om at det koser seg 2 stykker i magen din! :hjerte:

Åh...dette var morsomme nyheter å få, vennen!

Jeg er så glad på dine vegner!!!

Kan godt skjønne at det er masse følelser i sving hos dere nå.

Men ekstra godt å vite at du får ekstra oppfølging fremover :)

Jeg ønsker deg lykke til med svangerskapet, og XXX fingre for at dine to små spirer vokser seg store og sterke :)

Klem fra Zafir og Lillebror 34+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GUBBANOA TAURUS!!!!

Dette var gledelige nyheter må jeg si!!

Gratulerer så mye, og lykke til vennen...

XXXXX alt jeg har for at det skal gå bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:D JØSS :D

Hi,hi.

Tenk der gikk du som de andre sier til gyn for og frykte at det var skjedd noe så er det jammen meg to inni der.

Så koselig da jeg skal krysse fingrende på at ALT går bra, det kan jo bare ikke gå galt to ganger.

Jeg begynner selv og tenke litt på tvillinger, ja må jo forberede meg i tilfelle prøverør og da er det jo stor mulighet for det.

Først tenkte jeg HJELP, men det er jo dobbel lykke selv om det blir en strevsomme tid.

Lykke til gleder meg masse til og følge med deg Tarus vennen min!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk for alle hilsningene. Utrolig koselig av dere!!!!

Bare en ørliten oppdatering. Sliter skikkelig med kvalmen. Kaster opp en del, og brekker meg mye. Spiser altfor mye, siden det er det eneste som hjelper mot kvalmen, og kommer til å bli stor som en elefant hvis dette fortsetter :roll::ler: Har mistet lysten på alt som heter sjokolade og potetgull, og vil bare spise knekkebrød og grovbrød. Ikke engang middag smaker :forvirra: Men det er i hvertfall sunt det jeg har lyst på...

Også er jeg så treeeeeeeeett :Gjesp:

Men det er bare å legge inn årene og ta det med ro, så blir det jo bedre med tiden.

Skal på ny UL på tirsdag, og gruer meg allerede. Tenk om...... Nei, skal tenke positivt!!!!!!!

Kryss fingrene for meg jenter!!!

Ta vare på dere selv alle sammen!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg vært på enda en ultralyd, og de to har det fremdeles svært bra. De hadde begge doblet lengden på en uke :sjarmor: , men den ene var litt mindre enn den andre. Hun sa at det kanskje kunne være en liten sjanse for at den minste ikke har det så bra, men at vi måtte bare se det an. Jeg krysser fingrene for at begge klarer seg, for selv om jeg fikk sjokk med en gang, og hadde litt blandede følelser, så er det liksom to nå i min hjerne (og i hjertet for den del). Skal tilbake om to uker, så jeg prøver å være optimist. Som hun sa: skulle det gå galt med den ene, er den eneste grunnen til at vi ville visst det at jeg var på så tidlig UL. Hun sa at det er utrolig mange flere enn vi tror som har to, men den ene går til grunne. Kanskje har man en liten blødning på et tidspunkt, stormer til UL, og oppdager at den som er igjen har det bra. Da spekulerer man jo ikke i at her har det kanskje vært to. Så uansett må vi ta dette som det kommer. Dette skal gå bra på et eller annet vis!!!!!

Er kvalm og dårlig enda, og sliter med spisingen :sur: . Kaster opp så og si hver dag, og det er ikke særlig behagelig. Løper på do halve natten, noe som også er kjipt. Har litt blødninger, mer som mørk utflod, så det anser jeg som helt ufarlig.

Det er ikke bare bare dette jenter!!!! Skummelt er det rett og slett. Og slitsomt. Men jeg synes jo ikke at jeg kan klage, bare være takknemlig for at vi klarte å bli gravide igjen.

Hadet på badet fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så er det torsdag, og bare en kort helg før jeg skal på ny UL. Gruer meg veldig, men prøver å tenke minst mulig på det. Hvis alt står bra til da (uke 10), kan jeg kanskje begynne å slappe litt av...???

Hadde en pinlig episode her om dagen :oops: Jeg kastet rett og slett opp på parkeringsplassen utenfor butikken :oops: :oops: Jeg TROR at ingen så meg, men jeg bare kastet meg inn i bilen og kjørte av gårde. Det var ikke bare litt altså :tunge1: EKKELT!!!

Vel vel, formen er i hvertfall litt bedre. Heller enn å være kvalm hele tiden kommer og går det mer i bølger, så jeg har fine perioder innimellom, og det er jo bare helt himmelsk......

Løper på do hele natten og tisser, så søvnen blir det jo så som så med, men skitt au. Hovedsaken er at de to har det bra.....

På fredag er min første fest der jeg må prøve å lure alle andre med den drikkingen (slitsomt). De fleste har vel skjønt det siden jeg har lagt på meg endel rundt magen og har en aldri så liten (stor) kul allerede. Men likevel vil jeg nødig at noen skal "vite" det enda. Vel vel, vi får se hvordan det går.

Prins er en engel som lager mat/vasker/rydder rundt meg når jeg bare ikke ORKER noenting. Han er så fantastisk :hjerte::hjerte::hjerte:

Han er bare så knusegod den mannen!!!!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker deg masse lykke til med dine små vidundere i magen.

Jeg er også spent på hvordan det går på din neste ultralyd.

Håper minsten har tatt igjen litt!

Får du noe for kvalmen din?

Har hørt om Urizal (ingefærtbl. fra helsekost), noen sverger til å blande vann og eplemost..... håper du snart blir bedre!!!

Hold oss oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg vært på min tredje UL, og er nå 10 uker på vei. De to hadde vokst masse, tilogmed gyn sa "Gu va dom har vuxit" (svensk gyn) :D :D

De var så fine der de lå, og prins ble helt forelsket. Den ene var fremdeles mindre enne den andre, men den hadde vokst forholdsvis like mye, så det ser bra ut for begge. :hjerte::hjerte:

Var så glad så glad i går. Jeg vet at det fremdeles kan gå galt, men nå følgte jeg for første gang at det faktisk KAN gå bra også.

Så nå har jeg en mann som tilber jorden jeg går på, bare fordi jeg bærer på hans (jada jada) tvillinger.

Vi skal i bryllup om to og en halv uke, så jeg våget meg ut og kjøpte kjole i går. En flott sak som kan strekkes i det uendelige. Det er ingen mammakjole egentlig, synes det er for tidlig. Siden jeg ser mer tykk ut en gravid, kjøpte jeg et chiffon skjerf til å binde rundt magen, så er det liksom ingen tvil. For at jeg er stor kan ingen stikke under en stol, men jeg har nok lagt på meg endel også :-? disse ukene med konstant kvalme (og spising). Heldigvis er jeg høy og slank i utgangspunktet, så det er ikke så synlig, men jeg har faktisk gått opp drøye 5 (gulp) kg, ihvertfall ifølge gyn's vekt. Kan nesten ikke tro det???? Jeg som ikke spiser snop i det hele tatt for tiden. Men jeg spiser jo mye da, siden jeg har vært konstant sulten, og sult=kvalm, og det eneste som har hjulpet på kvalmen har vært å spise. Har spist altfor mye karbohydrater, og det er jo ikke like bra heller...... Skal prøve å normalisere meg nå som kvalmen har begynt å gi seg (selv om jeg fremdeles er like sulten, så kan jeg overse det så lenge jeg ikke dør av kvalme).

Vel vel, nok for i dag.

Ha en fin dag allesammen!!!!!!!

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt og lese at alt er bra med tvillingene i magen din, kan godt skjønne at mannen din er stolt!!!! Og jeg er sikker på at du blir aldeles nydelig i den nye kjolen med skjerf på magen! Snart ser du ikke tykk ut, men bare vakker gravid (jeg tror nok ikke de andre ser på deg som tykk, jeg føler meg fortsatt tykk, men ser visstnok "bare" gravid ut...... skjønner hva du mener da!!). Kos deg masse nå, Taurus!

En fin dag til deg også,

du gjorde min dag flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...