Gå til innhold

Hvor (u)attraktiv er jeg som partner?

Gjest ts

Anbefalte innlegg

Til TS:

Jeg synes det du skriver om å ha sex som "hovedinteresse" siden du var 14, at du ikke har noen hemninger, samt at du har vært hore, til sammen virker veldig frastøtende. Jeg er mann, og jeg synes deep throat og andre former for sodomi (seksuelle handlinger som strider mot naturen) er virkelig avskyelig, deep throat spesielt gjør meg kvalm (i bokstavelig forstand) bare å tenke på. Tissen skal ikke inn i munnen og de som gjør det har misforstått noe, spør du meg. Jeg kan ikke skjønne hvorfor en 16 år gammel jente skal gjøre noe slikt.

At du er noe overvektig er ikke i seg selv så viktig synes jeg. Du har rukket mye på 23 år og det er mange ting ved deg som er attraktivt – du har varierte og interessante interesser ellers, og utdannelse/karriere er absolutt noe jeg tar med i betraktningen når det gjelder kjærestevalg (som jo også er et potensielt konevalg). Du virker usikker, som flere er inne på, men det ikke nødvendigvis så viktig. Det har blitt mye debatt om IQ, og det er ikke noe jeg ville snakket høyt om. IQ-tester er ikke særlig seriøst synes jeg.

Det eneste som er en virkelig turn-off for meg er de perverse seksuelle interessene som du skriver mye om. Ikke alle menn drømmer om deep throat. Selv er jeg kun interessert i naturlig seksuell omgang. Egentlig liker jeg kos bedre enn sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er galt med dere, aldri sett en slik gjeng med tåpelige kommentarer. Alle har sine sjulte sider, og bare fordi TS er ærlig og skriver om litt mer spesielle ting, så betyr det ikke at hun ikke kan være en kjempebra partner!

Selv har jeg sikkert ti ganger så mange "sære" trekk, men ingenting som hindrer meg i å være sosial og ha gode forhold til venner og familie.

Synes TS høres ut som en interessant person, og jeg hadde ikke nølt med å ta kontakt hvis hun var i nærheten. Det finnes så mange kjedelige personer der ute, så gå i dere selv, og se hvor bra dere faktisk er.

Hilsen en ekte taper. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anna_*

Du virker som en svært tøff person. Du er blant annet ikke redd for å legge deg til for hugg på KG med å fortelle om såpass intime ting. Det kan kanskje virke som du mangler litt filter...? Du er veldig opptatt av sex, men ikke følelser. Kanskje har du ikke fullt kontakt med følelsene dine? Det virker som du tenker litt som en mann. Du er utpreget rasjonell og løsningsorientert. Dette er ting som slår meg når jeg leser innlegget ditt. Kanskje har disse tingene noe å gjøre med hvorfor du ikke finner kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tissen skal ikke inn i munnen

Å joda, den skal den den!

og de som gjør det har misforstått noe, spør du meg.

:forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, den skal inn i munnen ja. :)

Hva i allverden skal den der? Det er avskyelig og perverst!

Tissen skal inn i skjeden, ingen andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 7 måneder senere...

Hva i allverden skal den der?

Den skal inn der for å kose seg. Tissen liker å være i munnen, nemlig. You should try it some time...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten litt betatt etter å ha lest første del men på slutten ble jeg nesten litt kvalm. Det er egentlig et mye større problem at du ikke liker barn enn at du har solgt sex, men kroppen sier NEI, vet det er fordomsfult og urettferdig men kan ikke noe for det. Kunne fint solgt sex selv (ikke kjøpt!) men tror aldri jeg kunne elsket noen jeg viste hadde gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...