Gå til innhold

Skravletråd jan/feb 2010


Nótt

Anbefalte innlegg

Godt du har sladris som kan oppdatere når noe skjer :)

Får håpe du slipper å vente så altfor lenge til da...

Sladris har jeg, men det blir nok da oppdatert i dagboken min og ikke her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for Thumbalina og jenta! :strix:

Hørtes ut som en grei fødsel, tross alt, og forhåpentligvis får du til å sitte snart! :klemmer:

Her ruges det på en modningspille og i morgen tidlig skal vi tilbake på sykehuset for en sikkelig hestekur, hvis ikke dagens pille ikke virker over natta. :popcorn: Satser på at "romster-Sara" kommer til verden før helga! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og gratulerer til Puserjenta som har bursdag i dag! :bursdag:

tusen takk :) vi har vært på kontroll Idag og jenta vår er 55 lang og 4975 tung. Hun er sterk i nakken og frisk og rask. Mamma og pappas lille elskling. Gleder meg til å høre mere fra thumbis, håper det går bra med dem . Lykke til resten av dere, skjer vel som perler på en snor her. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter!

Da har gutten vår endelig komt til verden. Han kom kl. 20.10 i går kveld. Stor og flott gutt på 4205 gram og 51 cm.

Verden nydeligste :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Da har gutten vår endelig komt til verden. Han kom kl. 20.10 i går kveld. Stor og flott gutt på 4205 gram og 51 cm.

Verden nydeligste :rødme:

Grattis!!

Vi koser oss mye her også! Lille frøkna sover og spise, og er bare snill. Sov for første gang i sin egen seng i hele natt - det var deilig for ho mor som har ligget stiv som en stokk ved siden av henne om natta... livredd for å rulle over henne... hun ble vant til samsoving på sykehuset ettersom hun hadde litt lav kroppstemperatur og jeg måtte ha henne inntil meg så mye som mulig.. og jeg må amme liggende pga stingene... så da er det for til at det blir soving og kosing i stedet for spising... :sjenert:

tips til dere andre for å flytte babyen fra din varme seng til sin egen seng... merinoullteppe! Jeg pakker henne inn i dette, og hun sover som en stein videre! Er helt magisk det teppet der.. :fnise: Jeg kjøpte dette på apoteket, men de har vel sikkrt lignene mange steder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som har fått deres lille. Her er vi nå en uke på overtid. Litt lei av å vente nå kan man si, men dagene går nå på et vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har verdens vakreste flyttet hjem til oss! :rødme:

Fredagsmorgen kom datteren vår til verden etter en litt tung igangsatt fødsel. Hun var hele 4780 gram og 51 cm, og ellers helt perfekt!

Hadde en litt trøblete start begge to, men nå er alt bare fantastisk og vi koser oss sånn alle tre!

Elsker lyden fra krybba som fyller stua innimellom! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan det se ut til at ting er i gang, jeg har hatt rier siden kl 0400 og de kommer med ca 5 minutters mellomrom og varer minimum i 1 minutt av gangen. Har snakket med føden og blir hjemme til jeg ikke orker mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan det se ut til at ting er i gang, jeg har hatt rier siden kl 0400 og de kommer med ca 5 minutters mellomrom og varer minimum i 1 minutt av gangen. Har snakket med føden og blir hjemme til jeg ikke orker mer.

Masse lykke til :klem:

Og gratulerer til alle som har fått sine søte små :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har verdens vakreste flyttet hjem til oss! :rødme:

Fredagsmorgen kom datteren vår til verden etter en litt tung igangsatt fødsel. Hun var hele 4780 gram og 51 cm, og ellers helt perfekt!

Hadde en litt trøblete start begge to, men nå er alt bare fantastisk og vi koser oss sånn alle tre!

Elsker lyden fra krybba som fyller stua innimellom! :hjerte:

Gratulerer så mye! Endelig kom hun! Håper formen er fin!

Her kan det se ut til at ting er i gang, jeg har hatt rier siden kl 0400 og de kommer med ca 5 minutters mellomrom og varer minimum i 1 minutt av gangen. Har snakket med føden og blir hjemme til jeg ikke orker mer.

oi oi, her blir det nok action utover dagen ja! Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til linky og missiw!!! :kgbaby:

Og masse lykke til til Nótt! Snart er nok babyen din endelig her tenker jeg :) Fin dato også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...