Astra Skrevet 5. august 2003 #21 Skrevet 5. august 2003 Utsagnet støttes 100 %. Det samme forholdet har jeg til ALL svensktopp, og Vikingarne troner høyes på denne "hat"-lista!
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #22 Skrevet 5. august 2003 Har ikke en eneste cd med DDE' date=' men jeg kan tenke meg at de lager liv på konsertene. Så jeg hadde gått på konsert hvis de hadde kommet hit.[/quote'] Men du har jo hatt mange sjanser! DE trives nok i Østfold, for her har de nemlig hatt ørten konserter! :D
Gjest Zirine Skrevet 5. august 2003 #23 Skrevet 5. august 2003 Jeg har bare bodd i Østfold i 4 måneder, så det har nok ikke vært aktuelt nei. Vel, hvis anledningen byr seg og jeg har tid, så skal man ikke se bort fra at jeg tusler meg en tur. Om ikke annet så blir man påvirket av konsertstemningen - og jeg får drikke rødvin :D
Theolina Skrevet 5. august 2003 #24 Skrevet 5. august 2003 Jeg digger dde jeg. Synes de er kjempebra! Men føler meg litt alene om det.. :oops:
'Lilly' Skrevet 5. august 2003 #25 Skrevet 5. august 2003 Beklager, jenter, men dere kan umulig ha hørt på annet enn tekstene. Joda, de er tidvis veldig rølpete, men det er jo tydeligvis unektelig det publikum vil ha. Musikkmessig er det hele faktisk svært bra. Kvaliteten på det musikale er gjennomsyret, og det vitner om rutinerte og dyktige musikere. HVA???? Har du egentlig peiling på musikk, komposisjon og arrangering???? Harry rølpemusikk for folk uten musikalsk innsikt!!!!!!!!!!!!!!!! (Det gjelder både tekst og melodi)
Gjest Zirine Skrevet 5. august 2003 #26 Skrevet 5. august 2003 Det der er no forbanna snobbesnakk. Greit nok at du ikke liker DDE - jeg er nå heller ikke så begeistret for dem - men DDE selger, altså mange folk liker musikken. Å si at det er elendig musikk betyr at du definerer hva som er bra og hva som er dårlig. Beklager, det kan du ikke. Det finnes ikke dårlig musikk - kanskje for deg, men ikke universelt.
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 5. august 2003 #27 Skrevet 5. august 2003 HVA???? Har du egentlig peiling på musikk, komposisjon og arrangering???? Harry rølpemusikk for folk uten musikalsk innsikt!!!!!!!!!!!!!!!! (Det gjelder både tekst og melodi) Faktisk, kommer fra en meget musikkorientert familie, så jeg synes du skal begrense snobberiet. Har vanket i musikermiljø siden tenårene, riktignok i langt andre sjangere enn DDE. Begynner du å diskutere imot deres proffesjonisme, så beveger du dine egne argumenter ut på syltynn is.
Væren Skrevet 5. august 2003 #28 Skrevet 5. august 2003 Sauen liker DDE! Blir i godt humør av dem, og synes Bjarne Brøndbo er sjarmerende :D De hadde nettopp konsert her i byen, men jeg fikk ikke mannen min med meg, og gikk heller ikke alene. De laget visst "fest" her i byen, i alle fall! Hadde vært kjempestemning! Hurra for mangfoldet! Bra at det finnes musikk for alle dager!
birgitte242 Skrevet 5. august 2003 #29 Skrevet 5. august 2003 For sterkt å si jeg hater DDE men skulle ønske de snart ble til DVAD Har ikke helt sansen for dem, nei. Men hate?? Nei.
Browneyes Skrevet 5. august 2003 #30 Skrevet 5. august 2003 Jeg er helt enig, DDE er noe av det verste som finnes.
Gjest celine Skrevet 5. august 2003 #31 Skrevet 5. august 2003 Utsagnet støttes 100 %. Det samme forholdet har jeg til ALL svensktopp' date=' og Vikingarne troner høyes på denne "hat"-lista![/quote'] Jepp Og Countrymusikk. Musikk man ikke trenger hjerne for å fordøye, er tabu her i huset (da sønnen min digget "rosa helikopter", var jeg rask til å kjøpe hodetelefoner urrrk)
Miew Skrevet 5. august 2003 #32 Skrevet 5. august 2003 Å hate er vel å ta hardt i? Jeg er ikke noe fan av DDE, men synes de lager langt bedre musikk enn for eksempel Britney Spears. ...men så er vel jeg av den type menneske som ikke liker "topp 20" -musikk. Masseprodusert dritt? Nei, takk.
'Lilly' Skrevet 6. august 2003 #33 Skrevet 6. august 2003 Det der er no forbanna snobbesnakk. Greit nok at du ikke liker DDE - jeg er nå heller ikke så begeistret for dem - men DDE selger, altså mange folk liker musikken. Å si at det er elendig musikk betyr at du definerer hva som er bra og hva som er dårlig. Beklager, det kan du ikke. Det finnes ikke dårlig musikk - kanskje for deg, men ikke universelt. Snobberi eller ikke: Nei, jeg liker ikke DDE - ikke noen hemmelighet Ja, jeg vet at de selger bra og mange liker de MEN... det gjør mye annet også Kan nevne svensktopp, Heidi Hauge & co, Sputnik etc.... Jeg har ingenting i mot at folk hører på dette og synes det er greit. Så lenge folk personlig har glede av det, er jo det flott det, men det betyr ikke at musikken i seg selv er genial. DDE har truffet en målgruppe, ja, men å si at musikken deres er av høy kvalitet, kan jeg ikke si meg enig i. Den er fylt med musikalske klisjeer den ene verre enn den andre, og da tenker jeg ikke på teksten (som også er det....) Legger til at jeg også kommer fra musikerfamilie, er musikkutdannet og har en komponist til mann.......... ikke at det behøver å ha noe å si...... Men for all del - de som liker DDE - vær så god, bare jeg slipper........ (PS. Den nye ? "vi e konga"...... er jo akkurat som "rei rei rei", jo....... enda en landeplage, mon tro.....?)
sirka Skrevet 6. august 2003 #34 Skrevet 6. august 2003 Jeg svitsjer kanal når DDE kommer på radioen. Det er ikke mitt favorittband, det blir for mye rai rai og hopp og sprett, men det funker vel til sitt formål??? Nå skal ikke jeg være overdommer her og dømme det til bra eller dårlig musikk, men litt enkel er den vel. Det er dere vel enig i?
Gjest Missuganda Skrevet 6. august 2003 #35 Skrevet 6. august 2003 Hvis jeg skulle lage en tråd om alle de jeg ikke likte å høre på (både når de spiller og når de snakker) ja da skulle det bli mange tråder her på kg. Er det en spesiell grunn til at du akkurat henger deg opp i DDE? (kan det være at du er en groupe som ikke har fått napp enda )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå