Klips Skrevet 5. august 2003 #21 Skrevet 5. august 2003 Mest oppskrytt: Bertine Zetlits (gud så kjedelige de sangene hennes blir når jeg har hørt dem mer enn en gang!) Mest undervurdert: Leonardo di Caprio (har dere sett ham i Gilbert Grape? Er egentlig synd at han er sånn en prettyboy, for det overskygger jo talentet.)
Gjest Hilde Skrevet 5. august 2003 #22 Skrevet 5. august 2003 Hehe .. nei, jeg forstår det, Livets datter. Du rører nesten ved noe hellig når du kritiserer Kristian Valen, ser du ... Vi her borte i vest kan nemlig le oss skakke av ham - kanskje dere ikke forstår dialekten ?
Gjest Poirot Skrevet 5. august 2003 #23 Skrevet 5. august 2003 Mest undervurdert: Leonardo di Caprio (har dere sett ham i Gilbert Grape? Er egentlig synd at han er sånn en prettyboy, for det overskygger jo talentet.) Enig. Han burde fått Oscar for den rollen. Mest overvurdert: Michael Jackson pr i dag.
Browneyes Skrevet 5. august 2003 #24 Skrevet 5. august 2003 Mest overvurdert: Mariah Carey (fixer ikke den dama) Mest undervurdert: Dandy Warhols
Livets datter Skrevet 6. august 2003 #25 Skrevet 6. august 2003 - kanskje dere ikke forstår dialekten ? Kanskje det, he he...
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 6. august 2003 #26 Skrevet 6. august 2003 Norske komikere i hovedsak er jo ganske oppskrytte og egentlig temmelig kjedelige. Er vel bare Dagfinn Lyngbø som egentlig greier få meg til å le. Thomas Gjertsen er i alle fall bånn i bøtta.
MissMoneypenny Skrevet 6. august 2003 #27 Skrevet 6. august 2003 Mest oppskrytt i disse dager må jo være Lene Marlin -herregud, jenta gir ut en plate med middelmådige poplåter, og så får hun problemer. Når hun kommer tilbake etter flere år er hun plutselig Norges pop-gudinne??!?
*M* Skrevet 6. august 2003 #28 Skrevet 6. august 2003 Synes Briskeby er oppskrytt jeg.. Unervurdert..hm....kan jeg komme tilbake til det?
Gjest Adina Madeleine Skrevet 6. august 2003 #29 Skrevet 6. august 2003 Mest oppskrytt: Jennifer Lopez. Det er IKKE en dame med stil eller talent for noe som helst. Diamantinnsatte toalettlokk til kr. 800.000 og minker og groteske mengder gull. Syns hun er en patetisk wannabe. Mest undervurdert: Wholy Martin: Ble helt svimmel da jeg hørte musikken deres spilt i en musikkforretning. Kjøpte den med en gang (den forrige EP'en). Noe så suggererende, mystisk, forførende og stemningsskapende skal man lete lenge etter. Adina M.
VesleBråka Skrevet 6. august 2003 #30 Skrevet 6. august 2003 Oppskrytt: trance dance og slikt. Er Røyksopp virkelig bra? Temmelig ensformig spør du meg. Slenger på Mariah carey samtidig, hun er ekkel. (hvis bøker er lov, så lord of the rings. fryktelig seiglest) Undervurdert: tre små kinesere? De er så koselige og har hyggelige tekster. R'n'b, soul, salsa, hip hop som partymusikk, HVORFOR er det et evig trance dance pølsevev på norske dansesteder? arrgh..
Tusseline Skrevet 6. august 2003 #31 Skrevet 6. august 2003 Mest oppskrytt: Idol- deltakerne. Mest undervurdert: Air- uten tvil! Et fantastisk fransk band, som man burde holde ører og øyne åpne for.
Gjest Poirot Skrevet 6. august 2003 #32 Skrevet 6. august 2003 Mest undervurdert: Air- uten tvil! Et fantastisk fransk band, som man burde holde ører og øyne åpne for. Har bare Moon Safari, men det er en cd ALLE burde ha! Superbra.
Tusseline Skrevet 6. august 2003 #33 Skrevet 6. august 2003 Har bare Moon Safari' date=' men det er en cd ALLE burde ha! Superbra.[/quote'] "Moon Safari" er et kjempebra album, som har blitt meget populært i utlandet. Synd at mange nordmenn ikke har oppdaget dette dyktige bandet. *tommelen opp for Air*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå