Gå til innhold

Jeg vil ha en Kvinne!

Gjest brutal_mann

Anbefalte innlegg

Gjest womenwomen
Det blir slettes ikke feil, da det er ekstremt få som faktisk dør av alderdom. Menn dør ikke tidligere på grunn av alderdom, men på grunn av sykdommer som kreft, hjertesykdommer og lignende.

Når vi blir gamle nok - blir vi syk ..enten av kreft , hjerte osv NOE må man jo dø av til slutt .Noe må jo svikte på kroppen - om man skal dø .

Sykdom ser jeg på som et alderdomstegn - da det er naturlig med sykdom på eldre dager .

Mannen blir eldre tidlig - derfor får han også kreft og hjerte problemer tidligere i livet - enn kvinner får .

Forøvrig er menn desverre mer utsatt for alle kreftsykdommer enn kvinner er biologisk , men også hjerte og kar sykdommer .En gåte hvorfor det er slik ?

Menn går og skjeldnere til lege - dermed oppdages sykdom for sent - og deres sjangse til å overleve reduseres . Her må menn lære av kvinner - å lytte til kroppens signaler og oppsøke lege tidligere ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Når vi blir gamle nok - blir vi syk ..enten av kreft , hjerte osv NOE må man jo dø av til slutt .Noe må jo svikte på kroppen - om man skal dø .

Sykdom ser jeg på som et alderdomstegn - da det er naturlig med sykdom på eldre dager .

Det er riktig, men sykdom har også veldig mye med helse og livsstil å gjøre.

Mannen blir eldre tidlig - derfor får han også kreft og hjerte problemer tidligere i livet - enn kvinner får .

Forøvrig er menn desverre mer utsatt for alle kreftsykdommer enn kvinner er biologisk , men også hjerte og kar sykdommer .En gåte hvorfor det er slik ?

Menn går og skjeldnere til lege - dermed oppdages sykdom for sent - og deres sjangse til å overleve reduseres . Her må menn lære av kvinner - å lytte til kroppens signaler og oppsøke lege tidligere ..

Nei, menn blir ikke eldre tidligere, forskere finner ut at det faktisk er motsatt biologisk sett (bla. ref artikkelen jeg linket til tidligere). Når det gjelder sykdommer, så er det livsstil og generelle holdninger hos mange menn som spiller inn på den generelle helsetilstanden, derfor har du nok rett i at mange oppsøker lege for sent.

Men, det er som sagt at aldring i seg selv faktisk er noe som skjer i lavere tempo hos menn. Dessuten virker det som om du sammenligner en kvinne som trener jevnlig med en mann som ikke gjør det, og det blir jo litt feil. En mann som holder seg i form har faktisk like god sjanse for å få et like langt liv som kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Det er riktig, men sykdom har også veldig mye med helse og livsstil å gjøre.

Nei, menn blir ikke eldre tidligere, forskere finner ut at det faktisk er motsatt biologisk sett (bla. ref artikkelen jeg linket til tidligere). Når det gjelder sykdommer, så er det livsstil og generelle holdninger hos mange menn som spiller inn på den generelle helsetilstanden, derfor har du nok rett i at mange oppsøker lege for sent.

Men, det er som sagt at aldring i seg selv faktisk er noe som skjer i lavere tempo hos menn. Dessuten virker det som om du sammenligner en kvinne som trener jevnlig med en mann som ikke gjør det, og det blir jo litt feil. En mann som holder seg i form har faktisk like god sjanse for å få et like langt liv som kvinner.

Du mener det ja ! Jeg mener noe annet ! Aldring opptar meg ikke - det er kjedelig tema . Uansett - er ingen hindring for at en kvinne kan ha en mye yngre mann .Det har jeg sett mange vellykkede eksempler på . Virker som ganske mange menn foretrekker litt eldre kvinner enn dem selv ! Tydeligvis forandring fryder - sies det !

Dette blir mer og mer vanlig og normalt - at kvinner har yngre menn .

Trenden er i ferd med å snu - til kvinnens fordel nå ...hi hi

Desuten - liker man noen skikkelig godt og føler bra kjemi osv - driter man i alder stort sett ! Alder er bare et TALL -for begge kjønn .Sier lite om faktisk alderdom og helse eller ungdommelighet .

Ettersom det finnes unge folk som er i dårlig form og lider av alvorlige kroniske sykdommer i ung alder og føler seg gamle allerede .Og gamle folk med stål helse ! Som er kjempe spreke og føler seg unge !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Menn er på sitt fysisk sterkeste i midten av 30-årene. Det er derfor aldersklassen "junior" i styrkeløft varer helt til man er 23.

I og med at det fysisk og kosmetisk viktigste for et realt mannfolk er rå muskelkraft og muskelmasse kan vi nok konkludere med at menn er på topp når de er rundt 35, mens kvinner er på topp når de er 16-18.

Det er ikke muskelmassen som bestemmer hvor atraktiv du er hos det motsatte kjønn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Du mener det ja ! Jeg mener noe annet !

Ja, jeg mener det ja, i likhet med ganske mange biologer. Du kan selvsagt mene hva du vil, men det fohrindrer likevel ikke faktum som jeg har belegg for å mene ;)

Aldring opptar meg ikke - det er kjedelig tema .

Det er jo opp til deg, men da skjønner jeg virkelig ikke hvorfor du skriver side opp og side ned om at menn er de som eldes så fort.

Uansett - er ingen hindring for at en kvinne kan ha en mye yngre mann .Det har jeg sett mange vellykkede eksempler på . Virker som ganske mange menn foretrekker litt eldre kvinner enn dem selv ! Tydeligvis forandring fryder - sies det !

Har heller ikke påstått at det er noen hindring forholdsmessig. Kan være flott med både jevnaldrende og eldre kvinner for min del så lenge det ikke er snakk om generasjonssprang.

Dette blir mer og mer vanlig og normalt - at kvinner har yngre menn .

Trenden er i ferd med å snu - til kvinnens fordel nå ...hi hi

Og det er bra at det blir mer vanlig, syntes personlig alder ikke bør telle så mye. Likevel vil jeg ikke si trenden har snudd noe særlig all den tid eldre kvinner - yngre menn ennå forekommer ganske sjeldent. Tror folk fortsatt tenker ganske tradisjonelt her.

Desuten - liker man noen skikkelig godt og føler bra kjemi osv - driter man i alder stort sett ! Alder er bare et TALL -for begge kjønn .Sier lite om faktisk alderdom og helse eller ungdommelighet .

Det er jeg enig i. Men tidligere har du jo skrevet at du mener at eldre menn ikke er så spreke lenger, blant annet i senga. Så nå har du snudd?

Ettersom det finnes unge folk som er i dårlig form og lider av alvorlige kroniske sykdommer i ung alder og føler seg gamle allerede .Og gamle folk med stål helse ! Som er kjempe spreke og føler seg unge !

Og det er akkurat det jeg vil frem til - livsstil fører til sykdommer, det finnes mange spreke oldinger, også blant menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Stort sett enig i det du skriver her :)

Imidlertid er vel 38 fortsatt ikke for sent. Når kvinnen derimot blir 40+ så øker jo risikoen ved å bli gravid vesentlig.

Det fertiliteten reduseres merkbart allerede ved passerte 30 med en fin økning i faren for missdannelser hos barnet. Mao så bør kvinner få barn mellom 23 og 27 sånn helt ideelt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann
Det er ikke muskelmassen som bestemmer hvor atraktiv du er hos det motsatte kjønn :ler:

Ikke det alene, men det hjelper kraftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fertiliteten reduseres merkbart allerede ved passerte 30 med en fin økning i faren for missdannelser hos barnet. Mao så bør kvinner få barn mellom 23 og 27 sånn helt ideelt sett.

Egentlig så tror jeg nok at kvinner helst burde få barn så tidlig som mulig (ikke før 16 da selvfølgelig) - men ellers er vi sikkert helt enige her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Ikke det alene, men det hjelper kraftig.

Alt med måte. Litt muskler hjelper, men når de først har sixpack hjepler det ikke lenger med større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt med måte. Litt muskler hjelper, men når de først har sixpack hjepler det ikke lenger med større.

Så du krever ikke mer av dem enn sixpack altså? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Så du krever ikke mer av dem enn sixpack altså? hehe

Jeg krever ikke noe sixpack, sier bare at det ikke er noe poeng i å ha mer enn en sixpack.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krever ikke noe sixpack, sier bare at det ikke er noe poeng i å ha mer enn en sixpack.

Artig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror vel at større muskler enn sixpack er noe man gjør for å imponere andre gutter heller enn kvinner. Virker som om de aller fleste kvinner missliker veldig store muskler, mens gutta synes det er tøfft. Det får en liksom til å ligne på actionheltene fra åttitallet, fribrytere og statister i italienske åttitalls Conan kopier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg syns bare hele begrepet sixpack er merkelig - første gang jeg hørte det trodde jeg faktisk man pratet om bokser øl - det er jo det som er en six pack hehe

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Hvem vet, kanskje det er du som egentlig er født som en mann mentalt sett, og hadde trengt en kjønnskifteoperasjon? Når man ser på dine generelle holdninger, måte å skrive på og lignende ligner det langt mer på en bitter freppermann enn de andre kvinnene her. Du virker rett og slett ikke noe feminin i det hele tatt.

Menn og kvinner er ikke så ulike som du tror - det er bare en myte .Faktisk er det nok større individuelle forskjeller innenfor samme kjønn - enn det er mellom menn å kvinner .

Og jeg er kanskje et levende bevis på at jeg som kvinne - kan tenke ganske likt som en mann .

Nei - kjønnsskifte operasjon kunne jeg aldri tenkt meg - temmelig frekt av deg å påstå jeg burde skifte kjønn .Trives veldig godt som kvinne jeg , jeg er en veldig vellykket kvinne , og jeg er jo egentlig super feminin , og menn faller pladask for meg - i hvertfall utseendemessig - men menn blir kanskje litt lurt der ...ha ha . Jeg har alle fordelene en kvinne kan ha + at jeg tar meg også til rette og nyter godt av menns fordeler også .Jeg bruker det beste og mest fordelaktige fra hvert kjønn - kan du si - til min fordel . Som kvinne kan jeg få i pose og sekk . Så ingen vits å bytte kjønn da .Desuten liker jeg ikke kvinner og trives ikke i deres selskap over lengre tid .Blir fort lei . Hadde jeg vært mann måtte jeg holdt ut med vanskelige kvinner - og det orker jeg ærlig talt ikke . Menn er mye enklere å ha med å gjøre syns jeg . Er man en inteligent og smart kvinne - har man det veldig bra som kvinne ! Kanskje derfor jeg har valgt en mann med litt huslige egenskaper , litt sån " typisk tøffel - mann , flink å lage mat osv til MEG ... he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nei - kjønnsskifte operasjon kunne jeg aldri tenkt meg - temmelig frekt av deg å påstå jeg burde skifte kjønn

Synes egentlig ikke det, du virker i bunn og grunn som en ekstremt usympatisk person som i bunn og grunn ikke har tenkt så nøye igjennom ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakket vi kun om utseendet her, dvs. at damer ser så mye eldre ut enn menn når de runder 30. Da muskelmasse og rå styrke har ekstremt mye å si for hva kvinner BURDE tenne på, rent utseendemessig, hos en mann så står jeg på mitt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Six-pack har null og niks med muskler å gjøre, det har kun med lav fettprosent å gjøre.

2) Med så lav fettprosent at man får six-pack så har man meget dårlige forhold for bygging av styrke, de aller fleste mister 10-20% av maksstyrken når de går ned til så lav fettprosent.

3) Konklusjonen blir at en mann skal ha flat mage, eller kanskje til og med "love handles", men til gjengjeld ha brede skuldre, massive overarmer og lår som tømmerstokker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg syns bare hele begrepet sixpack er merkelig - første gang jeg hørte det trodde jeg faktisk man pratet om bokser øl - det er jo det som er en six pack hehe

Og da holder det med en six-pack :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...