Gå til innhold

Sex med en 16-åring? Uetisk?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Chrizzy
Hva betyr dette? At innlegget til han mannen bare var et tulleinnlegg? Jeg tenkte også det.....

Neida, var bare skrivemåten som minnet fryktelig om en annen bruker som kaller seg for kvinne, om du ser på innlegget jeg svarer på så ser du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

La det være, du blir neppe hennes helt, om det er det du tror. Hun kan komme til å avsky deg (og seg selv) i lange tider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt kvalm når jeg leser hva du skriver! Og synes du skal HOLDE DEG LANGT UNNA denne jenta! Hadde dette vært min datter eller niese tror jeg at jeg hadde gjort det Milkyway og et par andre over her har foreslått at du skal gjøre selv...

Jeg synes det er skikkelig ille at du romantiserer og ikke ser selv at dette er fryktelig galt! Jeg gir deg imidlertid LITT kred. for at du så langt har latt det hele bero, og ikke hoppet på med en gang sjangsen bød seg, men det at du faktisk vurderer dette i det hele tatt?!... :nei: Dette lukter pedofili og utnyttelse lange veier, enten du selv ser det eller ikke. Så mitt instendelige siste ord til deg er;

IKKE GJØR DET!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nej nej, ikke gjør det. Hun er faen meg 16 år, og har ikke nok vett i huet ennå. Hun vil nok angre på det i ettertid eller kanskje ikke.

Men du som er 31 år, du burde tenke klart at du bør si klart i fra til henne at hun bør heller gjøre det med en hun virkelig liker godt, og ha vært lenge nok sammen med , desto mer riktig å gjøre det.

Jeg personlig synes at det er ekkelt at en 31 åring fyr synes at det er en koselig tanke å gjøre det med en 16 -åring, æsj sier jeg bare.

Det er som om du er på barnerov, og tenker overhodet ikke i riktig bane.

Skam deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jinx82-utlogget

Om jeg ser bort fra eventuelle negative ettervirkninger sex-

debuten kunne få for jenta, bør du tenke deg om minst 10 ganger

for din egen del..

Selv om ei jente på 16 år er "lovlig" og villig til å ha sex med deg,

ser du bl.a av svarene du får her på KG at sånt blir uglesett i samfunnet.

Jeg vet ikke hvilket yrke eller omgangskrets du har, eller om du bor på

en liten eller stor plass, men om du gjør dette, og det kommer ut, vil du

nok merke at en del vil se annerledes på deg etterpå.

Jeg tror det er mulig for en 16-åring å være genuint moden for å ønske

å ha sex med (selv) en 31-åring, (selv om det er mulig hun får problemer

med dette i ettertid, når hun er blitt voksen), så jeg mener ikke du er skyld i

overgrep i ordets rette forstand. Men det spørs om det er verdt det, også

for din del. Om du velger å motstå, er det mulig hun kommer til å takke deg

om rundt 10 års tid, for at du tenkte lengre enn henne.

Måten du romantiserer det hele på får meg til å lure på om det er et

forsøk på å rettferdiggjøre det å ha sex med henne på, det trenger ikke

bli en idyllisk opplevelse selv om du "holder lengre enn 10 sekunder" + at

du høres noe umoden ut selv. Det er lov å fantasere, vet du,- men det er en

grunn til at noen fantasier ikke bør realiseres.

Det er selvfølgelig mulig det vil gå helt fint for jenta og for deg i etterkant av

sex mellom dere, men det er alltids en mulighet for det motsatte. Hun kan

angre, vri det til at du overtalte henne, eller foreldrene hennes kan spre rykter

om deg som "overgriper" o.s.v. Til sist er det bare du som kan avgjøre, du

har loven på din side, men husk at samfunnet kan dømme hardt likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var stilt som et spørsmål til trådstarter, ikke noe annet. En mann i 30årene som har sex med en 16åring KAN være pedofil men han trenger ikke være det....

Veldig offtopic, men:

"Hebefili, eller ephebophili, er en seksuell tilstand der en voksen tiltrekkes hovedsakelig eller utelukkende av unge mennesker i puberteten, det vil si mellom 11 og 16 år. Dette er et lite utbredt begrep, og mange hebefile blir feilaktig omtalt under det mer utbredte begrepet pedofile som beskriver tiltrekning til mennesker som er pre-pubertale, altså ca. før de er 11-12 år, men som gjerne blir brukt for alle som tiltrekkes av mennesker under den seksuelle lavalder."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hvis den tryggeste og beste starten på en jentes seksualliv er en 31-åring som er så umoden at han ikke får seg damer på sin egen alder

HALLO!!!???

16 år gamle jenter er MYE vakrere enn kjipe, rynkete 30-åringer!

Jeg synes TS skal kose seg masse med denne 16-åringen, jeg. Hun har lyst på sex og det har han også. Hva en gjeng furtne, forsmådde, halv-gamle damer måtte synes om det er irrelevant.

Damene her på KG er bare sure fordi de blir danket ut av deilige, deilige tenåringsjenter!

P.S: Har hun noen herlige venniner? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, det er rene svisker, DHA, skrukketroll :ler:

I midten av 30-årene skjer det mye rart med kvinners hud. Det er cellulitter, rynker, ting som ramler ned (pupper, rumpe osv.). Det minner egentlig litt om Transformers *grøss*.

Har faktisk lagt inn en del jenter på 16-17 i "mine favoritter" på en russisk datingside, det viste seg nemlig at det er over 600 russiske jenter bosatt i Norge på det nettstedet. Nå er ikke jeg mer enn 27, men jeg skjønner TS godt, jeg. Jenter på 16-17 er jo så nydelige. :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miley
Jeg syns også det bør være et relevant poeng for deg at hun kan endre syn på deg etter en slik hendelse, eller at hun kommer i en slags avhengighetsposisjon i forhold til deg (noe jeg tror lett kan skje når alderforskjellen er så stor når den yngste er så ung).

Jeg ville vært veldig bevist dette om jeg var denne mannen. Dersom han faktisk er glad i jenta risikerer han at hun kommer til å synes han er ekkel, kvalm og han risikerer at hun vender seg i mot han. Noe som er veldig vanlig når jenter i den alderen oppdager at det de gjorde var dumt, flaut og at vennene ser ned på handlingen.

Så om mannen her er glad i jenta risikerer han å miste henne med et smell når hun innser hva hun driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Jeg synes det er kvalmt å tenke på at en voksen mann på 31 skal føle opphisselse over en jentunge på 16. Da er det noe som ikke er riktig med mannens omdømme. Det grenser til det syke, synes jeg.

Dine unnskyldninger for å gjøre det, er også litt skrudde. Jeg er mer bekymret for at en voksen mann skal utnytte en jentunge enn at en halvfull gutt på hennes egen alder "harver" over henne. De er iallfall likeverdige og på samme nivå og hun kan nok hamle opp med ham om det trengs. La ungdommene gjøre sine egen sex-erfaringer med jevnaldrende, det er naturlig og passer bedre til utviklingsstadiet deres, uansett om sex'en er mislykket eller ikke.

Skam deg.

Dette er litt drøyt synes jeg. Jeg er også 31 år gammel, og hadde aldri vurdert å ha sex med en så ung jente.

Men at jeg kan føle meg opphisset over å se veltutviklete 16 år gamle jenter? Det er da sikkert og visst. Noen av disse unge jentene er jo omtrent fullt utviklet og har noen kropper som ikke er sanne. For ikke å snakke om hvordan de kler seg og til de grader viser fram disse spenstige, unge kroppene sine....

Men det stopper også der. Kanskje jeg har fantasert om et par av disse småsnellene noen ganger, men å ha sex med dem i virkeligheten? Ikke sjans i havet, og for den saks skyld, tror jeg ikke jeg hadde fått sjansen. Har liksom ikke så mye kontakt med 16 år gamle jenter.....det er det jeg lurer mest på her;

hvordan får en 31 år gammel mann kontakt med 16 år gamle jenter? Og hva er motivet bak en slik kontakt? Da kan vel man etterhvert dulte bort i litt uetiske motiver er jeg redd....

Endret av Bolledeig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

TS: Jeg anbefaler deg virkelig å gjøre det. Når det er tråder her på forumet hvor rollene er snudd om, altså en eldre dame med en yngre gutt, da er det helt greit liksom:).

Håper du gjør det du selv føler er riktig, ikke hva mange slitne damer på nettet anvefaler deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Jeg anbefaler deg virkelig å gjøre det. Når det er tråder her på forumet hvor rollene er snudd om, altså en eldre dame med en yngre gutt, da er det helt greit liksom:).

Håper du gjør det du selv føler er riktig, ikke hva mange slitne damer på nettet anvefaler deg!

Hvor er dette flertallet som syns det er greit at 16 år gamle gutter har sex med 31 år gamle kvinner? Jeg syns hvertfall det blir det samme, og jeg er sikker på at jeg har mange med meg på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hun er veldig ung, barnslig og ikke minst ser en del yngre ut enn det hun egentlig er - forresten jeg vet at hun faktisk er 16 år. På en annen side er hun ufattelig vakker. Og det er noe magisk med denne ungheten, renheten, uskylden som man bare ikke finner hos voksne kvinner.

Alder er en ting, umodenhet en annen. Det du skriver her bør gi deg et greit svar.

Du har enda ikke svart på spørsmålet om hvordan du kjenner jenta? Hvor lenge har du kjent henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Du har enda ikke svart på spørsmålet om hvordan du kjenner jenta? Hvor lenge har du kjent henne?

Ble nysgjerrig på det jeg og. Håper du kommer tilbake å forteller hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann35

Det er helt normalt å tenne på en 16-årings kropp, ikke la noen her inne overbevise deg om at du er syk av den grunn. Enkel biologi, du er programmert til å finne ungdom, sunnhet og skjønnhet seksuelt tiltrekkende.

Det er derimot uetisk av deg å viderfølge denne relasjonen. Du har allerede satt deg i en situasjon du ikke burde være i gjennom å prate med henne om sex på denne måten. Fjern deg høflig men bestemt, la henne gjøre sine valg uten deg. Hun kan nok ta både gode og dårlige valg mht sex og dbut, men du kan ikke rettferdiggjøre dine handlinger ved hva som evt kan skje med andre.

Be henne heller komme tilbake om 5 år, og se om hun fortsatt er interessert. Det er ikke den absolutte aldersforskjellen som er viktig her, men at hun er i en sårbar alder hvor gapet mellom deres seksualitet kan påvirke henne på en negativ måte.

Du har et valg her, ta den riktige avgjørelsen. Det at hun tilsynelatende går inn i dette med åpne øyne fritar ikke deg fra ansvaret som kommer med alder og erfaring.

Og finn deg noen eldre damer å snakke sex med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madre Mia

Jeg fastholder på det jeg har sagt. TS er er slik luring som jeg villet advart min tenåringsdatter å ha seksuell omgang med. Selvfølgelig finnes det verre menn enn TS, men jeg synes han misbruker hennes barnslige tillit.

Bare så det er sagt, er jeg verken mer rynket eller har mere cellulitter og hengerompe enn de fleste menn på min alder. Menn har en tendens til å se alderdommen hos jevnaldrende kvinner først, enn hos seg selv. Det finnes mange mange flere vakre velstelte, veltrente kvinner på 40 år enn menn. Egentlig hadde det jo vært naturlig om vi kvinner tittet mer på yngre menn enn vi gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
et finnes mange mange flere vakre velstelte, veltrente kvinner på 40 år enn menn. Egentlig hadde det jo vært naturlig om vi kvinner tittet mer på yngre menn enn vi gjør.

Hvorfor det? Eller misforstår jeg hvis jeg tolker det dithen at eldre kvinner og yngre menn er deres hevdvunnede rett, mens eldre menn og yngre kvinner er gammel gris???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

I midten av 30-årene skjer det mye rart med kvinners hud. Det er cellulitter, rynker, ting som ramler ned (pupper, rumpe osv.). Det minner egentlig litt om Transformers *grøss*.

Dummeste jeg har hørt på lenge. Hva med menn da, er de like stramme, muskuløse og deilige uansett alder? Tosk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madre Mia
Hvorfor det? Eller misforstår jeg hvis jeg tolker det dithen at eldre kvinner og yngre menn er deres hevdvunnede rett, mens eldre menn og yngre kvinner er gammel gris???

Skjønner at du misforstår. Jeg burde ha slengt på en "hvis det var utseende som teller" på slutten for at det skulle bli helt klart.

Forholdet eldre menn og kvinner over 25 har jeg ingenting imot. Forholdet eldre kvinner og menn over 25 har jeg ingenting imot. Forholdet eldre menn og jenter under 25 har jeg mye imot. Forholdet eldre kvinner og gutter under 25 har jeg mye imot. Er det klart nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...