Gå til innhold

Sex med en 16-åring? Uetisk?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Dette innlegget er vel mer en reaksjon rettet mot de som har svart og diskutert her, enn et svar på TS sitt innlegg.

(....)

Jøss, ja - jeg må bare få gratulere med et fantastisk bra innlegg! :klappe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Guest star

Hun er over 16, ergo er hun lovlig så uansett hvor moralsk betenkelig det er så gjør du ingenting galt så syns du skal gjøre det. Og du skal gjøre det godt!;)

Bare fordi en haug med panser feminister stritter imot har ingenting å si de er mer imot deg som mann en din alder. Hadde du vert en kvinne på 45 hadde de ikke hatt noe imot at du lærte opp denne jenta. Men så fort man er menn blir man omtalt som kåte svin.

Har ikke sansen for det. Syns du skal statuere et eksempel og ha sex med henne og fortelle oss hvordan det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er over 16, ergo er hun lovlig så uansett hvor moralsk betenkelig det er så gjør du ingenting galt så syns du skal gjøre det. Og du skal gjøre det godt!;)

Bare fordi en haug med panser feminister stritter imot har ingenting å si de er mer imot deg som mann en din alder. Hadde du vert en kvinne på 45 hadde de ikke hatt noe imot at du lærte opp denne jenta. Men så fort man er menn blir man omtalt som kåte svin.

Har ikke sansen for det. Syns du skal statuere et eksempel og ha sex med henne og fortelle oss hvordan det var.

For noe sprøyt. Jeg er da ikke kvinne, og er faktisk yngre enn denne mannen på 31 år - og kunne aldri hatt sex med en 16 år gammel jente. For det er det hun er, kun ei jente. Finn deg heller en kvinne, og ikke la deg selv narre med tynne unnskyldninger om at det blir bedre for henne om hun har sex med deg. 16 åringer er ikke voksne enda, og de trenger oss til å sette et godt eksempel for de. Gjør denne jenta heller en tjeneste - og holdt deg langt unna henne :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann_40

Eh, det er ufattelig mange skarpe komentarer her, man skulle tro vi bor i Østen eller noe.

Du har jo bare vurdert å pule med en ung jente, du har liksom ikke gjort det.

Ennå...

Tror ikke du skal høre på disse kjerringene som stempler folk etter alderen.

De er jo falske moralister som puler med hvem som helst i Syden ett er en dag på stranda og to drinker, ja også 16 år gamle gutter. Det er liksom greit da ..

Jeg selv er en sånn alltid kåt type og kunne tenkt meg en omgang med alt fra 16 til 70. Rett og slett fordi seksualitet ikke trenger å være noe annet enn det.

Det kommer an rett og slett på stemningen mellom dere. Lit forelskelse er jo greit men hvis dama er helt hengt på deg kan jo det henne at hun ikke tenker klart. Det skjer forøvrig ofte helt opp til 50 år alderen.

Så hvis du ikke føler at du utnytter eller manipulerer henne pul i vei !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheButterfly
Tror ikke du skal høre på disse kjerringene som stempler folk etter alderen.

De er jo falske moralister som puler med hvem som helst i Syden ett er en dag på stranda og to drinker, ja også 16 år gamle gutter. Det er liksom greit da ..

Fytte grisen, jeg kunne aldri tenke meg å ha sex med en 16 år gammel gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 år senere...

Annonse

Håper du fikk pult henne, det hadde jeg gjort. Har dere kontakt nå, 10 år etter? Puler dere fortsatt?

Anonymkode: 1d258...5b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er 27 nå, så det er bare kjøre på det 😂

Anonymkode: ae5f1...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angeren sitter i 10 år seinere om han lot det være. HERREGUD FOR EN TABBE!!!!

Anonymkode: f7bae...614

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS. Har ikke lest ALLE sidene av svar,kun de 7 første...😅 Jeg møtte min ektemann ( nå eks ) , da jeg var 16. Han var 11 år eldre. Min seksuelle debut var derimot med en jevnaldrende noen mnd.før jeg møtte min mann. Det var en dårlig opplevelse. St.Hans-aften og fulle begge to ...noe jeg ville hatt ugjort. Men min mye eldre mann og jeg fikk et fantastisk sexliv..som varte i 21 år. Poenget mitt er at Den Første Opplevelsen er noe man bærer med seg hele livet for mange jenter. På godt og vondt. Jeg tenker at det ikke er lurt å gjennomføre dersom dere ikke skal bli kjærester. Jenter i den alderen er veldig intense og har ikke erfaring nok til å se frem i tid. Da de FØLER seg så voksne,,,og liker å erobre en ny seksuell verden ifht sitt eget selvbildet. Så trangen er stor,,men de er uforberedt på den følelsesmessige biten,da man skaper en " soul tie " for resten av livet..Hell,,han jeg debuterte med kontakter meg fortsatt jevnlig,,,selv om han har vært gift en mannsalder og vi begge er i 40 åra...😆 har holdt meg unna ...Så om du vil lede henne i voksenalderen med et forhold,så forvent at det vil bli utfordrende. Tenker på hver deres arena ifht familie og venner. Hun vil føle seg utenfor i din vennekrets i lang tid fremover,,,selv om du kan føle det som en fjær i hatten. Men mange vil nok synes du har utnyttet situasjonen. Husk også at om 9 år,så er hun 25,og du 40. Hun har hele utdanningsløpet foran seg,og kan risikere å bli en meget ung mor....pga deg. Ikke gjør det. Som ung jente kan mange bli veldig knyttet til en partner som viser trygge kvaliteter ellers, enn med sine jevnaldrende. Mest sannsynlig ser hun det som en utfordring å ha sex med deg- fordi man i den alderen er veldig kåt,,men hun er ikke forberedt mentalt..Ok ? Så vent,,,blir dere forelsket nå i denne spenningsrusen, så vær den voksne å be henne om at dere må vente ,hvertfall ett år. Det skjer en stor modningsprosess med jenter i løpet av videregående...Så om du vil hennes beste,som du sier,så ha et forhold FØR dere har samleie..dere kan eksperimentere og du kan gi og få nytelse- men VENT med å ta dyden hennes. Den får hun aldri tilbake. Så om du er tiltrukket av denne unge,vakre skapningen,så vis henne såpass respekt.

Anonymkode: 05eba...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og én ting til TS : Du sier du er singel. Du er også i den alderen hvor det er vanlig å finne seg en ektefelle.  Tror nok din fremtidige kone vil finne det veldig " forstyrrende " at du har hatt deg med et så ungt menneske. Det sier jeg i beste mening,selv om du ser ,i innlegget over at jeg engang var " den unge jenta ". Det var riktig for meg dengang...Grunnen til at jeg sier det, er fordi da jeg møtte min 2.store kjærlighet,,,hadde han som 35- åring møtt sin kone da hun var 17...Det gikk ikke bra...han hadde møtt henne som 13 åring ( ikke seksuelt da ),,,Du skjønner,vi kvinner er tosidige slik...fordi vi etterhvert lærer litt om livet,menn og viktigst av alt,erfarer å bli mødre. Dvs.vi ser hele livsløpet mer under ett og lærer oss selv mer å kjenne. Så det at hans første kone var så mye yngre, var et turn off for meg...Ikke fordi jeg var sjalu ( kanskje litt 😅), men fordi maktbalansen var så påtagende..i det tilfellet.Jeg tenker at alder ikke er viktig dersom man virkelig elsker hverandre og bringer ut det beste i partneren. Jeg har selv hatt tiltrekning mot eldre menn,( daddy issues),,,og min eldste elsker gjennom noen år ,var 50 år eldre.Et fantastisk menneske...Jeg vet- et megatabu. Så jeg er ikke hengt opp i merkelapper. Kun erfart litt av livet,og synes menneskesinnet er spennende. Nå som jeg er i midten av 40 åra,kunne jeg godt tenkt meg å erfare en mann i 20 åra,,,ikke som partner,men som en toy boy..fordi som kvinne er min appetitt på sitt høyeste nå . Men ingen 17- åringer,, kun i fantasien som den dominante 😜

Anonymkode: 05eba...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og DER så jeg at tråden ble opprettet i 2009 😂😆

Anonymkode: 05eba...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...