Gå til innhold

Hvordan ser du for deg utseendet til...


kristian82

Anbefalte innlegg

Gjest womenwomen
Brutal mann ser jeg for meg som en høy mann med noen få kilo for mye. Han har begynt å få litt grått hår, men holder seg ellers godt.

Kristian tror jeg også er en sånn Emil-aktig sjarmerende fyr. :sjenert:

Jeg ser også for meg " brutal mann " som en litt " overvektig mann " ...

Kanskje forde han er litt negativ og syter litt om hvor forferdelig damer er osv

Sånne tror jeg har en tendens til å " trøste - spise " ganske ofte , derfor tror jeg han er overvektig . Jeg tror og han er litt eldre med litt grått hår - sikkert passert i hvertfall de 40 ...- begynnelsen av 40 årene / midten kanskje .

Hårfarge mellom blond / mørk .Går som oftest kledd i skjorter med opp brettede armer hjemme . Glad i øl : ) Sikkert litt øl- vom der han sitter .Røyker gjør han sikkert også .

Så tror jeg han kjører en gammel stor bil - type Volvo eller Merzedes stasjonsvogn .Han jobber nok i et håndtverker yrke . Type snekker , mekaniker etc

Jeg tror han har barn fra før - er helge pappa for 2 jenter ???

Jeg tror brutal mann er en veldig snill person ...men en pessimist ! Jeg tror han lever ganske usunt og kjøper maten på gatekjøkken OFTE og burde fått litt morsjon ...begynt å trimme litt nå . Og ikke bare sitte inne foran PC : )

Har jeg rett i noe av dette : )

Hilsen ww

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med alle de andre damene?

Purple Haze: 165, normal kropp, brunt ganske kort hår, grønne øyer. Bruker lesebriller og jobber som avdelingsleder - sykepleier.

Hilde KS: Blondt krøllete hår, 156, litt rund, stort smil. Streng og bestemt, men ganske real og jobber som sjef på et eldresenter.

Gjestdeluxe: 167,brunette, brungrønne øyer, litt små kraftig. Ser for meg et strengt og litt skarpt ansikt hehe ;) .

The Kitten: Blond, 157 (mener jeg har lest den høyden et sted), liten og nett, og veldig søt, med blå øyer. Små rampete, men veldig snill. ;)

WomenWomen: Utenlandsk - spania. Brun-svart hår, slank og trent. Brune øyer. En veldig bestemt og litt "bossy" dame hehe.

Skal tenke igjennom andre brukere - er jo mange jeg har lagt merke til. :popcorn:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en til:

Glør: 165, lyseblond,blågrønne øyer, stort smil. En veltrent kropp. Flørtende og sjarmerende. Jobber som eiendomsmegler, og er glad i fest og morro hehe. Absolutt rampete ;).

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser mennene for seg de ulike damene her?

:popcorn:

Hehe! Det lurer jeg også på...

:popcorn:

Ellers har jeg alltid sett for meg Kristian som veldig høy (183 er jo høyt), veldig slank, men ikke supertynn, med halvlangt mørkt hår, briller av og til, lang ansiktsform. Personlighetsmessig er han snill, kanskje bittelitt naiv på enkelte områder, utadvendt på nettet, men egentlig ganske sjenert. Liker å være med venner på byen, eller ha lanparty/ musikkvelder. Interessert i data og tekniske dippedutter og musikk. Trives best i byen. Er urban.

Steinar ser jeg for meg som en "naturens mann", kraftig bygd mannemann, ikke så veldig høy, snill og godslig, pen men ikke billedskjønn, en sjarmerende mann med gode verdier og holdninger. Positiv og løsningsorientert. Liker å ha det rent og ryddig rundt seg, og tar gjerne fatt på oppgavene i hjemmet og trives med det. Glad i å lage mat. Interesserer seg for jakt/ fiske, og estetiske ting uten å være feminin. Trives best litt utpå landet og har lyst på hytte på fjellet han kunne tatt ungene med til for å lære dem om naturen.

Brutal_mann er høy og kraftig (ikke overvektig), mørkt hår og brune øyne.Personlighetsmessig: (var) veldig, veldig snill på grensen til dumsnill, og har brent seg kraftig. Veldig god far, og tenker alltid på barnas beste. Er kreativ, aktiv og løsningsorientert når det kommer til barna. Er ikke så opptatt av materielle ting, og at alt skal være på strekk hele tiden. Synes det er viktigere å skape gode opplevelser og gode minner, enn å stå med hodet i vaskebøtta. Trives best i en forstad og skulle gjerne hatt en campingvogn han kunne tatt ungene med til i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Det lurer jeg også på...

:popcorn:

Ellers har jeg alltid sett for meg Kristian som veldig høy (183 er jo høyt), veldig slank, men ikke supertynn, med halvlangt mørkt hår, briller av og til, lang ansiktsform. Personlighetsmessig er han snill, kanskje bittelitt naiv på enkelte områder, utadvendt på nettet, men egentlig ganske sjenert. Liker å være med venner på byen, eller ha lanparty/ musikkvelder. Interessert i data og tekniske dippedutter og musikk. Trives best i byen. Er urban.

Ja,du har jo litt rett på noen punkter ;) .

CeeCee:

164, brunette, SATS kropp, grønne øyer. En veldig voksen og bestemt dame, men absolutt hyggelig. Omsorgsfull. Jobber som lærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,du har jo litt rett på noen punkter ;) .

CeeCee:

164, brunette, SATS kropp, grønne øyer. En veldig voksen og bestemt dame, men absolutt hyggelig. Omsorgsfull. Jobber som lærer.

Hehe! 2 nesten rett og 1 helt feil. Resten stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Steinar ser jeg for meg som en "naturens mann", kraftig bygd mannemann, ikke så veldig høy, snill og godslig, pen men ikke billedskjønn, en sjarmerende mann med gode verdier og holdninger. Positiv og løsningsorientert. Liker å ha det rent og ryddig rundt seg, og tar gjerne fatt på oppgavene i hjemmet og trives med det. Glad i å lage mat. Interesserer seg for jakt/ fiske, og estetiske ting uten å være feminin. Trives best litt utpå landet og har lyst på hytte på fjellet han kunne tatt ungene med til for å lære dem om naturen.

Hmmmm - ja, ikke helt feil :) Men selv om jeg riktignok er en mannemann hehe så ville det nok være å overdrive å si at jeg er kraftig bygd. Jakt har jeg nok aldri falt for. Jeg foretrekker nok sjøen/skjærgården foran fjellet pga mye lettere tilgang, og for tilfellet har jeg nok ingen unger å lære opp. Jaja. Hyggelig at du har et såpass positivt inntrykk av meg i hvert fall. Du virker grei selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian: Legg til ti cm på høyden, så nærmer du deg ganske bra ;) Er blond, og med brune øyne. Så du var ikke helt på jordet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm - ja, ikke helt feil :) Men selv om jeg riktignok er en mannemann hehe så ville det nok være å overdrive å si at jeg er kraftig bygd. Jakt har jeg nok aldri falt for. Jeg foretrekker nok sjøen/skjærgården foran fjellet pga mye lettere tilgang, og for tilfellet har jeg nok ingen unger å lære opp. Jaja. Hyggelig at du har et såpass positivt inntrykk av meg i hvert fall. Du virker grei selv :)

Vel, da var det ikke så verst da. Etter noen linjer på nettet skal det noe til å treffe 100%. Du er den som har vært her kortest tid av alle. Mulig at jeg også har blitt litt "farget" av en jeg kjenner som heter Steinar, for han er slik jeg beskriver. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian: Legg til ti cm på høyden, så nærmer du deg ganske bra ;) Er blond, og med brune øyne. Så du var ikke helt på jordet!

Okai - det er notert. :lur: (Litt av en jente du da :gjeiper: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da var det ikke så verst da. Etter noen linjer på nettet skal det noe til å treffe 100%. Du er den som har vært her kortest tid av alle. Mulig at jeg også har blitt litt "farget" av en jeg kjenner som heter Steinar, for han er slik jeg beskriver. :)

Nei, jeg føler meg ganske "truffet" faktisk! hehe

Og han andre Steinar har jo da i hvert fall et pent navn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på nok en kvinnelig bruker:

Hinata: 167, svart hår, grønne øyer. Slank. Glad i å tegne og male, liker ikke å trene. Veldig morsomm og uhøytidelig dame. Jobber i barnehage. ;) Hun også tror jeg er rampete hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg føler meg ganske "truffet" faktisk! hehe

Og han andre Steinar har jo da i hvert fall et pent navn :ler:

Så bra da :) Ja, det er et fint navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom på nok en kvinnelig bruker:

Hinata: 167, svart hår, grønne øyer. Slank. Glad i å tegne og male, liker ikke å trene. Veldig morsomm og uhøytidelig dame. Jobber i barnehage. ;) Hun også tror jeg er rampete hehe.

:fnise: Det som stemte var at jeg ikke liker å trene, uhøytidelig og muligens at jeg er morsom, men det kan vel dere svare på ;) Rampete er jeg nok ja :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være rampete er en positiv ting altså. :popcorn:

Vel vel, det kommer jo litt an på da men ..... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får komme med mine gjetninger på Kristian og Steinar da, får prøve å glemme det jeg har lest i tråden.

Kristian:

Brunt hår, tendenser til krøller, blå øyne. Rundt 180, gjennomsnittlig kroppsbygning, men ikke noen bolertype. Tipper at han leser en del bøker, både skjønnlitterære og fagbøker. Ordentlig, er ikke avhengig av nikotin..

Steinar:

Mellomblondt hår, blå øyne, 185, liten pondus på vei. Ser egentlig for meg han som litt tynn og "spjælete" bortsett fra pondusen. Driver med noe innen IT, ser også for meg at han er skilt..

No offence guys ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vel, det kommer jo litt an på da men ..... hehe

Selvfølgelig, jeg er bare rampete når det passer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian82:

-Mørkeblondt hår

-Blå øyne

-ca 180

-Verken tynn eller tykk (med muskler)

-Jobber som økonom

-God selvtillitt til tider kan virke høyt på pæra, men for de som virkelig kjenner snill.

-Hatt en bra oppvekst

Stainar40:

-Brunt hår

-Blå øyne

-Høy

-Litt tynn

-Selvstendig næringsdrivende

-Opplevd mye rart

-Har vært gift, men har ikke barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får komme med mine gjetninger på Kristian og Steinar da, får prøve å glemme det jeg har lest i tråden.

Steinar:

Mellomblondt hår, blå øyne, 185, liten pondus på vei. Ser egentlig for meg han som litt tynn og "spjælete" bortsett fra pondusen. Driver med noe innen IT, ser også for meg at han er skilt..

Du er åpenbart flink til å glemme det du har lest, ja ;):ler:

Blir nok bare 2 rett på deg da, frøken :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...