Gå til innhold

Hvordan ser du for deg utseendet til...


kristian82

Anbefalte innlegg

Kristian ser jeg på som en sossetype (kanskje litt fordi han har sagt selv at han blir sett på som en) - ser litt arrogant ut, men er ganske morsom. litt rapper-type-aktig...

Rapper-aktig altså, hmm :ler:

Ser for meg Polly Ester:

Blond, 168, slank med former, blågrønne øyer, ofte solbrun.

Trygg på seg selv, så derfor ikke en som lager "bråk" eller prøver å heve seg på andres bekostning. Fin rompe av en eller annen grunn. (My mind works in mysterious ways :sjenert: ) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Steinar er snill... og ser snill ut også... han ser ut som en sånn sykepleiermann-type... lysebrunt hår...

Sykepleiermann-type? Hmmmmm - det har jeg aldri tenkt på før - høres litt femi ut - huff! Tror egentlig ikke jeg ser så femi ut da men. Har hår her-og-der i hvert fall hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykepleiermann-type? Hmmmmm - det har jeg aldri tenkt på før - høres litt femi ut - huff! Tror egentlig ikke jeg ser så femi ut da men. Har hår her-og-der i hvert fall hehe

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lancelotte

Vel, jeg er ikke så mye her inne, men jeg kan jo alltids prøve meg :lur:

Kristian:

Brunt hår, grønne øyne, ca 180 høy, normal kroppsbygning, midt i mellom brun, skøyeraktig smil, smal nese, og firkanet ansiktsform.

Steinar: Ganske høy, 185-190. Kommunefarget hår, men en anelse grått. Ganske tynn. Briller. Liker fotografering og friluft. Avlangt fjes. Solbrun.

Brutal mann: 175 høy, kraftig bygget, mørkt hår og brune øyne, muskuløs, litt handyman type, med grov hudtype.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er ikke så mye her inne, men jeg kan jo alltids prøve meg :lur:

Kristian:

Brunt hår, grønne øyne, ca 180 høy, normal kroppsbygning, midt i mellom brun, skøyeraktig smil, smal nese, og firkanet ansiktsform.

:ler:

Ikke helt feil nei ;). Midt i mellom brun hva er det? hehe. Jeg er helt hvit (eller solbrun nå) om det var den naturlige hudfargen du tenkte på. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lancelotte
Ikke helt feil nei ;). Midt i mellom brun hva er det? hehe. Jeg er helt hvit (eller solbrun nå) om det var den naturlige hudfargen du tenkte på. :gjeiper:

Jeg er synsk ser du ;) Midt i mellom brun er vel mest sansynlig ikke helt hvit, så der tok jeg tydeligvis litt feil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er synsk ser du ;) Midt i mellom brun er vel mest sansynlig ikke helt hvit, så der tok jeg tydeligvis litt feil :P

Jeg er solbrun nå da, så kan jo hende det var det som gjorde at sansene dine ble litt lurt, hehe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer virkelig ikke å se for meg noen som helst, jeg :fnise:

Sleazejenta:

173, slank, blond, blågrønne øyer, føflekk på kinnet. Korrekt? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleazejenta:

173, slank, blond, blågrønne øyer, føflekk på kinnet. Korrekt? :lur:

hehe, er nok litt lavere enn 173, og er vel ikke det man ville kalt slank, men ellers, så :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg tror da:

Inx: Ca 184, blond, trent, ser for meg en tøff kar av en eller annen grunn hehe. God selvtillit, men også bra utviklede sosiale antenner. Easygoing.

Jeg er helt enig med deg ;) .. bortsett fra at jeg ikke er spesielt blond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser mennene for seg de ulike damene her?

:popcorn:

Det er noen få som har gjort inntrykk på meg Lotte27 feks. hun ser jeg for meg som den sprudlende energibomben som smiler fra øre til øre, mens hun sliter på treningsstudioet. Tipper hun er ca 170 høy, ganske slank og brunette.

Ellers er det endel damer her som jeg ikke navngir, men felles for dem er at livet skal være hardt og vondt. Og hvis du mottar noe så betyr det at de mister tilsvarende eller mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rapper-aktig altså, hmm :ler:

Ser for meg Polly Ester:

Blond, 168, slank med former, blågrønne øyer, ofte solbrun.

Trygg på seg selv, så derfor ikke en som lager "bråk" eller prøver å heve seg på andres bekostning. Fin rompe av en eller annen grunn. (My mind works in mysterious ways :sjenert: ) :fnise:

:jepp: Du treffer ganske bra... men, blond er jeg ikke og slank er det noen år siden jeg var - men former har jeg ... :)

Det siste er jeg ellers enig i... og fått tilbakemelding på...

Jeg har vel ikke vært den mest fremtredende i forumet så jeg syns du er god på dette her... :tommelsmil:

Endret av Polly Ester
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykepleiermann-type? Hmmmmm - det har jeg aldri tenkt på før - høres litt femi ut - huff! Tror egentlig ikke jeg ser så femi ut da men. Har hår her-og-der i hvert fall hehe

Det er vel gjerne sånn at sykepleiermenn kanskje kan virke litt femi, så der ser vi nok for oss ca det samme... men, de sykepleiermennene jeg tenker på som jeg har møtt eller snakket med er mandige så det holder og litt til...

Det er vel mer holdningen jeg mener, at de virker som myke menn, men er macho allikevel...

Er jeg klønete på å forklare her kanskje... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vel gjerne sånn at sykepleiermenn kanskje kan virke litt femi, så der ser vi nok for oss ca det samme... men, de sykepleiermennene jeg tenker på som jeg har møtt eller snakket med er mandige så det holder og litt til...

Det er vel mer holdningen jeg mener, at de virker som myke menn, men er macho allikevel...

Er jeg klønete på å forklare her kanskje... hehe...

Ja, det høres jo betydelig bedre ut :)

Ei jente som så meg for første gang på bilde syntes visstnok jeg så farlig ut.

Men jeg er egentlig ikke så veldig farlig da - biter bare en gang i mellom ;) hehe

Nei, det blir nok som regel skivebom når man forsøker å forestille seg hvordan noen ser ut her er jeg redd, så det har jeg gitt opp før jeg begynte.

Derimot burde det være mulig å se deler av personligheten igjennom det som skrives :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er ikke så mye her inne, men jeg kan jo alltids prøve meg :lur:

Steinar: Ganske høy, 185-190. Kommunefarget hår, men en anelse grått. Ganske tynn. Briller. Liker fotografering og friluft. Avlangt fjes. Solbrun.

:ler:

En del rett faktisk, men så har du vel juksa også ved å lese de tidligere innleggene tenker jeg ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...