Gå til innhold

Hvordan ser du for deg utseendet til...


kristian82

Anbefalte innlegg

Brutal mann ser jeg for meg som en høy mann med noen få kilo for mye. Han har begynt å få litt grått hår, men holder seg ellers godt.

Kristian tror jeg også er en sånn Emil-aktig sjarmerende fyr. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva jeg tror da:

Brianna: Ca 167 høy, slank, mørkeblond, blå øyer. Innbiller meg at du er veldig sjarmerende og snill. Student - Bi eller noe med omsorg. Muligens litt rampete. :gjeiper:

Inx: Ca 184, blond, trent, ser for meg en tøff kar av en eller annen grunn hehe. God selvtillit, men også bra utviklede sosiale antenner. Easygoing.

Steinar: Ca 177, blond, tynn. Briller og kort hår. Lektor kanskje. Glad i naturen og menneskesinnet hehe. Ganske så jovial type.

Brutal_mann: Lite hår på hodet - men blond, 178 høy, normal kropp. Jobber som elektriker, eventuelt noe med IT. Litt bitter, men snill på bunnen.

:popcorn: Dette var humor! :ler: Traff jeg?

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest40
Joda, man dør ikke av å skravle litt :) hehe

Men nå som jeg har avslørt meg som "ikke på flørter'n", kan jeg driste meg til en beskrivelse av deg også før jeg trekker meg ut av tråden... :)

Høy, mellom 187 og 190.

Mørkt hår, men barbert, rundt ansikt, alltid brun, "body-builder"type... litt bamsete, men alt er muskler. Har to tatoveringer, en på hver overarm.

Jobber med noe fysisk, kjører motorsykkel.

Ha en riktig god natt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå som jeg har avslørt meg som "ikke på flørter'n", kan jeg driste meg til en beskrivelse av deg også før jeg trekker meg ut av tråden... :)

Høy, mellom 187 og 190.

Mørkt hår, men barbert, rundt ansikt, alltid brun, "body-builder"type... litt bamsete, men alt er muskler. Har to tatoveringer, en på hver overarm.

Jobber med noe fysisk, kjører motorsykkel.

Ha en riktig god natt. :)

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar: 170 cm, blond, litt lubben, blå øyne og briller. Søte smilehull i kinnene :popcorn:

1 rett her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, hvis jeg skal se bort i fra informasjonen jeg nå har fått vite, så har jeg sett for meg kristian82 slik:

- Høy

- Blå øyer

- Blondt hår

- Tynn med samtidig muskuløs

- Går som oftest i skjorter og likende

- Lang ansiktsform

Brianna:

- Ca 165 cm

- Slank

- Brunt hår

- Brune øyer

- Oval ansiktsform

Steinar40

- Brunt hår

- Blå øyer

- Høy

- Slank, med noen ekstra kilo på magen

- Lang ansiktsform

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler du av meg? :(

Skjønner av reaksjonen at jeg bommet totalt... men det var godt ment... :ler:

Jada, ingen skade skjedd :) hehe Men jeg tror vi trygt kan si du bommet litt, ja ;) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satser på at det var de søte smilehullene som var rett :jepp:

Du snakker altså! Jeg har jo smilehuller faktisk - det glemte jeg hehe

Da ble det 2 rett på deg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hvis jeg skal se bort i fra informasjonen jeg nå har fått vite, så har jeg sett for meg kristian82 slik:

- Høy

- Blå øyer

- Blondt hår

- Tynn med samtidig muskuløs

- Går som oftest i skjorter og likende

- Lang ansiktsform

:fnise:

:ler: Ja, må se bort fra informasjonen man får vite, er det innbilte utseende som er artig og høre. Traff jeg på noen på min gjetning ovenfor da, Steinar f.eks? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar40

- Brunt hår

- Blå øyer

- Høy

- Slank, med noen ekstra kilo på magen

- Lang ansiktsform

:fnise:

2 eller kanskje 3 rett her ;) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva jeg tror da:

Steinar: Ca 177, blond, tynn. Briller og kort hår. Lektor kanskje. Glad i naturen og menneskesinnet hehe. Ganske så jovial type.

:popcorn: Dette var humor! :ler: Traff jeg?

Ikke så verst, Kristian :) Men fortsatt ikke alt som passer helt ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moralen her er krystallklar! hehe

Man må aldri "date" noen uten at begge har sett et bilde av hverandre først :) hehe

Og fått en realistisk beskrivelse av fysikken ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da begynner jeg å danne meg et ganske klart bilde av Steinar: Blond og jovial fyr med smilehull og noen ekstra kilo på magen. Passe høy og muligens lektor :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja da begynner jeg å danne meg et ganske klart bilde av Steinar: Blond og jovial fyr med smilehull og noen ekstra kilo på magen. Passe høy og muligens lektor :jepp:

MM,det tror jeg også- med unntak av at jeg tror han er tynn uten mage. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da begynner jeg å danne meg et ganske klart bilde av Steinar: Blond og jovial fyr med smilehull og noen ekstra kilo på magen. Passe høy og muligens lektor :jepp:

Tja, ikke helt rett og ikke helt feil ;) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg folk hele tiden når jeg leser innlegg, jeg.. uansett om det er her på singel eller på andre forum...

Og brutal mann er ikke så brutal som han later som... han er mørk, ikke så veldig høy og har et bra utseende.... slank...

Steinar er snill... og ser snill ut også... han ser ut som en sånn sykepleiermann-type... lysebrunt hår...

Kristian ser jeg på som en sossetype (kanskje litt fordi han har sagt selv at han blir sett på som en) - ser litt arrogant ut, men er ganske morsom. litt rapper-type-aktig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...