Gå til innhold

Tynne jenter er pene


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg sier ja takk begge deler! Finnes pene slanke damer, så lenge de ikke er avmagret er det vel ingenting å klage over? Er slank selv, trener mye, og er fornøyd med kroppen min!

Men, jeg har heller ikke noe imot damer med litt mer kjøtt på kroppen. Alle har sin egen sjarm! Når det kommer til hvem som er best å ta på, så tror jeg nok det er forskjellig fra hånd til hånd :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det er noe fint når alt er flatt, men veltrente jenter med former synes jeg er vakkert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Anonym bruker..Når ble det tidsfrist på å si sin mening? Svar meg på det..Og uansett hvor seint jeg svarer har jeg no lov til å blande meg inn visst jeg vil, og er du ikke litt enig i hva jeg mener med at dere gutta/menn skal lage dere formeninger om oss??Dere kan jo likesågodt stå ute på gatene i Bergen og dele ut terningskast..

Jeg tror at det er ironiskt at du klager på at denne tråden er tåpelig og finnes, men isteden for å la den "død ut" og "glemme den" så MÅ du kommentere, for å få den helt på fremsiden igjen og for at flere folk kan kommentere.. :fnise:

Anonym poster: c2117f9d7865622b62f741985e69a8fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er noe fint når alt er flatt, men veltrente jenter med former synes jeg er vakkert. :)

Helt enig! Det er muskler som lager former, både på menn og kvinner, så det er pent. Jeg syns fett er mer "akseptabelt" på jenter, enn på gutter, men på begge kjønn er naturlige muskler pent.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på tynn hard mage og små pupper. De er jo flotte og se på, for guds skyld. Men er de like gode å ta på som kvinner i normal/normal + leiren? Spørsmålet er siktet mot menn.

Personlig tenker jeg: Tynn er penere å se på, mens normal/normal + er bedre å ta på.

Hvis personligheten er vakker, så er alt vakkert.

Tynne jenter er ikke så vakre som dersom de klarer å legge på seg fire kg, men det er irrelevant. Dersom personligheten er vakker , så er hun vakker.

Jeg hadde noe på gang med tynn dame med absolutt flate bryster en gang, og hun var faktisk absolutt god å ta på. Brystene var også gode å ta på, men de danset ikke like morsomt som større bryster kan. Det var forøvrig uinteressant der og da. De brystene var faktisk fullt ut gledelige.

Det finnes menn som er feit-fetishister, og det finnes mager-fetishister. Jeg er ikke der. Jeg liker deilige damer uavhengig av fettprosent.

Men hvordan de er mentalt er vesentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser jo helt photoshoppet ut :sjokkert: Jeg hadde vært redd for å knuse henne hvis jeg skulle hatt sex med henne. Anonym poster: 09359882c4f95f4f0f161fcd33f4c241

Null stress, er ho virkelig "real life" barbie er det uaktuelt likevel..

Vi har alle sett barbies "kvinnelige deler" :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tynn og pen jente :)

valeria-75252499109.jpeg

Anonym poster: a45d4f61ce15249c6c9476ddbf8e8e34

Hun kan bli vakker dersom hun spiser mer mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...