Gå til innhold

Flere som har lyst på kjæreste..

Brianna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

- høy og mørk (ikke en nødvendighet, kan diskuteres)

- morsom

- opptatt av utseende til en viss grad (trener, kler seg bra)

- har mange venner, er glad i å sosialisere seg

Dette er egenskaper jeg setter veldig pris på :)

Først fortalte du oss at du så gjerne ville ha en kjæreste (det er så mange som finner hverandre for tiden), og deretter: hvorfor kommer ikke Prince charming til DEG. Så endelig, dine krav til " Mr. Right"........

jeg har vært singel selv en stund, har sveipet innom noen datingsider på nettet o.s.v. Det som er betegnende fra damene er nettopp disse 3 første kravene du stiller. Det vil jo si at man i den ariske rasen; dersom man har gener som høy og mørk : da er du i den øverste kategorien av hva en kvinne ønsker seg. Det betyr vel kjære Brianna at de fleste høye og mørke er opptatt !! Ikke ? De fleste som er født høye og mørke vet vel også å ta vare på seg (har du sett mange høye, mørke og FETE ??). Allerede der tror jeg nedslagsfeltet ditt er begrenset og derfor må du kanksje vente en stund før den rette dukker opp......og for all del, ikke vær desperat da.....ta det med ro, kos deg som singel, vær sosial, kos deg i ditt eget selskap, gjør noe nytt, utdannelse, trening eller en utfordring du finner interesse i.....kanskje akkurat DER finner du den rette (ihvertfall ikke på byen). Wish u luck.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det disse damene ikke har, som disse mennene ser etter for forhold da?

De fleste "kjekke" menn du treffer ute på byen er IKKE ute etter noe forhold i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først fortalte du oss at du så gjerne ville ha en kjæreste (det er så mange som finner hverandre for tiden), og deretter: hvorfor kommer ikke Prince charming til DEG. Så endelig, dine krav til " Mr. Right"........

jeg har vært singel selv en stund, har sveipet innom noen datingsider på nettet o.s.v. Det som er betegnende fra damene er nettopp disse 3 første kravene du stiller. Det vil jo si at man i den ariske rasen; dersom man har gener som høy og mørk : da er du i den øverste kategorien av hva en kvinne ønsker seg. Det betyr vel kjære Brianna at de fleste høye og mørke er opptatt !! Ikke ? De fleste som er født høye og mørke vet vel også å ta vare på seg (har du sett mange høye, mørke og FETE ??). Allerede der tror jeg nedslagsfeltet ditt er begrenset og derfor må du kanksje vente en stund før den rette dukker opp......og for all del, ikke vær desperat da.....ta det med ro, kos deg som singel, vær sosial, kos deg i ditt eget selskap, gjør noe nytt, utdannelse, trening eller en utfordring du finner interesse i.....kanskje akkurat DER finner du den rette (ihvertfall ikke på byen). Wish u luck.....

Ja, kanskje det er jeg som må slutte å lete etter en spesiell type.. De jeg har falt for før har bare dukket opp av intet!! :) da blir nok søket litt lettere.. :) takk for svar forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje det er jeg som må slutte å lete etter en spesiell type.. De jeg har falt for før har bare dukket opp av intet!! :) da blir nok søket litt lettere.. :) takk for svar forresten!

Bruk hodet, ikke la deg utnytte og ikke minst vær litt realistisk. Du er åpenbart veldig ung så du har tiden foran deg. Ta den tiden det trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
De fleste "kjekke" menn du treffer ute på byen er IKKE ute etter noe forhold i det hele tatt.

Så rart. Har truffet flere menn på byen som er klar for forhold jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok... :P det var kjip tilbakemelding, spesielt det siste du sa der.. men kanskje ikke helt urettferdig. Altså, de "dumper" meg uten å ha blitt kjent med meg i det hele tatt, altså de var bare ute etter en ting i utgp... det er bare jeg som noen ganger tror at et ONS betydde mer enn det han tydeligvis mente med det..

Jeg bare tenker på hva andre har skrevet her tidligere. Det virker rett og slett som om "kjekkaser" som leter etter enkle bytter for one night stands for mange kvinner til å tro at de kan få bedre enn det de faktisk kan få. Husker jo noe fra en annen debattant som også ikke fant noen som var bra nok. Så kom en glad melding om at hun hadde truffet en flott mann, etterfulgt av undring over hvorfor han ikke lenger svarte på SMSene hennes. Det virker rett og slett som at noen menn har spesialisert seg på typiske "Sukker-jenter".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det disse damene ikke har, som disse mennene ser etter for forhold da?

At de er pene og smarte nok til at de tør å vise dem frem til kameratene sine. Samme som med mange damer egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart. Har truffet flere menn på byen som er klar for forhold jeg...

Javel, så nå er dere lykkelig gifte alle sammen da eller? ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukker-jenter? Ble litt nyskjerrig..

Den typen som vanker på sjekkesiden Sukker. Det typiske er kvinne fra Oslo Vest, brukbar utdannelse, brukbar jobb, trener, god selvtillit, opptatt av utseende også videre, men litt for middelmådig utseende til å fenge de mest attraktive mennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den typen som vanker på sjekkesiden Sukker. Det typiske er kvinne fra Oslo Vest, brukbar utdannelse, brukbar jobb, trener, god selvtillit, opptatt av utseende også videre, men litt for middelmådig utseende til å fenge de mest attraktive mennene.

OK. Fra nå av skal jeg ikke være intime med noe menn før jeg vet at de virkelig er intreessert i MEG, og ikke bare bruker meg. Skjønner nå at jeg er rett og slett for naiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Fra nå av skal jeg ikke være intime med noe menn før jeg vet at de virkelig er intreessert i MEG, og ikke bare bruker meg. Skjønner nå at jeg er rett og slett for naiv.

BINGO! 10 poeng til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda en tråd som ender opp med milde personagrep, vel jeg kan forstå at dere vil presse inn i hodet hennes at hun er kravstor, men ta det da litt rolig, selv om jeg er helt enig, hun er kun 18 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

De er ikke nødvendigivs middelmådige i utseende heller, men de er middelmådige i poersonligheten og er fort uhyre kjedelige å tilbringe tid med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Eventuelt at du er såpass ung og uerfaren at du ennå ikke har klart å få kontroll på hvilke menn som gir deg det du faktisk vil ha.

Sånn sett undres jeg over at ingen av KG sine godt gifte kvinner har prestert å komme hit med sine tips og råd. De burde jo strengt tatt ha en viss erfaring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
De er ikke nødvendigivs middelmådige i utseende heller, men de er middelmådige i poersonligheten og er fort uhyre kjedelige å tilbringe tid med.

Nå har jeg hatt 100 vis av meningsløse diskusjoner på diskusjon.no med deg, holder det ikke å være en bitter grinebiter på et forum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hei :) Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, må bare få det ut:

Jeg vil ha kjæreste nå! Ønsker å ha en som bare har øyne for meg.. :rødme:

Jeg er faktisk pen, morsom, søt og smart! :) SÅ HVOR ER DU? Er det noen som føler på samme måte? Hvorfor kommer ikke prince charming ridende og snapper meg opp snart? Vet jeg er kresen, men tross alt.. jeg er verdens beste kjæreste!! Hvor skal jeg la deg finne meg? :yvonne:

Har noen et trøstende ord eller to? Noen tips for hvordan jeg føler meg? :) Føler alle møter noen for tiden, unntatt meg.

Leser at til og med Ivanka Trump har klart å lure en mann til å ville være med henne. Da er det kanskje håp for oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Til Brutal Mann

Hallo, kjekke og rike menn, er jo ofte sammen med middelmådige kvinner, så det menn her sier stemmer jo ikke alltid...

Tobakks-Andresen er sammen med en lubben og halvgammel flyvertinne med kort Gro Harlem Brundtland-hårfrisyre, og hesteansikt-look,

Reitan-brødrene er sammen med helt middelmådige damer,

Kronprinsen giftet seg med en middelmådig jente på trygd med middelmådig utseende, uten utdanning, og fra et lavere middelklassehjem,

Kongefamilien Europa over har giftet seg med søte jenter, men som kommer fra arbeider- eller vanlig middelklassehjem, noen mindre søte, andre mer søte

Flere norske menn i finanslivet har funnet seg middelmådige piker, både i utseende og utdanning...

Så forstår ikke helt det der med at de "kjekke, høye og mørke" er så kresne når det kommer til skillet mellom ONS og forhold, slik Brutal Mann hevder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...