Barbie Skrevet 2. august 2003 #1 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg leste i Minnie's ordbok at hennes kjære Caspian er død. Jeg vil med dette få uttrykke min dypeste medfølelse. Dette var veldig trist. Varme tanker går til deg,Minnie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 2. august 2003 #2 Del Skrevet 2. august 2003 Min dypeste medfølelse. Kondolerer. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 2. august 2003 #3 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg er ikke den som "kjenner" deg best Minnie, men jeg tenker veldig på deg nå. Ufattelig trist. Store klemmer til deg. Håper familiene deres er raskt på plass hos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 2. august 2003 #4 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg har skrevet i dagboken, men kan også skrive her; Min dypeste medfølelse for deg nå, Minnie. Veldig trist å høre om tapet ditt. :cry: Klemmer, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 2. august 2003 #5 Del Skrevet 2. august 2003 Dette var tragisk , føler med deg Minnie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. august 2003 #6 Del Skrevet 2. august 2003 Heregud så tragiskt! All min medfølelse til Minnie nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. august 2003 #7 Del Skrevet 2. august 2003 Det var bare tragisk - forferdelig trist å høre om tapet ditt. Min dypeste medfølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 2. august 2003 #8 Del Skrevet 2. august 2003 Hvis det er sant, er det ufattelig trist. Husk å passe på deg selv, Minnie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 2. august 2003 #9 Del Skrevet 2. august 2003 Sender kondolanse til deg Minnie... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 2. august 2003 #10 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg har summet meg såvidt etter å ha lagt ut Minnies melding i Minnies Ordbok og i Vi som sørger. Det er helt ufattelig :o Og som mange av dere har sagt - det finnes ikke ord... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #11 Del Skrevet 2. august 2003 Huff så trist. :cry: Min dypeste medfølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 2. august 2003 #12 Del Skrevet 2. august 2003 Kondolerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 2. august 2003 #13 Del Skrevet 2. august 2003 Dette var ufattelig trist å lese. Kondolerer. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 2. august 2003 #14 Del Skrevet 2. august 2003 utrolig trist å høre. Sender varme tanker og tenker på deg minnie. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 2. august 2003 #15 Del Skrevet 2. august 2003 Dette var helt forferdelig. All min medfølelelse til deg Minnie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celine Skrevet 2. august 2003 #16 Del Skrevet 2. august 2003 Ble virkelig lei meg nå... :cry: Vi er mange som tenker på deg og bryr seg om deg, minnie. Mange mange trøsteklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 3. august 2003 #17 Del Skrevet 3. august 2003 Minnie - ord kan ikke beskrive.... Kondolerer :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 3. august 2003 #18 Del Skrevet 3. august 2003 Mange trøsteklemmer fra meg også. Dette var utrolig trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 3. august 2003 #19 Del Skrevet 3. august 2003 Meget lei meg på dine vegne, Minnie. Dessverre er det ingenting jeg kan gjøre for å lette din hverdag. Men jeg tenker på deg. Klem fra joplaya. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 3. august 2003 #20 Del Skrevet 3. august 2003 Dette er så ufattelig tragisk, at det er vanskelig å finne ord. Min dypeste medfølelse til Minnie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå