Gå til innhold

Hadde en ONS på lørdag....

Gjest Gjest Kamilla

Anbefalte innlegg

Sjangsen for at både han skal ha en kjønnssykdom, og at kondomen sprekker er såpass liten at jeg synes ikke det er noe å stresse med, utover at man bør teste seg regelmessig, når man ikke har fast partner. Kondomer er også veldig sikre så lenge man bruker dem korrekt.

Med HIV og andre uhumskheter så kan du aldri være for forsiktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestdeluxe
Tror du virkelig på at det er en 100% garanti!?

Les mitt motto under.

Du får ikke 100% garanti på slikt.

Noen sjanser må man bare ta, når sannsynligheten for at det skal skje noe farlig er så uhyre liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke 100% garanti på slikt.

Noen sjanser må man bare ta, når sannsynligheten for at det skal skje noe farlig er så uhyre liten.

Jeg tar i hvert fall ingen sjanse før jeg VET det.

Må selvfølgelig tro litt på folk da - som virker normale og ansvarsfulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar i hvert fall ingen sjanse før jeg VET det.

Må selvfølgelig tro litt på folk da - som virker normale og ansvarsfulle.

Poenget er at du kan være så tilsynelatende ansvarsfull og normal som bare det - er nok at du har hatt feil partner 1 gang. Har ikke noe med å stole på folk/tro på folk, enten har du testet deg og VET at du er frisk, eller så VET DU IKKE om du er frisk, men TROR med mer eller mindre grunn at du ikke har noen sykdommer. Seff helt uaktuelt for min del å ha ubeskyttet sex med en når jeg - VET jeg er frisk, mens hun TROR hun er frisk. Noway in hell!

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at du kan være så tilsynelatende ansvarsfull og normal som bare det - er nok at du har hatt feil partner 1 gang. Har ikke noe med å stole på folk/tro på folk, enten har du testet deg og VET at du er frisk, eller så VET DU IKKE om du er frisk, men TROR med mer eller mindre grunn at du ikke har noen sykdommer. Seff helt uaktuelt for min del å ha ubeskyttet sex med en når jeg - VET jeg er frisk, mens hun TROR hun er frisk. Noway in hell!

Ja, får man noe sånt svineri så er det for sent å teste seg dessverre.

Er jo skandale i engelsk fotball nå - 6 fotballspillere (med familier) som har rota med samme HIV positiv kvinne - veldig smart. Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, får man noe sånt svineri så er det for sent å teste seg dessverre.

Er jo skandale i engelsk fotball nå - 6 fotballspillere (med familier) som har rota med samme HIV positiv kvinne - veldig smart. Nei.

Ja, hørte det! Må jo være maximalt jævelig å gå og vente på svar på den testen. I tillegg så slår jo ikke HIV ut på tester før det har gått ca 3 mnd. siden man hadde sexen - kan jo bli en laaaang ventetid. Stakkars konene og kjærestene deres, brått har de fått HIV p.g.a. mannens sidesprang.

Jepp, litt feil rekkefølge og ha sex og så sjekke seg etterpå. Da er det jo ofte alt for sent!

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...