Gå til innhold

Fett på lårene


Kid-a

Anbefalte innlegg

Hvordan skal jeg trene bort det fettet som henger på innsiden og utsiden av lårene? Jeg trener ganske mye for tiden, men det skjer ingenting... jeg prøver å sykle, jogge, trene styrke i beina (både forside og bakside lår, pluss inn- og utside). Allikvel forsviner ikke en dritt.

Jeg er så lei av beina mine.

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan spiser du? Du kan jo ikke trene vekk fett (noe av det kan bli muskler) - du må slanke det vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whatever... jeg vil bare ha det bort. Er ikke feit ellers, det er bare disse lårene. Ønsker ikke å gå ned i vekt, iallfall ikke mye. Jeg er normalt slank.

Jeg spiser vanlig, tror jeg. Et par brødskiver til frokost, et mellommåltid (yoghurt eller frukt), en posjon middag og et par brødskiver på kvelden. Føler ikke at jeg kan kutte ned på det, heller. Jeg drikker vanligvis vann eller melk (skummet).

HJELP MEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PunkyB har helt rett - det går ikke an å trene vekk fett. Fettet kan bare forbrennes ved å bruke mer energi enn man inntar. Så sånn sett forbrenner du jo mer hvis du trener masse kondisjonstrening, det er klart. :wink:

Nå sier du at du ikke ønsker å gå ned i vekt da, så da er det ikke så mye du kan gjøre. Trener du med belastning i noen måneder vil jo fordelingen mellom magert vev (muskelvev) og fettvev i kroppen endres noe da, såfremt energiinntaket ikke økes. Ofte økes energiinntaket noe ved trening fordi apetitten øker. Men man har jo masse igjen for treningen uansett da!

Vel, det var vel neppe dette du var ute etter...

Lykke til i alle fall! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du nå egentlig så feite lår, Kid-a? Eller tror du dette er en litt skjev oppfatning av dem? Ville jeg synes du hadde feite lår? Eller ville jeg synes du hadde litt kvinnelige former?

Du spiser absolutt ikke for mye, som du selv sier, kan du ikke kutte ned på noe av det. Fett kan du forbrenne, du kan trene for å få mer muskler og bli sterkere. Men hvis du ikke er feit ellers, så spørs det om det ikke er meningen du skal ha litt kvinnelige lår. Og de funker da? Gjør de ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

surr de inn med plastfolie og ta deg en rask spasertur i ca 1/2 - 1 time 3 ganer i uken, og du vil merke forskjell fort

surr plastfolie rundt slik at det sitter ganske stramt, huden skal ikke puste, for da jobber den bedre, veldig effektivt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Surr deg for Guds skyld ikke inn i plastfolie, Kid-A.

Ikke gjem vekk figuren din...

Tipper du har kvinnelige lår (sikkert feminin figur) - og det er jo ikke akkurat idealet i dag. Vel - ikke det offisielle idealet.

Selv om det ikke hjelper - så er det en sannhet at om du er passe slank ellers, så er lårene slik de skal være.

Jeg er også slik. Jeg får høre at jeg er "ultra-feminin", - og at det er kjempedeilig. :D

Dette med å ha så tynne lår som mulig, er en motesak, skapt for å skape hysteri.

Foreslår at du heller spør gutta om hva de synes.

Smaken er selvsagt også delt her, men de fleste menn over tyve setter pris på å ta på en kvinne - med hofter og lår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Surr deg for Guds skyld ikke inn i plastfolie, Kid-A.

Ikke gjem vekk figuren din...

Tipper du har kvinnelige lår (sikkert feminin figur) - og det er jo ikke akkurat idealet i dag. Vel - ikke det offisielle idealet.

Selv om det ikke hjelper - så er det en sannhet at om du er passe slank ellers, så er lårene slik de skal være.

Jeg er også slik. Jeg får høre at jeg er "ultra-feminin", - og at det er kjempedeilig. :D

Dette med å ha så tynne lår som mulig, er en motesak, skapt for å skape hysteri.

Foreslår at du heller spør gutta om hva de synes.

Smaken er selvsagt også delt her, men de fleste menn over tyve setter pris på å ta på en kvinne - med hofter og lår.

Hva med å trives med sin egen kropp, og ikke være opptatt av hva alle andre mener?

Jeg synes faktisk det er mye viktigere at jeg selv synes jeg er fin enn at 100 mannfolk sier at jeg er fin, for liker jeg ikke kroppen min, så spiller det ingen rolle hva alle andre mener og syns

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusenfryds og Caramels svar = :Nikke::Nikke::Nikke:

Trene kan du jo gjøre allikevel - for fysisk og psykisk velvære. Da blir også lårene dine faste og fine. Det er nå engang konsistensen som er viktig når det gjelder lår og rumpe da! Myye bedre med kvinnelige og faste lår enn tynne og slappe (slappe blir de før eller senere hvis man beveger seg for lite uansett om de er tynne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hva med å trives med sin egen kropp, og ikke være opptatt av hva alle andre mener?

Jeg synes faktisk det er mye viktigere at jeg selv synes jeg er fin enn at 100 mannfolk sier at jeg er fin, for liker jeg ikke kroppen min, så spiller det ingen rolle hva alle andre mener og syns

Ventet meg kommentar når det gjaldt utsagnet om å "spørre gutta". ;)

Det jeg mener, er at det er smartere å se på hva som er naturlig (vi er dyr - vi tenner på det naturlige), enn det som presenteres som "normalt".

Ikke at hun skal dømme seg selv ut i fra hva andre mener - men få øynene opp for at hun faktisk har en kjempefin kvinnekropp - at det er det hun skal ha, og at det faktisk er veldig digg.

At normale jenter synes de har for store lår, rumpe, for brede hofter osv. er nemlig kun et resultat av en manipulerende industri som har som eneste mål her i verden å tjene penger.

Derfor rådet om å spørre mer jordnære menn om hva de liker.

Skjønner du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja da jeg skjønner :P men det spiller liten rolle hva andre mener når en selv ikke er fornøyd.

ja media har vært med på å fremheve kvinnekroppen på en måte som ikke er sunt i det hele tatt, men det behøver ikke dermed være derfor enkelte velger å alnke seg ol, jeg bryr meg katten om hvordan alle andre ser ut, for min del må de se ut som de selv vil og ønsker, men ejg bryr meg om min egen kropp. Min kropp er den jeg skal leve med i mange herrens år enda håper jeg, og da vil jeg trives i den. Om en velger å se ut som en modell eller om en velger å se ut som noe annet spiller ingen rolle, om det er kvinnelig, eller det er kvinnelig spiller heller ingen rolle om jeg selv ikke trives med meg selv.

Jeg er i mot det slankehysteriet som er i dagens samfunn, for en kan faktisk gå ned i vekt på en sunn og fornuftig måte der trening og sunn kost er det viktigste.

Jeg er ikke noen modell type selv, men trives nå med den kroppen jeg har akkurat nå, og det er ikke for mye og ikke for lite. Om jeg er feminin?ja det synes jeg selv.

Men hadde du spurt meg om det for noen år siden da hadde jeg sagt nei, for da var jeg virkelig overvektig, og det trivdes jeg ikke med, og dermed gikk jeg inn for å gjøre noe med det, og det klarte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Poenget her er jo at Kid-A er alt annet enn overvektig - og ikke trenger å slankes.

Diskusjonen er en annen når det gjelder mennesker som sliter med overvekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kid-A

Har du vurdert muligheten for at du er arvelig belastet med cellulit? den går det ikke an å forandre på - uansett hva du spiser, eller hvor mye du trener. Den er genetisk - og vi må bare leve med den :evil:

BC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det er altså ikke håp for meg?

Det er ikke sånn at jeg ikke kan gå ned noen kilo, men jeg gidder ikke stresse med det for slankinga sin del, om dere skjønner. Må jeg slanke meg for å få bort det ekle fettet, så ja. Da blir det vel til det. Jeg har rare lår, de er ikke kvinnelige, bare ekle. De har sånne klumper på innsiden, som butter når jeg går... lårene er inntil hverandre, liksom, men bare helt øverst. Det er samme greia på utsiden, men de butter ikke...

Nuvel.

Kid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har dame-lår - rare, søte Kid-a. Sånne har jeg også. Det er ikke rare små klumper, det er former. Noen har mer og noen mindre. Og dette er den fasongen du har. Selv om du slanker deg, endrer du ikke kroppsfasong på den måten.

Let litt i forumet, så finner du mange "lårene gnisser"-tråder. Dette er helt som det skal være.

Opp med nesa, se fremover - ikke glan på lårene dine da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...