Gå til innhold

Ønsker å lære å snakka kroatisk!


Gjest Noen som kan kroatisk?

Anbefalte innlegg

Gjest Noen som kan kroatisk?

hei!

jeg ønsker å lære å snakke kroatisk ettersom jeg feriere ofte og lenge i landet.

Men da jeg søkte på internett fant jeg ikke ut noen plasser man kan lære det utenom i oslo. Selv bor jeg i stavanger-området.

Er det noen som vet om noen plasser man kan ta et kurs for å lære?

Dersom det er noen der ute som kan språket og som kunne tenke seg å lære meg det hadde jeg blitt veldig glad!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice
hei!

jeg ønsker å lære å snakke kroatisk ettersom jeg feriere ofte og lenge i landet.

Men da jeg søkte på internett fant jeg ikke ut noen plasser man kan lære det utenom i oslo. Selv bor jeg i stavanger-området.

Er det noen som vet om noen plasser man kan ta et kurs for å lære?

Dersom det er noen der ute som kan språket og som kunne tenke seg å lære meg det hadde jeg blitt veldig glad!:D

Har du søkt på serbokroatisk? Da tenker jeg du får mange flere treff. Folkeuniversitetet/friundervisningen holder kurs i dette mange steder. Selv har jeg komplett kurspakke fra Linguaphone, lærebok, håndbok (på engelsk riktignok), CD-er. Den er beregnet på selvstudium. Jeg er svært fornøyd og kan anbefale dette. En forutsetning er selvfølgelig at du kan engelsk så noenlunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...