Gå til innhold

Din pinligste date. Hvordan var den?

kristian82

Anbefalte innlegg

Jeg er forstatt utrolig pinlig berørt over at jeg ikke skjønte det utifra samtalene våre :fnise:

Akkurat det tenkte jeg ikke på engang, da er jo historien enda artigere! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pinlig date kan jeg ikke si at det var egentlig, mer morsom når jeg tenker tilbake på det.

Jeg var 18år, og drit forelsket i noen. Vi flørtet heftig hver dag, men avstanden var for stor.

Så en dag satt jeg på ferja og fikk en telefon fra en fyr jeg ikke kjente. Han hadde visst fått nummeret mitt av noen andre.

Han gikk i militæret og var i byen på perm, og ville gjerne at jeg skulle "vise" han byen. Han tok ikke et nei for et nei.

Så ok, jeg sa han kunne være med på en fest hos ei venninne.

30 min inn i festen satt han å tafset på meg, strøk meg over ryggen, over lårene og prøvde å kysse meg. Jeg måtte si at han burde roe seg ned.

Jeg likte ikke denne "daten" han tydligvis trodde vi hadde, så resten av kvelden satt jeg på gangen å snakket i telefon med vedkommende jeg var forelsket i, mens han militærfyren kastet seg over en venninne som var mer enn villig til å være ukens feltmadrass.

og tror dere ikke at hun også ble smellt på tjukken, av militærfyren :skratte:

Jeg har også vært med på en date jeg ikke visste var en date før jeg satt fast i limen.

Dette var nytårsaften. Jeg sa ja til å være med på fest hos noen jeg ikke kjennte. Trodde søstera til ei venninne skulle være der, hun dreiv nå på med han som spurte om jeg også ville komme.

Halvveis til festen (som var 1 t og 30 min, fra der jeg bor med null niks bussforbindelse) fikk jeg vite han hun ikke skulle være der.

Jaja, jeg tok det med ro. En fest med ingen kjente. Det var gøy, hyggelige mennesker, men.... ALLE trodde jeg var der på date eller var sammen med han her fyren. Og etter 4øl.... ja, 4 ØL var han dritings, gikk ned på kne foran alle og spurte om det ikke kunne bli noe mer mellom oss, for han følte så hinsides mye for meg.....spesiellt siden han så vidt hadde sett meg før.

jeg sa pent nei, det skjer ikke. Så da hoppet han på noen nye jenter som kom og alle de andre på festen syntes sååå synd på meg, for jeg var jo der med han, og nå var han med andre jenter!

Alle trodde også at jeg visst nok skulle overnatte hos han også...... hell no, jeg hadde avtalt henting jeg. Og rett etter dette "frieriet" ba jeg mamma kjøre 1t og 30 min for å hente meg :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinlig date kan jeg ikke si at det var egentlig, mer morsom når jeg tenker tilbake på det.

Absolutt artige historier ja, Avalon! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt artige historier ja, Avalon! :ler:

Hehe, ja jeg synes det er ganske morsomt nå, selv om han nyttårsfyren ble litt for meget så er det faktisk morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_chris_*

En gang skulle jeg være hyggelig å spleise en kompis og ei vennine av meg :)

Jeg og kompisen min var på en bar tidlig en kveld, og vennina mi skulle komme der å møte ham, før jeg trakk meg stille og rolig tilbake. Da vennina mi kom lo jeg så mye at jeg pissa nesten i buksa :D

Der stod de da, "paret", med jeans i lik farge og akkurat lik genser :skratte: Match made in heaven spør du meg! Ifølge vennina mi er det hennes verste date

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Oslojente_*

Her var det mange morsomme historier ja.

Min verste og pinligste date var med en jeg hadde truffet på internett, vi hadde ikke pratet så lenge, men han virket jo hyggelig nok. Vi skulle møtes på en cafe og jeg sendte ham en melding om at jeg var på vei. Fikk da svar: ok, sitter utenfor, liten og tjukk....

Jeg tenkte bare hallo hva er dette liksom, men kunne jo ikke backe ut nå. Da jeg kom dit så jeg at han var såvidt høyere enn meg (jeg er 1.70) og heller lubben enn tjukk.... jaja det var vel ikke så farlig, tenkte jeg, det kan jo være kjemi likevel.

Da vi kom inn insisterte han på at vi skulle kjøpe en flaske vin, selv om jeg sa at jeg ikke er så veldig glad i det. Han følte også at han måtte fortelle meg en rekke ganger at han var en veldig kjedelig person. Jeg forsøkte likevel å få opp stemningen ved å spøke litt selv... husker ikke helt hva han sa, men jeg svarte ironisk at jeg var tidligere medlem av hell´s angels og at jeg nå var på flukt fra både dem og politiet... han skjønte ihvertfall at det var en spøk, men under hele daten fortsatte han å ta det opp.

Han spurte meg om jeg trente mye hvorpå jeg svarte at jeg går mye tur med hunden min, men ellers ikke så mye (jeg er naturlig slank). Han syntes at det var bra siden han ikke liker jenter som trener... "jeg hater å trene og kommer til å bli ganske overvektig"...også en ting å si på date.

Da han kom tilbake etter en dotur var han veldig overrasket over at jeg fortsatt var der siden "alle pleier å gå mens jeg er på do".

Vi fikk til slutt drukket opp vinflasken og fikk betalt og gikk. Selv om jeg egentlig ikke ville ha vin og han hadde insistert på en ganske dyr en måtte vi jo selvfølgelig dele regningen. Han betalte nøyaktig på kronestykket så jeg følte at jeg måtte legge på ekstra driks.

Jeg trenger vel kanskje ikke å si at det ikke ble noen 2. date...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestdeluxe
Hvordan var den mest pinlige daten du har vært på?

Det må ha vært på videregående skole der jeg var på en date og sa inngenting. Det var bare helt stille. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da han kom tilbake etter en dotur var han veldig overrasket over at jeg fortsatt var der siden "alle pleier å gå mens jeg er på do".

Egentlig er det jo litt tragisk, men det der var på en måte morsomt allikevel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang skulle jeg være hyggelig å spleise en kompis og ei vennine av meg :)

Jeg og kompisen min var på en bar tidlig en kveld, og vennina mi skulle komme der å møte ham, før jeg trakk meg stille og rolig tilbake. Da vennina mi kom lo jeg så mye at jeg pissa nesten i buksa :D

Der stod de da, "paret", med jeans i lik farge og akkurat lik genser :skratte: Match made in heaven spør du meg! Ifølge vennina mi er det hennes verste date

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange morsomme historier ja.

Min verste og pinligste date var med en jeg hadde truffet på internett, vi hadde ikke pratet så lenge, men han virket jo hyggelig nok. Vi skulle møtes på en cafe og jeg sendte ham en melding om at jeg var på vei. Fikk da svar: ok, sitter utenfor, liten og tjukk....

Jeg tenkte bare hallo hva er dette liksom, men kunne jo ikke backe ut nå. Da jeg kom dit så jeg at han var såvidt høyere enn meg (jeg er 1.70) og heller lubben enn tjukk.... jaja det var vel ikke så farlig, tenkte jeg, det kan jo være kjemi likevel.

Da vi kom inn insisterte han på at vi skulle kjøpe en flaske vin, selv om jeg sa at jeg ikke er så veldig glad i det. Han følte også at han måtte fortelle meg en rekke ganger at han var en veldig kjedelig person. Jeg forsøkte likevel å få opp stemningen ved å spøke litt selv... husker ikke helt hva han sa, men jeg svarte ironisk at jeg var tidligere medlem av hell´s angels og at jeg nå var på flukt fra både dem og politiet... han skjønte ihvertfall at det var en spøk, men under hele daten fortsatte han å ta det opp.

Han spurte meg om jeg trente mye hvorpå jeg svarte at jeg går mye tur med hunden min, men ellers ikke så mye (jeg er naturlig slank). Han syntes at det var bra siden han ikke liker jenter som trener... "jeg hater å trene og kommer til å bli ganske overvektig"...også en ting å si på date.

Vi fikk til slutt drukket opp vinflasken og fikk betalt og gikk. Selv om jeg egentlig ikke ville ha vin og han hadde insistert på en ganske dyr en måtte vi jo selvfølgelig dele regningen. Han betalte nøyaktig på kronestykket så jeg følte at jeg måtte legge på ekstra driks.

Jeg trenger vel kanskje ikke å si at det ikke ble noen 2. date...

Haha, han hørtes nesten så rar ut, at han slo over til å bli kul igjen! :ler: Men skjønner godt det holdt med 1. date ja hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må ha vært på videregående skole der jeg var på en date og sa inngenting. Det var bare helt stille. :)

Virker ikke som det er noe problem med deg lenger ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste date er en date jeg ikke skjønte var en date før jeg kom dit.. forferdelig ubehagelig følelse... jeg hadde akkurat begynt ny sommerjobb, og sjefen (som da var ca 5-7 år eldre enn meg) ringte meg og spurte om jeg ville være med på en sommerøl sånn før jobben startet slik at vi kunne snakke litt før jobben var i gang. Jeg hadde jobbet der litte granne tidligere, så kjente da sjefen litt fra før.

Da jeg kom frem til stedet vi skulle ta en utepils hadde han pyntet seg opp litt for mye, gikk med skjorte og blazer og du kunne se at han hadde gjort seg litt ekstra flid med håret.... da gikk det opp for meg at det bare var oss to, og at han så på dette som en date... huff. fryktelig pinlig.. jeg hadde absolutt ingen følelser for han på det planet - og unskyldte meg med at jeg måtte hjem tidlig pga en eller annen familiehendelse... han insisterte på å følge meg til bussen og da bussen endelig kom gikk jeg fort inn i den så han ikke skulle få sneket til seg en klem eller prøve seg på noe verre!

Han ringte meg flere ganger i løpet av uken som kom, og inviterte meg også med ut på konserter etc - tok til slutt hintet da jeg sa nei til samtlige invitasjoner og lot være å ta telefonen ganske ofte.... var litt småpinlig å jobbe sammen med han hele sommeren ja!

Når jeg ser tilbake på det burde jeg skjønt det litt tidligere - men litt vanskelig å si nei til en "medarbeidersamtalepils" også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min verste date er en date jeg ikke skjønte var en date før jeg kom dit.. forferdelig ubehagelig følelse... jeg hadde akkurat begynt ny sommerjobb, og sjefen (som da var ca 5-7 år eldre enn meg) ringte meg og spurte om jeg ville være med på en sommerøl sånn før jobben startet slik at vi kunne snakke litt før jobben var i gang. Jeg hadde jobbet der litte granne tidligere, så kjente da sjefen litt fra før.

Da jeg kom frem til stedet vi skulle ta en utepils hadde han pyntet seg opp litt for mye, gikk med skjorte og blazer og du kunne se at han hadde gjort seg litt ekstra flid med håret.... da gikk det opp for meg at det bare var oss to, og at han så på dette som en date... huff. fryktelig pinlig.. jeg hadde absolutt ingen følelser for han på det planet - og unskyldte meg med at jeg måtte hjem tidlig pga en eller annen familiehendelse... han insisterte på å følge meg til bussen og da bussen endelig kom gikk jeg fort inn i den så han ikke skulle få sneket til seg en klem eller prøve seg på noe verre!

Han ringte meg flere ganger i løpet av uken som kom, og inviterte meg også med ut på konserter etc - tok til slutt hintet da jeg sa nei til samtlige invitasjoner og lot være å ta telefonen ganske ofte.... var litt småpinlig å jobbe sammen med han hele sommeren ja!

Når jeg ser tilbake på det burde jeg skjønt det litt tidligere - men litt vanskelig å si nei til en "medarbeidersamtalepils" også....

Flauut! Blir jo i en annen klasse når man på toppen av det hele må forholde seg til den pinlige date-kandidaten på jobb osv. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min pinligste date.. var da jeg var student det. Jeg brukte å stå i baren på student kroa og kjøre gjengen hjem. Så denne gangen også, begynte å drikke noe seint og forma var helt i oppad stigende kurve da daten kom å henta meg i 6-tia. Han tok meg ut på en dyr restaurant med levende lys. Samtalen gikk nok litt treigt, og mine pyroman tendenser tok overhånd og jeg begynte å fikle med lyset. Lyset ramla trillende ned på bordet, og jeg bykste over bordet for å redde det. Med det resultat at lyset trillet pent ned på gulvet, og jeg krabba på alle fire etter det.

Vi holdt sammen i 11 år, men det blei aldri noe mer restaurant besøk... kun take away, merkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min pinligste date.. var da jeg var student det. Jeg brukte å stå i baren på student kroa og kjøre gjengen hjem. Så denne gangen også, begynte å drikke noe seint og forma var helt i oppad stigende kurve da daten kom å henta meg i 6-tia. Han tok meg ut på en dyr restaurant med levende lys. Samtalen gikk nok litt treigt, og mine pyroman tendenser tok overhånd og jeg begynte å fikle med lyset. Lyset ramla trillende ned på bordet, og jeg bykste over bordet for å redde det. Med det resultat at lyset trillet pent ned på gulvet, og jeg krabba på alle fire etter det.

Vi holdt sammen i 11 år, men det blei aldri noe mer restaurant besøk... kun take away, merkelig

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_milli_*
den pinligste daten var når jeg ikke selv visste jeg var på en date....

dette var en fyr jeg kjente sånn halvveis, og jeg er veldig sosial av meg.

etter å ha vært med fyren på litt fester/tilfeldige sammenkomster, så spurte han om ikke vi skulle gå på cafè når vi var i samme by.

hele cluet her er jo at jeg hadde kjæreste, og det visste han veldig godt.

så: jeg svarer i meldingen når vi avtalte klokkeslett at "ja, den er god - it`s a date".

jeg hadde ironisk humor, så trodde ikke han ville misforstå det.

men så:

fyren dukker opp med en langstilket rose!

jeg ble veldig pinlig berørt - og ikke minst nervøs for at noen skulle tro jeg var utro(satt bekjente på samme cafè) - så jeg gir ham sjangsen til å rette opp den kjipe velkomsten ved å si for tøys: "ja, du gjør vel slik med alle jentevenninne dine"

han svarer : "NEI"...... :tristbla:

djiiiz da......fyren hadde anledning til å tråkke ut av salaten, men neida.

resten av cafèturen var mine desperate forsøk på å holde temaet på hans damehistorier - og det hele ender etterhvert med at jeg sier jeg må gå hjem til kjæresten..

men det godtar han ikke, og lurer på om jeg bare vil han skal gå, om jeg ikke vil være lengre med ham osv.... (eh...ja?)

og rosen måtte jeg beholde.....

har ikke hatt kontakt med ham siden for å si det sånn.

Uff, du har min dypeste medfølelse.. Been there!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ha ha, jeg ler så jeg griner :)

Hva er det med folk, tenker jeg... Og fantaserer om hvordan folk oppfører seg når de er på jobbintervju, grøss og gru! Kan tenke meg det er mange interessante historier fra den kanten også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EmilyLane

Hjelpes...jeg skjemmes over mine dates, og vet ikke hvilken som er verst!

Fyr nr 1, kjente han fra skolen: Ville absolutt se star wars hjemme hos han, jeg tok med filmen til broren min, tenkte det ble bare klinings likevel. Men neida, jeg prøvde meg litt, men ble regelrett dytta bort. Da han gidda å kline merka jeg han hadde øynene oppe og så på filmen. Senere spurte han om han fikk låne filmen. Fikk aldri den igjen gitt.

Fyr nr 2, kollega: Skulle på kino, men det var premiere på en storfilm så selv om vi hadde billetter var det ikke fysisk mulig å komme inn, så vi kjørte rundt istedet. Vi hadde flørta mye på jobb, men fyren var en sleipsekk og jeg merka etter 5 minutter at jeg var ukomfortabel. Han ville holde hender, klemme og alt sånt, mens jeg trakk meg mer og mer unna. Kjørte en tur, da han slapp meg av spurte han om han fikk et kyss på en skikkelig ekkel måte. Jeg lukka øynene,lot det stå til av ren høflighet for å så løpe opp til leiligheten og pussa tenner i et kvarter.

Fyr nr 3, skolekompis: Han skulle lage noe uvanlig, og jeg sa jeg aldri hadde smakt det i en bisetning. Han sa jeg kunne komme innom og smake en bit (bodde på campus, så det var vanlig å stikke innom alle andre) og jeg tenkte "ja, hvorfor ikke". Skulle spise pannekaker med noen venner etterpå, og tenkte jeg skulle bare være der i 10 minutter.

Men plutselig drar fyren frem rødvin og tenner lys. Jeg ble så forfjamsa. Heldigvis kom romkameraten hans uten sosiale antenner innom og kasta seg ned i sofaen. Jeg unnskyldte meg med at jeg måtte møte noen venner og stotra fram at han kunne komme å ete pannekaker om han følte for det senere. Han prøvde seg ikke på noe sånt en gang til.

Fyr nr 4: Møttes på byen, spurte om jeg ville gå en tur etterpå. Klinte og tulla, og begynte å snakke om alt og ingenting. Plutselig sier han "ja, du vil ikke gå noe lenger med meg jeg er en drittsekk" Jaha tenker jeg. "ja, du vil virkelig ikke ha sex med meg i kveld" Greit tenker jeg, det hadde jeg ikke tenkt til heller. "Ja, sier han, ikke at du hadde likt det heller, jeg har en veldig liten tiss"

Jeg smiler og sier at SÅ liten er den nok ikke, hvorpå han tar taki hånda mi, retter ut lillefingeren og sier "seriøst, den er SÅ liten altså!"

Jeg prøver å si (av ren høflighet) at så lenge man vet hvordan man bruker den så er det ikke så farlig. Han stopper meg, ser meg i øynene og hvisker : "Jeg har hatt sex med 9 jenter og alle har klaga på den".

Oppga falskt telefonnr da han spurte om jeg ville møte ham senere.

Endret av EmilyLane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes...jeg skjemmes over mine dates, og vet ikke hvilken som er verst!

Fyr nr 1, kjente han fra skolen: Ville absolutt se star wars hjemme hos han, jeg tok med filmen til broren min, tenkte det ble bare klinings likevel. Men neida, jeg prøvde meg litt, men ble regelrett dytta bort. Da han gidda å kline merka jeg han hadde øynene oppe og så på filmen. Senere spurte han om han fikk låne filmen. Fikk aldri den igjen gitt.

Herlighet, du vet å plukke dem ut! ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...