Gå til innhold

J**** Aetat


Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

I slutten av juni så lovet saksbehandleren min å sende et viktig brev for meg før hun tok ferie. Hun skulle sende meg en kopi. Når jeg ikke fikk noe kopi, så kontaktet jeg Aetat og fikk snakket med en annen saksbehandler. Hun tok å sjekke det opp og fikk tilbakemelding om at det ikke var skrevet noe brev. Jeg fikk spørsmål om jeg kunne skrive brevet selv, komme ned på Aetat å få det bekreftet at det stemte det jeg hadde skrevet. Det var ikke noe problem, bare litt irriterende at det ikke ble gjort av saksbehandleren.

I forrige uke tok jeg kontakt med saksbehandleren min for å spørre om hun kunne overføre pengene til skolebøker til meg. Det skulle ikke bli noe problem. Hun skulle gjøre det med en gang, og ordne det slik at pengene skulle komme 1 august. Første jeg gjorde i dag, var å sjekke kontofonen. Der var det ikke noe penger.

Jeg ringte da Aetat å spurte om pengene, og jeg tror rett å slett at hun hadde glemt det. Hun ble litt rar og svarte; Jeg skal gjøre det med en gang.

Jeg håper hun gjør det nå. Jeg har time hos henne i neste uke, og innen da skal pengene være på kontoen.

Jeg sa til henne at jeg har ei pakke på posten på 3822 kr som venter på å bli hentet.

Jeg måtte bare få det ut. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

I dag fikk jeg brev fra Aetat, pengene er på vei. Så den jobber er iallefall gjort nå. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...