LTF Skrevet 21. april 2002 #1 Del Skrevet 21. april 2002 Er litt flau over å innrømme dette , men jeg ønsker meg så inderlig ei jente neste gang.. Har en gutt på to år nå og vi skal prøve igjen snart. Men jeg vet ikke hvorfor jeg har fått det for meg at jeg vil ha ei jente??? Kan noe gi meg noen kjærringråd? Eller råd generellt ... Er jeg helt unormal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hestehoven Skrevet 21. april 2002 #2 Del Skrevet 21. april 2002 Hei Sånn i planleggingsfasen så er vel det eneste trikset å ha sex et par dager før EL. Jentesædcellene lever lenger enn guttesædcellene, men guttesædcellene er til gjengjeld raskere. Så da må man får disse små "jentene" til å vente på egget mens "gutta" dør (huff så tragisk....) Lykke til Hilsen Hestehoven og Lille-proppen (26+5) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 21. april 2002 #3 Del Skrevet 21. april 2002 Jeg syns ikke du er unormal, jeg kunne gjerne tenkt meg en gutt neste gang. Har en jente på 2 år fra før. Men blir jo veldig takknemlig uansett hva det blir neste gang, men det er jo litt artig å ha en av hver da. Ellers så har jeg hørt samme råd som er gitt ovenfor, med rask "gutte"celler og utholdende "jente"celler. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fletta Skrevet 21. april 2002 #4 Del Skrevet 21. april 2002 Har hørt et annet "kjerringråd". Det er større sjanse for å få en jente hvis mannen tar et VARMT bad før samleiet. Dette fordi jentecellene tåler varme bedre enn guttecellene..... guttecellene "dør" ofte om det blir for varmt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 21. april 2002 #5 Del Skrevet 21. april 2002 Konklusjon: Men er altså svake allerede fra de er celler, men blir litt tregere etterhvert?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 22. april 2002 #6 Del Skrevet 22. april 2002 ....*LOL*...... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobla Skrevet 23. april 2002 #7 Del Skrevet 23. april 2002 Synes ikke du er unormal, jeg heller. Har to jenter fra før og selv om det denne gangen offisielt skal være gutten vi håper på, håper jeg i dyp hemmelighet på jente nr tre. Men ikke si det til noen. Angrer veldig på at jeg ikke takket ja til å få vite kjønn på UL. Hilsen Bobla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 23. april 2002 #8 Del Skrevet 23. april 2002 Hei... Jeg har lest et eller annet sted at dersom du ønsker deg jente skal du drikke mye melk... Dette er vel fordi jentecellene tåler det sure miljøet bedre, mens guttecellene også her vil dø... Lykke til! Chiquita12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tess Skrevet 23. april 2002 #9 Del Skrevet 23. april 2002 Ha sex før eggløsning, gutten har utløsning langt ute i skjeden, gutten tar badstu før samleie (smågutta er ikke utholdende). Har prøvd det denne gangen da jeg har en gutt fra før av. Vet ikke kjønnet enda da jeg er 13 uker på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 23. april 2002 #10 Del Skrevet 23. april 2002 http://www.bestbabyproducts.com/chart.html Har dere sett denne kalenderen... Den har faktisk stemmt på alle mine venninner og på meg selv 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2002 #11 Del Skrevet 24. april 2002 Ja jeg er i samme situasjon... Har en følelse at jeg er en bedre jentemamma...?? Har dere flere råd der ute?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå