Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om jeg visste hvordan man la inn bilder her så ambriel :sjenert:

Ja ikke dumt å få ta en titt til :hjerte: men føles leeenge til 3.mai! og må innrømme at det er kjipt å si 16 uker igjen.....men,men skal ikke klage på det :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla: vi fikk ingen bilder med oss,for hun fikk ikke tatt noen bra,må vente til 3.mai gitt.

men det er en baby inni der :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnfangelsen finner sted omkring: 30. desember 2009

Hjertet begynner å slå: 24. januar 2010

Embryoet beveger seg: 17. februar 2010

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 24. februar 2010 Alle indre organer er ferdig formet: 24. februar 2010

Risikoen for spontanabort avtar: 10. mars 2010

Kvalmen avtar for de fleste: 17. mars 2010

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 24. mars 2010 Fosteret svelger og tisser: 7. april 2010

Tid for ultralyd: 14. april 2010

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 21. april 2010

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 5. mai 2010

Fosteret begynner å høre: 26. mai 2010

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 23. juni 2010

Mange fostre legger seg med hodet ned: 28. juli 2010

Svangerskapspermisjonen begynner: 3. september 2010

Antatt termindato: 24. september 2010

Lånt fra babyverden.no

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo prøve å forklare :biggrin:

1. Lag en konto på www.photobucket.com - enkelt, rask og gratis ;)

2. Under "my home" fanen så laster du opp bildene du vil legge ut

3. Så når du har lastet dem opp, så ser du alle bildene dine når du blar litt ned på sida, trykk på det bildet du vil ha linken til.

4. Under bildet til venstre så står det "share this image", så kopierer du enten den linken som heter "Direct link" eller "IMG Code" og lim linken inn i innlegget ditt :biggrin:

Håper du forstod forklaringen min :sjenert:

Direct link er en link sånn at bildet åpnes i et eget vindu, og IMG code legger hele bildet inn i innlegget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rødme: Så herlig at det er liv der og at du fikk den bekreftelsen. :strix:

Litt kjipt å bli satt så mye tilbake, det kan jeg forstå. Er omtrent like langt vi nå da, jeg har regna meg fram til termin rundt 26. sept (på UL i uke 9 mente gyn. det var riktig, så får vi se på neste UL). Og 3. mai går fort!! Da får du hilse på junior igjen :hjerte:

(Det er ikke vanskelig å legge inn bilde altså. Når du skriver innlegg, så er det noe som heter "legg til vedlegg" og så trykker du på "bla gjennom" og henter bildet fra pc'en din. Trykk på "legg ved denne filen" og så laster den bildet. Deretter må du velge å ta bildet inn i innlegget. Når jeg får det til, så gjør du :sjarmor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo prøve å forklare :biggrin:

1. Lag en konto på www.photobucket.com - enkelt, rask og gratis ;)

2. Under "my home" fanen så laster du opp bildene du vil legge ut

3. Så når du har lastet dem opp, så ser du alle bildene dine når du blar litt ned på sida, trykk på det bildet du vil ha linken til.

4. Under bildet til venstre så står det "share this image", så kopierer du enten den linken som heter "Direct link" eller "IMG Code" og lim linken inn i innlegget ditt :biggrin:

Håper du forstod forklaringen min :sjenert:

Direct link er en link sånn at bildet åpnes i et eget vindu, og IMG code legger hele bildet inn i innlegget ;)

Tkk for forklaring,men jeg får det ikke til,får bare opp at fildelesen ikke er tillatt :sjenert: dum..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, merkelig :klø:

Om du gjerne vil ha ut bildene så kan du sende dem til meg på msn også kan jeg legge dem ut her for deg :)

Bare skrik ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: Så herlig at det er liv der og at du fikk den bekreftelsen. :strix:

Litt kjipt å bli satt så mye tilbake, det kan jeg forstå. Er omtrent like langt vi nå da, jeg har regna meg fram til termin rundt 26. sept (på UL i uke 9 mente gyn. det var riktig, så får vi se på neste UL). Og 3. mai går fort!! Da får du hilse på junior igjen :hjerte:

(Det er ikke vanskelig å legge inn bilde altså. Når du skriver innlegg, så er det noe som heter "legg til vedlegg" og så trykker du på "bla gjennom" og henter bildet fra pc'en din. Trykk på "legg ved denne filen" og så laster den bildet. Deretter må du velge å ta bildet inn i innlegget. Når jeg får det til, så gjør du :sjarmor:)

Ja,kjempedeilig å ha sett :hjerte:

Nå har vi jammen tett termindato ja:) spennnede!Går fort til 3.mai sikkert og,det bare høres så lenge til ut,vi har jo akkurat startet på april. men ikke dumt å få en nytt titt altså :)

Herregud,nå føler jeg meg enda mer dum,for finner jammen ikke noe som heter vedlegg heller,bare bilde,link,media,epost,sitering,kodeboks..... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, merkelig :klø:

Om du gjerne vil ha ut bildene så kan du sende dem til meg på msn også kan jeg legge dem ut her for deg :)

Bare skrik ut ;)

Hehe. skjønner ingenting jeg nå...og føler meg dum ja :flau: kan jeg skyld epå at jeg er sliten?? :sjenert:

Er bare et bild eav klærne jeg har kjøpt,så ikke det mest spennende kanskje?

skal tenke litt på det. Takk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se der ja :klappe: Å, så fint det var :hjerte:

Det er vanskelig å finne kjønnsnøytralt ja, men vi har sagt vi ikke vil vite kjønnet. Får se det an litt, er jo ikke sikkert de kan se det på UL heller.

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint tøy :rødme:

Har hørt at omslagsbodyer, slik som den du har kjøpt er de beste for de aller minste ;) De liker visst ikke å få tøy tredd over hodet ;)

Dessuten er det veldig enkle å ta av og på :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Du fikk det til :hoppe:

Nydelige små klær :rødme: Sant det Ambriel sier, de nyfødte liker best omslagsbodyer, så det er supert :) Dessverre selges det ikke så veldig mange slike omslagsbodyer, har ikke sett noe særlig av de når jeg har vært i babyavdelingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lå å tenkte på datoer og sånn etter at jeg la meg i går. tror nemlig at den nye terminen ikke stemmer. for i følge den skjedde unnfangelsen rundt 30.des og jeg tok positiv test 2.januar etter flere dager med symptomer....i tillegg hadde jeg siste mens 2.des og da er jo termin 10.september.

vet ikke jeg altså :vetikke: men synes ikke det henger på greip..

men hun målte babyen,og h*n var liten på alle de tingene de måler. noen som har noen tanker????

skal til JM om to uker,skal lufte litt for henne da.

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ut fra hva du nevner så høres det veldig rart ut at terminen ble flyttet så mye, ja. Jeg er ingen ekspert på dette, så du får høre med jordmor, men om du hadde siste mens 2. desember og hadde ganske jevne sykluser, så virker det rart. De kan sikkert gjøre feil de og?

Helg :hoppe: Ha en flott helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svigermor har ringt to ganger i dag,har ikke orket å ta den,for hun er så negativ og bedreviter,orker ikkke det i dag kjenner jeg. er trøtt,sliten og småkvalm. litt lei i dag :sukk: sendte mld og sa hvordan stå var og at vi kunne prates en annen dag,ikke fått noe svar. hun ble sikkert furt :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...