Gjest ~Milla~ Skrevet 15. februar 2010 #601 Del Skrevet 15. februar 2010 Hvordan går det med kvalmen når du jobber da? Hørtes ikke noe særlig ut... Sikkert lurt med en dag fri innimellom, så kos deg masse imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #602 Del Skrevet 15. februar 2010 ikke så lett alltid på jobben når jeg er kvalm.masse lukter som jeg ikke takler,og barna tllater jo ikke at en tar små pauser i tide og utide. men det går ja,ser veldig frem til en fridag av og til. tror det kommer til å gjøre veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. februar 2010 #603 Del Skrevet 15. februar 2010 Ja kvalme og bleier er iallefall ikke noe særlig... akkurat det samme som mitt yrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 15. februar 2010 #604 Del Skrevet 15. februar 2010 Ja kvalme og bleier er iallefall ikke noe særlig... akkurat det samme som mitt yrke Akkurat derfor jeg gruer meg veldig til praksisen på sykehjem :/ Håper kvalmen din snart bedrer seg vennen, og nyt fridagen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. februar 2010 #605 Del Skrevet 16. februar 2010 Håper du koser deg på fridagen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #606 Del Skrevet 16. februar 2010 Ja kvalme og bleier er iallefall ikke noe særlig... akkurat det samme som mitt yrke Akkurat derfor jeg gruer meg veldig til praksisen på sykehjem :/ Håper kvalmen din snart bedrer seg vennen, og nyt fridagen i morgen Ja,dere har det jo enda verre,det er tross alt søte,små barneromper det er snakk om på min jobb....orker ikke tenke på deres de på avdelingen er greie sånn sett,jeg slipper å skifte bleier,bare sender dem til de andre,men lukta sitte ri rommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #607 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Godt med fri i dag begynte dagen rolig,med frokost og nett før jeg dusjet og reiste på besøk. og herregud for ei nydelig tulle gleder meg ikke mindre nå :rødme: ble skikkelig kvalm på vei hjem,ikke vært flink nok til å spise i dag,så da var det rett hjem å spise brødskive. sambo kommer litt senere hjem i dag,venter med å spise middag til han kommer. merker at kroppen har godt av litt fri. har mere overskudd,mindre kvalm og ikke svimmel. Endret 16. februar 2010 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. februar 2010 #608 Del Skrevet 16. februar 2010 Hørtes ut som en deilig dag, det er deg vel undt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #609 Del Skrevet 16. februar 2010 men desto verre å skulle på jobb i morgen,orker ikke men skal til frisøren og,og det trengs virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. februar 2010 #610 Del Skrevet 16. februar 2010 Hvis formen blir for ille burde du kontakte legen... kanskje du kunne fått en gradert sykemelding for en uke eller to, så du kan komme deg litt.....!? Blir deilig med frisørtime! Jeg skal dit på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #611 Del Skrevet 17. februar 2010 Tidlig ferdig i dag Hjemom en liten tur bare,skal snart dra til frisøren:) tror jeg kommer til å farge det mørkt.får se hva hun sier. Har ringt legesenteret der vi skal flytte. har jo fastlege hjemme og det er tungvindt...men tør ikke bytte før jeg vet hva jeg får. er så viktig å like/være trygg på legen sin. jeg forklarte situasjonen,og spurte om jeg kunne få komme dit om jeg trengte syklmld eller noe i graviditeten og det kunne jeg. så deilig! Milla: Har tenkt på det,men er så mye sykdom på jobb nå,så har ikke samvittighet til det,må drøye litt å se an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #612 Del Skrevet 17. februar 2010 11 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. februar 2010 #613 Del Skrevet 17. februar 2010 Hurra for 11uker Men husk å tenke på deg selv om lille i magen, du skal ikke måtte stresse fordi andre er syke. Så bra det ordnet seg med legekontor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 17. februar 2010 #614 Del Skrevet 17. februar 2010 11 UKER Tenk, bare 1 uke igjen til den magiske 12 ukers grensa! Håper du koser deg masse hos frisøren! Sitter selv og lurer på om jeg skal farge håret mitt mørkt igjen neste gang jeg skal til frisør, men vet ikke helt om jeg tør Ta godt vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. februar 2010 #615 Del Skrevet 17. februar 2010 *spent på frisør-resultatet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #616 Del Skrevet 18. februar 2010 Måtte kaste inn hånkle å bli hjemme i dag. vært kvalm i hele natt og ble bare verre da jeg stod opp i dag. dessuten er jeg helt utslitt og humøret er på bånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. februar 2010 #617 Del Skrevet 18. februar 2010 Håper du får ro og fred i helgen, pass på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #618 Del Skrevet 19. februar 2010 Hjemme i dag og,like det ikke men har ikke noe energi og kvalmen er grusom. bare å spise som hjelper,og jeg nekter å spise hele tiden! dessuten dunker det i hodet. er ikke bare-bare......håper dette bare kan nytes snart sitter å ser på rotet her,og orker ikke gjøre noe med det KLAG,KLAG,KLAG. meldte meg inn i bokklubb i går,og vente rpå tre gratis bøker i posten. å lese og leser masse for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. februar 2010 #619 Del Skrevet 19. februar 2010 Uffa, leit å høre. Men det er for en god sak den kvalmen Håper det bedrer seg når det bikker 12uker, de sier gjerne det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 19. februar 2010 #620 Del Skrevet 19. februar 2010 Kvalmen er som regel verst rundt uke 11-12 og gir seg rundt 13-14, så forhåpentligvis så gir den seg snart! Det hjelper å småspise, ha salte kjeks i nærheten og småknask det! Om det hjelper å spise, så spiser du! Ikke tenk vekt akkurat nå, det kan du tenke på når kvalmen gir seg Her stod det noen tips om mat og slikt ved kvalme http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article517689.ece Håper du får en fin helg, slapp helt av og ta godt vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg